Vorig topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
Die beginnen over een uurtje. Dan is er ook pas echt iets te doen. Zie ook de links in de OPquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef melismay het volgende:
Zenden ze in BBC al de hele dag uit? Of gaan die ook pas vanmiddag beginnen?
Pink Floyd krijgt tenminste nog een volle 40 sconde op 3FM.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:39 schreef Eix het volgende:
Ze zenden op Ned3 precies 30sec van t concert van Muse uit, geweldig.![]()
En ze hebben 't nog verkeerd geschreven op hun site ook (Muze ipv Muse).
Toegevoegd aan OP.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:01 schreef greatgonzo het volgende:
Omdat ik niet te beroerd ben voor je:
bbc radio 1
bbc radio 2
bbc radio 3
En die nep negervan een snoop dogg krijgt 10 minuten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:49 schreef fripper het volgende:
[..]
Pink Floyd krijgt tenminste nog een volle 40 sconde op 3FM.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:14 schreef Murray het volgende:
U2 schijnt overigens op te treden gekleed als Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band...
[afbeelding]
Radio Ga Ga in 1985-momentquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef greatgonzo het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe het eruit gaat zien als Robbie Williams We Will Rock You ten gehore gaat brengen. 200.000 handen die gaan klappen, dat gaat wel tof worden!
hehehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:14 schreef Murray het volgende:
U2 schijnt overigens op te treden gekleed als Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band...
[afbeelding]
http://www.live8live.nl/page/radiotvquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:23 schreef Jane het volgende:
[..]
hehehe
Mensen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Hoe laat is de finale in Londen te verwachten? Weet iemand dat?
Tussen 21.00 en 21.30. Wellicht wat later.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:23 schreef Jane het volgende:
[..]
hehehe
Mensen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Hoe laat is de finale in Londen te verwachten? Weet iemand dat?
Yup. Ik kan me voorstellen dat e.e.a. toch behoorlijk uitloopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
http://www.live8live.nl/page/radiotv
hier staan wat tijden, maar onder voorbehoud uiteraard
Op zich wel, maar ik kan me van de eerste Live Aid herinneren dat ze de tijdplanning toch behoorlijk strak in de gaten hielden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ik kan me voorstellen dat e.e.a. toch behoorlijk uitloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |