Vorige topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
Vorige topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
(our) time is running outquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer van Muse is zooHoe heet het, iemand?
Welke paul? McCartney?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom doet Sir Paul maar 2 nummersHij kan wel 5 uur vullen met klasiekers die iedereen mee kan brullen
![]()
No thx...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom doet Sir Paul maar 2 nummersHij kan wel 5 uur vullen met klasiekers die iedereen mee kan brullen
![]()
Muse, zeker wetenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben nu tussen Parijs (Muse) en Philadelphia (Kaiser Chiefs) aan het zappen...
Time is Running out ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer van Muse is zooHoe heet het, iemand?
keane (geloof ik )quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is er in London nu trouwens?
Queen ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
![]()
Helemaal mee eens. Maar hij doet ook de afsluiting he, weet niet hoeveel nummers hij daar nog gaat doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
![]()
quote:
Ik ken de Kaiser Chiefs niet dus voor mij is het niet moeilijkquote:
ow omdat ik alleen las Sgt Pepper en The long and winding road, hopelijk doet hij nog wat nummersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:54 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar hij doet ook de afsluiting he, weet niet hoeveel nummers hij daar nog gaat doen.
weet jij of ze nou iets opgezet hadden om vanuit portugal mee te kunnen spelen?quote:
Die is een uur geleden al geweest, zet de BBC op man!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
craigy D. cool!
Nee, wij hoeven niet te horen dat het regent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Travis
jammergenoeg niet bekend in NL
Stereophonicsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:55 schreef Nokia3310 het volgende:
Wie is Jonathan Woss aan het interviewen?
stereophonicsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:55 schreef Nokia3310 het volgende:
Wie is Jonathan Woss aan het interviewen?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, wij hoeven niet te horen dat het regent.
Londen, lijkt mequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:57 schreef qu63 het volgende:
Robbie Williams gaat We Will Rock You spelen!
waar speelt robbie eigenlijk???
Dat zijn inderdaad de nummers die al bekend zijn, maar hij sluit ook af met George Michael en Mick Jagger dus misschien zingen ze ook nog wel wat van the Beatles. Hoewel een Stones nummer natuurlijk ook aannemelijk isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ow omdat ik alleen las Sgt Pepper en The long and winding road, hopelijk doet hij nog wat nummers![]()
Londen dacht ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:57 schreef qu63 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze is zwanger en zwangere vrouwen zingen vals, dus ik snap niet dat ze die meid laten zingen.
kheb alleen gehoord dat ze een videoboodschap hadden, volgensmij hebben ze niks afgezegtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet jij of ze nou iets opgezet hadden om vanuit portugal mee te kunnen spelen?
Ik zou zeggen, luister het eensquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ken de Kaiser Chiefs niet dus voor mij is het niet moeilijk
dan gaan we weer ban stream switchen als muse klaar is :pquote:
Wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze is zwanger en zwangere vrouwen zingen vals, dus ik snap niet dat ze die meid laten zingen.
voor de nOObsquote:
hmz.. dan moet die boodschap wel in londen komen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
kheb alleen gehoord dat ze een videoboodschap hadden, volgensmij hebben ze niks afgezegt![]()
londenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:57 schreef qu63 het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
![]()
dan zijn ze snel!quote:
Hij praat een beetje zacht? Blijft wel een toffe gozerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef schatje het volgende:
Will Smith.
Met het nummer Bukake ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
WTF, Travis zou toch op de BBC komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |