LOL Black IP's ... Nerdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou de black i.p. 's ken ik ook niet dus
Ja, ze stellen behoorlijke eisen, het is niet zo dat ze die schulden zomaar kwijtschelden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:11 schreef Matness het volgende:
[..]
Dat geld zou dan naar Rode Kruis enzo moeten gaan en Artsen zonder Grenzen. Geloof jij dat het geld dat wordt kwijtgescholden wordt aangewend voor de eigen mensen?
Side.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe heet dit (van Travis dus)?
Afgelopen week werd het witte huis weer eens ontruimt wegens een sportvliegtuigje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan ben je de enige. Die angst is toch al lang verdwenen?
een optreden van Robert Plant en de zijnen zou ook leuk zijn, kunnen ze zich revancheren voor het mindere optreden van de vorige keer.quote:
En maar zeuren dat je geen leuke 18-jarige meiskes aan de haak kan slaan. Als je daar op uit bent dan dien je toch op zijn minst wat van de hedendaagse muziek af te weten beste BHFH.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Paranoia.. Geloof mij maar dat die 11/9-ramp nog heel lang de grootste terroristische aanslag uit de geschiedenis zal blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Matness het volgende:
[..]
Afgelopen week werd het witte huis weer eens ontruimt wegens een sportvliegtuigje.
2 minuten,quote:
Ik kijk bep wel in de herhaling. Wat heeft Fergie aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Black Eyed Peas (Philadelphia) nu op NED3
Travis (London) nu op BBC2
Wat zal ik nou kijken.
Black Eyed Peasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Verwendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zal ik nou kijken.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef nozem het volgende:
[..]
En maar zeuren dat je geen leuke 18-jarige meiskes aan de haak kan slaan. Als je daar op uit bent dan dien je toch op zijn minst wat van de hedendaagse muziek af te weten beste BHFH.
Yeah right...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Matness het volgende:
Travis is wel de zoveelste Beatleskloon he?
En Wimbledonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
2 minuten,
Je bent scherp Tong, zit je ook te zappen tussen live8 podia en de Tour
Vond ik ook al, ben maar weer terug naar Travis gegaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:15 schreef Matness het volgende:
The Black Eyed Peas klinken wel brak zo live
Ik wilde net hetzelfde posten, dit is niet om aan te horen zeg, wat een gekrijs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:15 schreef Matness het volgende:
The Black Eyed Peas klinken wel brak zo live
Outkast is 10 x leukerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
LOL Black IP's ... Nerd
Die zijn van Shut up, Don't Phunk with my heart etc.
plus brian adams nu in torento (all for love nu)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zal ik nou kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |