Dat geld zou dan naar Rode Kruis enzo moeten gaan en Artsen zonder Grenzen. Geloof jij dat het geld dat wordt kwijtgescholden wordt aangewend voor de eigen mensen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Veel landen geven meer uit aan aan het aflossen van schulden + de bijbehorende rente dan dat ze aan gezondheidszorg kunnen uitgeven.
Ze hadden hem ook nooit vrij moeten laten...quote:
LE-ZEN in phillyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
klopt niet, want ze spelen nu wel travis en geen BEP..
wat wordt uitegzonden door de bbc staat erbovenquote:
Hilversum heeft voor jou besloten dat jij niet van Travis houdt. Gelukkig zijn er hier meer mensen die ook van andere bronnen hun muziek binnenkrijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben benieuwd naar bon jovi , weer wat herkenbaars it mijn tijd tenminste
ik heb 3fm aan, loopt vrijwel synchroon met de tv, en veel beter geluidquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kutgeluid. Zelfs op de BBC
Dan ben je de enige. Die angst is toch al lang verdwenen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
Ik zat trouwens te denken, Als Bin Laden een statement wil maken, dan zou dat vandaag moeten zijn. Zou het luchtruim worden bewaakt?
Ja door Led Zeppelin.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
Ik zat trouwens te denken, Als Bin Laden een statement wil maken, dan zou dat vandaag moeten zijn. Zou het luchtruim worden bewaakt?
Apart dan dat die vandaag het NOS-journaal uitzenden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat wordt uitegzonden door de bbc staat erboven
ik denk dat er in een omtrek van 100 km geen vliegtuig mag komen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |