En het einde van Pink Floyd eigenlijk..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef qu63 het volgende:
Robie, en als het gerucht dat Queen nog een videoboodschap heeft, wordt dat em
HEIDEN!!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ik viel bijna in slapbij het gepiel van Pink Floyd
Robbie rockte the socks of.
denk dat het daar niet veel beter was.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef dl3b het volgende:
Tis alleen jammer dat het geluid meestal bagger is, op tv tenminste
Nee het echte hoogtepunt komt nu in de grand finalequote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef pascalheister het volgende:
het is nog niet eens afgelopen golfer ?
dat was inderdaad een verasend goed optreden,en ik ben geen fanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
Mijn hoogtepunten tot nu toe:
Het onverwachte goede live-optreden van Madonna.
Juist, zelfde woorden hierquote:Op zondag 3 juli 2005 00:56 schreef Sakura het volgende:
Hoogtepunt Pink Floyd, Pink Floyd en Pink Floyd. Wat een mega show geven die gasten weg, rillingen over je rug, kippevel over heel je lijf
Pink Floyd![]()
Madonnaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
Het onverwachte goede live-optreden van Madonna.
The Who
Pink Floyd![]()
http://www.moviemail-online.co.uk/starsRM/16057quote:Op zondag 3 juli 2005 01:05 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
En Jonathan Ross was ook wel een hoogtepunt. Daar moeten ze ook een dvd van uitbrengen.
Jeugdsentiment rules, he yvonne?quote:
Had stiekem gehoopt om een gezamelijk optreden van McCartney met Mick(en de rest van de Stones).quote:Op zondag 3 juli 2005 01:11 schreef Beathoven het volgende:
Had stiekem gehoopt op een 'kleine' Beatles reunie
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
zoiets ja, met ringo en pete best achter de drums
niemandquote:Op zondag 3 juli 2005 01:18 schreef Feestkabouter het volgende:
ik hoorde van iemand dat er om 10 uur (ik weet niet of dat NLse tijd was) een mystery guest zou komen.......... we hadden een etentje en hebben flink zitten gokken wie dat zou zijn (Michael J., de Queen Mummie, Prince Charles, etc).
Wie is het nou uiteindelijk geworden?
Tis zeker dat Vera Lynn en Maria Callas niet optraden zeker?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
The Who
Pink Floyd![]()
Hey, jij bent okay!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:21 schreef DonStefano het volgende:
je moet gewoon kappen na je 40ste, tenzij je Paul McCartney heet....
Die waren net voor mijn tijd, maar ik miste Q-65 en Wally Tax met The Outsiders en ZZ and the Maskers wel een beetje.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:22 schreef Matness het volgende:
Tis zeker dat Vera Lynn en Maria Callas niet optraden zeker?
Je wordt nu echt oud
Uiteraard ben ik dat geheel met je eens!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:28 schreef broer het volgende:
Constant hoogtepunt was de presentatie van Jonathan!
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:27 schreef Beathoven het volgende:
Die combo The Who gevolgd door Pink Floyd was echt fan-tas-tisch, waar sommige bands ertegenaan zaten te werken (sting vond ik b.v. erg moeizaam) speelden deze 2 bands zo vloeiend dat er geen speld tussen te krijgen was. Alles sloot naadloos op elkaar aan, echt heel erg mooi
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:28 schreef broer het volgende:
De grote performer viel een beetje in het niet bij de rest. Vreemd eigenlijk.. had van hem wel meer verwacht. Misschien had hij het publiek niet helemaal mee zoals dat bij z'n eigen shows wel het geval is. Viel me iig op dat het publiek er wat 'dood' op reageerde. HIer zaten toch ook hoofdzakelijk mensen bij die voor the Who, McCartney en Pink Floyd gekomen waren. Williams had misschien beter aan het begin van de dag gekund.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:28 schreef broer het volgende:
Ernstig dieptepunt was het slechte optreden van Robbie Williams. Ik heb hem heel hoog zitten, maar wat hij vanavond deed, was echt te slecht voor woorden. Slechte timing, ongeconcentreerd, ongeďnspireerd. Bah.
dat idee had ik ook, ik zag een enthousiast publiek wel eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 01:34 schreef Jane het volgende:Ik vond eigenlijk wel dat het publiek uit z'n dak ging bij Robbie W. Toch?
En het optreden was dan misschien minder strak, slecht vond ik het niet hoor.
Als hij even pauzes liet vallen hoorde je hoofdzakelijk de achtergrondmuziek ipv schreeuwende fans, maar dat kan ook aan de registratie van het geluid gelegen hebben. Toen Will Smith aan de andere kant van de wereld iedereen aanmoedigde om met de vingers te gaan knippen hoorde je ook helemaal niks terwijl iedereen toch echt met de handen in de lucht zat en meedeedquote:Op zondag 3 juli 2005 01:34 schreef Jane het volgende:Ik vond eigenlijk wel dat het publiek uit z'n dak ging bij Robbie W. Toch?
En het optreden was dan misschien minder strak, slecht vond ik het niet hoor.
Goed!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:45 schreef Beathoven het volgende:
Wat vonden jullie b.t.w. van de Scissor Sisters?
Ja, ik sluit me op beide punten aan bij milagro.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Goed!
Ik had dus nog nooit van hen gehoord
Travis?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:48 schreef Jane het volgende:
Oh, en hoe heten die heerlijke Schotten ook alweer?(Sorry, tis laat)
Die vond ik ook erg oké, met hun Bee Gees cover!
That's it!quote:
Die een extra strakke onderbroek had aangetrokken, speciaal voor dat nummer.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:48 schreef Jane het volgende:
Die vond ik ook erg oké, met hun Bee Gees cover!
Wat ik dacht hij is blijkbaar toch niet instaat om zo hoog te zingen als op de albums. Overigens Robbie stal de show, ik vroeg me alleen af of hij weer aan de drugs was. Hij keek nog al raar uit zijn ogen.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:45 schreef Beathoven het volgende:
Wat vonden jullie b.t.w. van de Scissor Sisters?
dat zei ik ook al tegen mijn gezelschap hierquote:Op zondag 3 juli 2005 01:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat ik dacht hij is blijkbaar toch niet instaat om zo hoog te zingen als op de albums. Overigens Robbie stal de show, ik vroeg me alleen af of hij weer aan de drugs was. Hij keek nog al raar uit zijn ogen.
Ze hadden vorig jaar een hitje met de Pink Floyd cover 'Comfortably Numb' die ze in een soort van discoversie hadden gegoten en een beetje lieten klinken alsof het door de Bee Gees gezongen werd.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Goed!
Ik had dus nog nooit van hen gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |