waar staat dat getal dan voor?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:03 schreef qu63 het volgende:
wel leuk dat will smith een 46664 shirt aanheeft van nelson mandela!
het getal van nelson toen ie in de gevangenis zatquote:
zekersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef One_conundrum het volgende:
Oei will smith kondigt een kippevel moment aan...
Girl nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Oke, oke, maar 'In my life' en 'Girl' zijn Lennonsongs.![]()
Nelson Mandela - former Robben Island prisoner number 46664quote:
Als die landen minder (of geen) schulden hebben dan kunnen ze hun geld besteden aan een betere gezondheidszorg bijvoorbeeld, maar dat snap je wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef Matness het volgende:
Een ding snap ik niet. Live8 gaat om t kwijtschelden van de schulden in 3e wereldlanden. Nu gaat er om de 3 seconden iemand dood. Maar zonder schulden is dat toch ook zo?
The American way, werkt meestal goed om grote massa's op te zwepen. Hou er persoonlijk totaal niet van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef One_conundrum het volgende:
Oei will smith kondigt een kippevel moment aan...
Als die landen geen schulden meer hoeven af te lossen hebben ze meer geld om problemen aan te pakken, zoals armoede en ondervoeding etc.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:05 schreef Matness het volgende:
Een ding snap ik niet. Live8 gaat om t kwijtschelden van de schulden in 3e wereldlanden. Nu gaat er om de 3 seconden iemand dood. Maar zonder schulden is dat toch ook zo?
Jammer dat veel van die landen corrupte regeringen hebben die nu nog meer geld naar zichzelf kunnen doorschuiven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:08 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Als die landen geen schulden meer hoeven af te lossen hebben ze meer geld om problemen aan te pakken, zoals armoede en ondervoeding etc.
Gebeurt niet, corrupte machthebbers steken dat in hun zak.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:08 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Als die landen geen schulden meer hoeven af te lossen hebben ze meer geld om problemen aan te pakken, zoals armoede en ondervoeding etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |