2 zenders en een stuk of 5 streams?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef Frezer het volgende:
Tis we een gezap zeg, om het allemaal een beetje bij te kunnen houden
Ze hebben wel invloed op die hoer van een Claudia de Breij, wat is dat mens incompetent zegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nog maar een keer, want er blijven mensen schelden op BNN / VARA (zie topictitel):
Nederland 3 heeft geen invloed op de volgorde van de beelden!
Die is idd ook erg goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Travis heeft ook een accoustische versie van 'Baby One More Time' gemaakt
Een domme, enorm domme en vooral erg lelijke doos. Dat ze maar in het theater blijft. Daar kom ik toch nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:17 schreef Matness het volgende:
[..]
Ze hebben wel invloed op die hoer van een Claudia de Breij, wat is dat mens incompetent zeg
Dan mis je wel veel van de andere concerten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:17 schreef schatje het volgende:
Ik ga niet zappen. Ik kijk enkel naar de Beeb.
Meteen al een goede reden om Trainspotting te kijken.quote:
Ja jammer ze had zelfs een matchpoint.quote:
ze is best lekker!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een domme, enorm domme en vooral erg lelijke doos. Dat ze maar in het theater blijft. Daar kom ik toch niet.
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:
was het maar zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef Sport_Life het volgende:
"Iedere 3 sec sterft er iemand in Amerika"
Klein foutje.
Dat hadden wij in het vorige topic alquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
iedere 3 sec. sterft er iemand in AMerika??
Zei Claudia dat? Ach ze is toch een stomme doosquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie had 20 jaar geleden gedacht dat de volgende live aid voor de VS zou zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |