Dan ben je de enige. Die angst is toch al lang verdwenen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
Ik zat trouwens te denken, Als Bin Laden een statement wil maken, dan zou dat vandaag moeten zijn. Zou het luchtruim worden bewaakt?
Ja door Led Zeppelin.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
Ik zat trouwens te denken, Als Bin Laden een statement wil maken, dan zou dat vandaag moeten zijn. Zou het luchtruim worden bewaakt?
Apart dan dat die vandaag het NOS-journaal uitzenden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat wordt uitegzonden door de bbc staat erboven
ik denk dat er in een omtrek van 100 km geen vliegtuig mag komen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef Matness het volgende:
LOL Black IP's ... Nerdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou de black i.p. 's ken ik ook niet dus
Ja, ze stellen behoorlijke eisen, het is niet zo dat ze die schulden zomaar kwijtschelden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:11 schreef Matness het volgende:
[..]
Dat geld zou dan naar Rode Kruis enzo moeten gaan en Artsen zonder Grenzen. Geloof jij dat het geld dat wordt kwijtgescholden wordt aangewend voor de eigen mensen?
Side.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe heet dit (van Travis dus)?
Afgelopen week werd het witte huis weer eens ontruimt wegens een sportvliegtuigje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan ben je de enige. Die angst is toch al lang verdwenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |