Vorige topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
Vorige topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
(our) time is running outquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer van Muse is zooHoe heet het, iemand?
Welke paul? McCartney?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom doet Sir Paul maar 2 nummersHij kan wel 5 uur vullen met klasiekers die iedereen mee kan brullen
![]()
No thx...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom doet Sir Paul maar 2 nummersHij kan wel 5 uur vullen met klasiekers die iedereen mee kan brullen
![]()
Muse, zeker wetenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben nu tussen Parijs (Muse) en Philadelphia (Kaiser Chiefs) aan het zappen...
Time is Running out ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer van Muse is zooHoe heet het, iemand?
keane (geloof ik )quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is er in London nu trouwens?
Queen ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
![]()
Helemaal mee eens. Maar hij doet ook de afsluiting he, weet niet hoeveel nummers hij daar nog gaat doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
![]()
quote:
Ik ken de Kaiser Chiefs niet dus voor mij is het niet moeilijkquote:
ow omdat ik alleen las Sgt Pepper en The long and winding road, hopelijk doet hij nog wat nummersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:54 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar hij doet ook de afsluiting he, weet niet hoeveel nummers hij daar nog gaat doen.
weet jij of ze nou iets opgezet hadden om vanuit portugal mee te kunnen spelen?quote:
Die is een uur geleden al geweest, zet de BBC op man!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
craigy D. cool!
Nee, wij hoeven niet te horen dat het regent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Travis
jammergenoeg niet bekend in NL
Stereophonicsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:55 schreef Nokia3310 het volgende:
Wie is Jonathan Woss aan het interviewen?
stereophonicsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:55 schreef Nokia3310 het volgende:
Wie is Jonathan Woss aan het interviewen?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, wij hoeven niet te horen dat het regent.
Londen, lijkt mequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:57 schreef qu63 het volgende:
Robbie Williams gaat We Will Rock You spelen!
waar speelt robbie eigenlijk???
Dat zijn inderdaad de nummers die al bekend zijn, maar hij sluit ook af met George Michael en Mick Jagger dus misschien zingen ze ook nog wel wat van the Beatles. Hoewel een Stones nummer natuurlijk ook aannemelijk isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ow omdat ik alleen las Sgt Pepper en The long and winding road, hopelijk doet hij nog wat nummers![]()
Londen dacht ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:57 schreef qu63 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze is zwanger en zwangere vrouwen zingen vals, dus ik snap niet dat ze die meid laten zingen.
kheb alleen gehoord dat ze een videoboodschap hadden, volgensmij hebben ze niks afgezegtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet jij of ze nou iets opgezet hadden om vanuit portugal mee te kunnen spelen?
Ik zou zeggen, luister het eensquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ken de Kaiser Chiefs niet dus voor mij is het niet moeilijk
dan gaan we weer ban stream switchen als muse klaar is :pquote:
Wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze is zwanger en zwangere vrouwen zingen vals, dus ik snap niet dat ze die meid laten zingen.
voor de nOObsquote:
hmz.. dan moet die boodschap wel in londen komen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
kheb alleen gehoord dat ze een videoboodschap hadden, volgensmij hebben ze niks afgezegt![]()
londenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:57 schreef qu63 het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
![]()
dan zijn ze snel!quote:
Hij praat een beetje zacht? Blijft wel een toffe gozerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef schatje het volgende:
Will Smith.
Met het nummer Bukake ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
WTF, Travis zou toch op de BBC komen?
+ Eleanor Rigby, Girl, For no one, In my life, My bird can sing enzquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Eens.
Ik eis een compleet optreden van Paul en daarbij wil ik horen:
Back in the USSR
Lady Madonna
Let it Be
Lovely Rita
We can work it out
Jet
Band on the Run
Here, there and Everywhere
Maybe i'm amazed
Drive my Car
She's Leaving Home
Michelle
Getting Better
I'm looking through you
en als afsluiter Helter Skelter
![]()
Ook een geweldig concert (kaapstad)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:03 schreef qu63 het volgende:
wel leuk dat will smith een 46664 shirt aanheeft van nelson mandela!
hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Leuk als Travis straks Sing speelt, en ze op de schermen de clip laten zien hoe zij met eten omgaan....![]()
jopsch!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook een geweldig concert (kaapstad).
Oke, oke, maar 'In my life' en 'Girl' zijn Lennonsongs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:03 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
+ Eleanor Rigby, Girl, For no one, In my life, My bird can sing enz
waar staat dat getal dan voor?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:03 schreef qu63 het volgende:
wel leuk dat will smith een 46664 shirt aanheeft van nelson mandela!
het getal van nelson toen ie in de gevangenis zatquote:
zekersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef One_conundrum het volgende:
Oei will smith kondigt een kippevel moment aan...
Girl nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Oke, oke, maar 'In my life' en 'Girl' zijn Lennonsongs.![]()
Nelson Mandela - former Robben Island prisoner number 46664quote:
Als die landen minder (of geen) schulden hebben dan kunnen ze hun geld besteden aan een betere gezondheidszorg bijvoorbeeld, maar dat snap je wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef Matness het volgende:
Een ding snap ik niet. Live8 gaat om t kwijtschelden van de schulden in 3e wereldlanden. Nu gaat er om de 3 seconden iemand dood. Maar zonder schulden is dat toch ook zo?
The American way, werkt meestal goed om grote massa's op te zwepen. Hou er persoonlijk totaal niet van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef One_conundrum het volgende:
Oei will smith kondigt een kippevel moment aan...
Als die landen geen schulden meer hoeven af te lossen hebben ze meer geld om problemen aan te pakken, zoals armoede en ondervoeding etc.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef Matness het volgende:
Een ding snap ik niet. Live8 gaat om t kwijtschelden van de schulden in 3e wereldlanden. Nu gaat er om de 3 seconden iemand dood. Maar zonder schulden is dat toch ook zo?
Jammer dat veel van die landen corrupte regeringen hebben die nu nog meer geld naar zichzelf kunnen doorschuiven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:08 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Als die landen geen schulden meer hoeven af te lossen hebben ze meer geld om problemen aan te pakken, zoals armoede en ondervoeding etc.
Gebeurt niet, corrupte machthebbers steken dat in hun zak.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:08 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Als die landen geen schulden meer hoeven af te lossen hebben ze meer geld om problemen aan te pakken, zoals armoede en ondervoeding etc.
Veel landen geven meer uit aan aan het aflossen van schulden + de bijbehorende rente dan dat ze aan gezondheidszorg kunnen uitgeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef Matness het volgende:
4 666 4 het teken van het beest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nelson Mandela - former Robben Island prisoner number 46664
ff snel gegoogled
klopt niet, want ze spelen nu wel travis en geen BEP..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:08 schreef evert het volgende:
dit is het schema zoals de BBC het nu gepland heeft:
18.00 - 19.00 uur
18:05:45 Will Smith Philadelphia
18:09:15 Black Eyed Peas Philadelphia
18:25:15 Annie Lennox Londen
18:40:15 Kaiser Chiefs Philadelphia
18:44:15 Bryan Adams Cananda
18:55:45 Keane Londen
20.00 - 21.00 uur
19:05:45 Faith Hill ROME
19:10:45 Bon Jovi Philadelphia
19:20:45 Muse Parijs
19:21:15 Snoop Dogg Londen
19:31:15 3FM Verslag vanuit Philadelphia Philadelphia
19:31:35 Desiny’s Child Philadelphia
19:44:25 Bob Geldof/Cars/Girl Londen
19:49:25 Madonna Londen
21.00 - 22.00 uur
21:06:00 Verslag Philadelphia Philadelphia
21:07:30 Joss Stone Londen
21:17:30 Toby Keith Philadelphia
21:22:30 Roxy Music Berlijn
21:35:00 Herbert Gronemeyer Berlijn
21:40:00 Shakira Parijs
21:45:00 The Killers Londen
21:54:30 Alicia Keys Philadelphia
21:59:30 Mystery Guest.... Wie o wie zou dat zijn?
22.00-23.00
22:01:30 Scissor Sisters Londen
22:11:30 Linkin Park en Jay-Z Berlijn
22:30:00 NOS Journaal tot 22.50 uur
23.00 -01.00 uur
23:00:00 Pet Shop Boys Moscow
23:05:00 Sting Londen
23:21:00 Craig David Parijs
23:26:00 Keith Urban Philadelphia
23:31:00 Ligabue ROME
23:36:00 Maroon 5 Philadelphia
23:48:20 Mariah Carey Londen
00.00 - 01.00 uur
0:05:50 International medley OPN
0:07:50 Robbie Williams Londen
0:23:20 Placebo Parijs
0:28:20 International medley OPN
0:30:20 Jet Toronto
0:34:20 The Who Londen
0:49:20 The Cure Parijs
0:59:20 Pink Floyd Londen
01.20 - 1.40 Stevie Wonder - Philadelphia
01.45 - 2.00 Finale?
Dat geld zou dan naar Rode Kruis enzo moeten gaan en Artsen zonder Grenzen. Geloof jij dat het geld dat wordt kwijtgescholden wordt aangewend voor de eigen mensen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Veel landen geven meer uit aan aan het aflossen van schulden + de bijbehorende rente dan dat ze aan gezondheidszorg kunnen uitgeven.
Ze hadden hem ook nooit vrij moeten laten...quote:
LE-ZEN in phillyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
klopt niet, want ze spelen nu wel travis en geen BEP..
wat wordt uitegzonden door de bbc staat erbovenquote:
Hilversum heeft voor jou besloten dat jij niet van Travis houdt. Gelukkig zijn er hier meer mensen die ook van andere bronnen hun muziek binnenkrijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben benieuwd naar bon jovi , weer wat herkenbaars it mijn tijd tenminste
ik heb 3fm aan, loopt vrijwel synchroon met de tv, en veel beter geluidquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kutgeluid. Zelfs op de BBC
Dan ben je de enige. Die angst is toch al lang verdwenen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
Ik zat trouwens te denken, Als Bin Laden een statement wil maken, dan zou dat vandaag moeten zijn. Zou het luchtruim worden bewaakt?
Ja door Led Zeppelin.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
Ik zat trouwens te denken, Als Bin Laden een statement wil maken, dan zou dat vandaag moeten zijn. Zou het luchtruim worden bewaakt?
Apart dan dat die vandaag het NOS-journaal uitzenden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat wordt uitegzonden door de bbc staat erboven
ik denk dat er in een omtrek van 100 km geen vliegtuig mag komen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
LOL Black IP's ... Nerdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou de black i.p. 's ken ik ook niet dus
Ja, ze stellen behoorlijke eisen, het is niet zo dat ze die schulden zomaar kwijtschelden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:11 schreef Matness het volgende:
[..]
Dat geld zou dan naar Rode Kruis enzo moeten gaan en Artsen zonder Grenzen. Geloof jij dat het geld dat wordt kwijtgescholden wordt aangewend voor de eigen mensen?
Side.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe heet dit (van Travis dus)?
Afgelopen week werd het witte huis weer eens ontruimt wegens een sportvliegtuigje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan ben je de enige. Die angst is toch al lang verdwenen?
een optreden van Robert Plant en de zijnen zou ook leuk zijn, kunnen ze zich revancheren voor het mindere optreden van de vorige keer.quote:
En maar zeuren dat je geen leuke 18-jarige meiskes aan de haak kan slaan. Als je daar op uit bent dan dien je toch op zijn minst wat van de hedendaagse muziek af te weten beste BHFH.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Paranoia.. Geloof mij maar dat die 11/9-ramp nog heel lang de grootste terroristische aanslag uit de geschiedenis zal blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Matness het volgende:
[..]
Afgelopen week werd het witte huis weer eens ontruimt wegens een sportvliegtuigje.
2 minuten,quote:
Ik kijk bep wel in de herhaling. Wat heeft Fergie aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Black Eyed Peas (Philadelphia) nu op NED3
Travis (London) nu op BBC2
Wat zal ik nou kijken.
Black Eyed Peasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Verwendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zal ik nou kijken.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef nozem het volgende:
[..]
En maar zeuren dat je geen leuke 18-jarige meiskes aan de haak kan slaan. Als je daar op uit bent dan dien je toch op zijn minst wat van de hedendaagse muziek af te weten beste BHFH.
Yeah right...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Matness het volgende:
Travis is wel de zoveelste Beatleskloon he?
En Wimbledonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
2 minuten,
Je bent scherp Tong, zit je ook te zappen tussen live8 podia en de Tour
Vond ik ook al, ben maar weer terug naar Travis gegaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:15 schreef Matness het volgende:
The Black Eyed Peas klinken wel brak zo live
Ik wilde net hetzelfde posten, dit is niet om aan te horen zeg, wat een gekrijs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:15 schreef Matness het volgende:
The Black Eyed Peas klinken wel brak zo live
Outkast is 10 x leukerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
LOL Black IP's ... Nerd
Die zijn van Shut up, Don't Phunk with my heart etc.
plus brian adams nu in torento (all for love nu)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zal ik nou kijken.
2 zenders en een stuk of 5 streams?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef Frezer het volgende:
Tis we een gezap zeg, om het allemaal een beetje bij te kunnen houden
Ze hebben wel invloed op die hoer van een Claudia de Breij, wat is dat mens incompetent zegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nog maar een keer, want er blijven mensen schelden op BNN / VARA (zie topictitel):
Nederland 3 heeft geen invloed op de volgorde van de beelden!
Die is idd ook erg goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Travis heeft ook een accoustische versie van 'Baby One More Time' gemaakt
Een domme, enorm domme en vooral erg lelijke doos. Dat ze maar in het theater blijft. Daar kom ik toch nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:17 schreef Matness het volgende:
[..]
Ze hebben wel invloed op die hoer van een Claudia de Breij, wat is dat mens incompetent zeg
Dan mis je wel veel van de andere concerten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:17 schreef schatje het volgende:
Ik ga niet zappen. Ik kijk enkel naar de Beeb.
Meteen al een goede reden om Trainspotting te kijken.quote:
Ja jammer ze had zelfs een matchpoint.quote:
ze is best lekker!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een domme, enorm domme en vooral erg lelijke doos. Dat ze maar in het theater blijft. Daar kom ik toch niet.
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:
was het maar zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef Sport_Life het volgende:
"Iedere 3 sec sterft er iemand in Amerika"
Klein foutje.
Dat hadden wij in het vorige topic alquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
iedere 3 sec. sterft er iemand in AMerika??
Zei Claudia dat? Ach ze is toch een stomme doosquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie had 20 jaar geleden gedacht dat de volgende live aid voor de VS zou zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze komt niet erg pienter over inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:19 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Zei Claudia dat? Ach ze is toch een stomme doos
Je mag wel meerdere televisies naast elkaar hebben staan, wil je het kunnen volgenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef Frezer het volgende:
Tis we een gezap zeg, om het allemaal een beetje bij te kunnen houden
Nogal. Oprotten er mee!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:17 schreef Matness het volgende:
[..]
Ze hebben wel invloed op die hoer van een Claudia de Breij, wat is dat mens incompetent zeg
hehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wie had 20 jaar geleden gedacht dat de volgende live aid voor de VS zou zijn![]()
Ze zijn erg goed ja!quote:
*zucht* Nee, de verslaggever in Amerika zei dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:19 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Zei Claudia dat? Ach ze is toch een stomme doos
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:21 schreef Jonathon het volgende:
Travis
![]()
Hij doet het goed!!!
Zitten we allemaal op de BBC te kijken!!!!????
Stond al in een van de andere topics. Dacht rond een uur of 9?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:20 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoelaat robbie komt in londen?
Ik livestreamquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:21 schreef Jonathon het volgende:
Travis
![]()
Hij doet het goed!!!
Zitten we allemaal op de BBC te kijken!!!!????
22:00 schat ik zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:20 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoelaat robbie komt in londen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |