quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Als consument heb je in Europa recht op 2 jaar garantie. Dat is een europesche norm. In NL is die nog niet geimplementeerd, maar in D wel. Des te meer reden om electronica aldaar te kopen.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Snol1ner het volgende:
Het is inmiddels bijna Augustus 2005,..
Je weet toch dat 1 jr. standaard is, dat wist je toch toen je dat ding kocht? Je mocht wel extra garantie, maar wou het niet
OF WEL SOMS? DAT KOSTE EXTRA CENTJES, DUS DAT WOU JE NIET! JANKGAST!![]()
Wat hij zegt. Een hard schijfje in zo'n ding moet echt langer meegaan dan anderhalf jaar hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef _BR_ het volgende:
Bij programma's als Kassa e.d. hebben ze ook altijd van die huilies wiens garantie net is verlopen. En op de één of andere manier weten die toch altijd nog hun gelijk te kunnen halen bij de fabrikant en krijgen ze een nieuw product, omdat die producten het nog zouden moeten doen nadat de garantietermijn is verstreken.
Dus met Kassa bellen, of met de kantonrechter bijvoorbeeld.
die van mij is deze week ook defect gegaan. Zelfde geval met piepen en mapje/uitroepteken.,quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef Adagio het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Een hard schijfje in zo'n ding moet echt langer meegaan dan anderhalf jaar hoor.
Elk europees land is laks met het invoeren van de EU richtlijnen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Klacht indienen in brussel, bij de bevoegde commissie, je bent slachtoffer van het lakse nederlands beleid op het invoeren van europesche regelgeving.
dat kost u standaard 280 euro. Dat is dus geen normaal 'standaard' bedrag! Dat is totaal idioot!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Snol1ner het volgende:
Je weet toch dat 1 jr. standaard is, dat wist je toch toen je dat ding kocht? Je mocht wel extra garantie, maar wou het niet
Ja sure, extra garantie is echt uber duur. Paar jaar geleden voor 750 euro tv gekocht.. "mr extra garantie?" ja klinkt leuk hoeveel kost dat? 250 euro meneer, ow ja dan laat maar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Snol1ner het volgende:
Klopt gedeeltelijk.. Je hebt recht op garantie gedurende een periode waarin je zou mogen verwachten dat het ding nog werkt.. maar die garantie-verplichting ligt niet bij de fabrikant maar bij je verkooppunt.. Terug naar de winkel dus.. ga daar maar zeuren..quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Als consument heb je in Europa recht op 2 jaar garantie. Dat is een europesche norm. In NL is die nog niet geimplementeerd, maar in D wel. Des te meer reden om electronica aldaar te kopen.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Breek me de bek niet los over die iPod. De batterij van dat ding schijnt maar een levensduur van 9 maanden te hebben, en is niet te vervangen
En ik heb mijn accu al vervangen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:21 schreef The_Mavericks het volgende:
ken 5 + - mensen die hem al langer dan 18 maanden hebben....
dus praat geen poep..
ik heb mijne ook laten donderen ja, de menu knop doet het nu niet altijd meer, best vervelend.... Zit er ook over te denken nieuwe te vragen, heb nog garantie, maar al m'n muziek staat er op en die heb ik niet meer op m'n computer, zetten ze dat over, of hoe heet dat programma ook alweer dat je het er zelf af kunt halen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef EKS1707 het volgende:
Mijn Mini is al een keer vervangen, maar dat kwam omdat ik dat ding al een paar keer uit m'n tengels had laten vallen wel gewoon binnen garantie vervangen, gewoon NIET zeggen dat ie is gevallen![]()
+ Heb voor 53 euro 3 jaar garantie bijgekocht, en deze batterij gaat al niet meer lekker dus denk dat ik hem binnenkort weer inlever ter reparatie!
Dus jah, echt super zijn ze niet maar als je garantie hebt geen probleem toch!
Je hebt er zelfs eentje van 1gb die 50 uur meegaat, en na 3minuten opladen al 3 uurquote:
iBook kapot, gebeld, werd opgehaald bij huis dag later.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar Apple zuigt idd wat garantie betreft, heb daar zulke slechte ervaring mee opgedaan, dat ik nooit never meer een product van zal kopen
Mijn laptop begaf het na 3 maanden en men verdomde hem onder de garantie te repareren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:42 schreef JimBob het volgende:
[..]
iBook kapot, gebeld, werd opgehaald bij huis dag later.
3 dagen later was die weer terug.
Ging allemaal super netjes.
Ik heb mn iPod 10 gig nu meer dan 1.5 jaar, geen problemen mee, accu gaat nog zon 7/8 uur mee als jeniet zit te kutten met dat ding.
ey matthijs jongen, jij ook hier?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:59 schreef matthijst het volgende:
Zeg ik: geen coulance.
Wat valt er nou te kutten met een iPod? Ding al een tijdje niet gebruikt, keertje opgeladen, weekje later wilde ik m weer 's gebruiken en begint dat ding opeens te piepen
En dat gaat uiteraard beter worden met het Nederlandse neequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Klacht indienen in brussel, bij de bevoegde commissie, je bent slachtoffer van het lakse nederlands beleid op het invoeren van europesche regelgeving.
a) Het hangt er natuurlijk van af hoe vaak je 'm gebruiktquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:21 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
![]()
![]()
ken 5 + - mensen die hem al langer dan 18 maanden hebben....
dus praat geen poep..
Dat zei ik dus ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga naar de verkoper, en zeg: 'hallo, de iPod die u mij verkocht heeft, en waar je toch wel van mag verwachten dat hij.... 3....4 jaar mee gaat is na minder dan 2 jaar al stuk, wilt u hem, met redelijke bijbetaling van mijn kant effetjes repareren, of anders een nieuwe geven met dikke korting?'
Wettelijk gezien is de consument zó goed beschermd hier
haha, gefrustreerde knuppel ga huilen ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:32 schreef matthijst het volgende:
Haha, kneus; WTF is dat voor zielige, veels te ver gezochte "woordspeling"....
Wat was ermee dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn laptop begaf het na 3 maanden en men verdomde hem onder de garantie te repareren.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef matthijst het volgende:
Ik huil bijna nooit; alleen als ik die lelijke stinkkop van jou, je moeder of je zusje zie....
Maar gelukkig kom ik niet vaak op de Wallen en ik ben nooit thuis als jij op de vuilniswagen voorbij komt rijden...
En nou opzouten met je kankerkoppie![]()
Gelukkig ligt het niveau van de gemiddelde fokker wat hogerquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef matthijst het volgende:
Ik huil bijna nooit; alleen als ik die lelijke stinkkop van jou, je moeder of je zusje zie....
Maar gelukkig kom ik niet vaak op de Wallen en ik ben nooit thuis als jij op de vuilniswagen voorbij komt rijden...
En nou opzouten met je kankerkoppie![]()
Was een webwinkel; mail gestuurdquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ben je nou al terug naar de winkel geweest?
Nog zo'n zeikbekkie. Welkomquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niveau van de gemiddelde fokker wat hoger![]()
Jongen, lees je eigen post nog eens terug. Dat is toch gewoon in en in triest.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nog zo'n zeikbekkie. Welkom![]()
Kijk even bovenaan, wat staat daar?
KLAAGBAAK
Wat verwacht je dan?![]()
Ik wilde achter het station aan de slag, maar daar was je pa al zwervertjes aan het pijpen, dus helaas geen plek meerquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:12 schreef tonks het volgende:Mijn ipod is kapotttt ookal had ik maar 1 jaar garantie nu zeik ik noggg
Vieze jankbal.. wat zeik je nou kneus! had je maar extra garantie moeten kopen.. (weekje langer achter het station was toch al 3 jaar extra garantie) Dat is wat slimme mensen doen.
Maar nu zeik je terwijl je WIST dat je maar 1 jaar garantie krijgt.
Tja normaal is het niet, Wat ook niet normaal is je typgedrag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik wilde achter het station aan de slag, maar daar was je pa al zwervertjes aan het pijpen, dus helaas geen plek meer![]()
Als jij gelooft dat het normaal is dat een apparaat van 400 pleuro na minder dan 2 jaar kapot gaat moet je dat vooral blijven doen![]()
![]()
![]()
Maar hij wist niet dat hij al na een jaar stuk zou gaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:16 schreef tonks het volgende:
Maar niet janken op Tweakers, en fok.. want je wist dat je 1 jaar garantie kreeg.
Dat hoop 'k maar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:24 schreef matthijst het volgende:
Ja, die iPod shuffle, da's waarschijnlijk de enige betrouwbare die ze hebben, want geen harddisk en andere fratsen.
En jij werkt bij Apple?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:53 schreef bbrother het volgende:
strijkt Apple echt wel over zn hart, althans, bij ons wel!
particuliertjes met hun schijt iPodjes ;')
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maar hij wist niet dat hij al na een jaar stuk zou gaan
En wat mailden ze terug?quote:
Ik snap het wel hoor, 1 jaar garantie dat betekend niet dat hij naar 1 jaar kapot mag vallen. dat betekend wel dat je geen gratis reparatie krijgt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:20 schreef matthijst het volgende:
Ah, je snapt het niet: je KRIJGT 1 jaar garantie, maar dat wil niet zeggen dat je apparaat dan na 1 jaar dood neer mag vallen--> had je op tweakers ook kunnen lezen.
Laat mij ff lekker klagen, het is hier tenslotte een KLAAGBAAK.
En inderdaad; het zal er wel op uitdraaien dat ik morgen een nieuwe haal. Jammer dat er geen iPod winkel in de buurt zit, doet het vast goed zo'n iPod door de voordeur naar binnen sjoelen.
Het betekent inderdaad niet dat het mag, maar wel dat het kan gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:20 schreef matthijst het volgende:
Ah, je snapt het niet: je KRIJGT 1 jaar garantie, maar dat wil niet zeggen dat je apparaat dan na 1 jaar dood neer mag vallen--> had je op tweakers ook kunnen lezen.
Laat mij ff lekker klagen, het is hier tenslotte een KLAAGBAAK.
En inderdaad; het zal er wel op uitdraaien dat ik morgen een nieuwe haal. Jammer dat er geen iPod winkel in de buurt zit, doet het vast goed zo'n iPod door de voordeur naar binnen sjoelen.
Wie heeft het over gratis?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
Dat betekend wel dat je geen gratis reparatie krijgt.
Is toch ook zo. Is een tip van apple.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wie heeft het over gratis?
Apple zegt "koop maar een nieuwe, dat is net zo duur"...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het betekent inderdaad niet dat het mag, maar wel dat het kan gebeuren.
Als dat in het 1e jaar gebeurt heb je garantie.....Dat betekent dat Apple voor zijn producten in staat gedurende 1 jaar. Gebeurt het na de garantie periode, dan heb je, hoe lullig het ook is, eigenlijk gewoon pecht gehad.
Is toch niet zo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Is een tip van apple.
Moeten ze ook. maar als hij hem na 1 jaar en 11 maanden kapot laat gaan is dat niet het probleem van de verkoper, en ook niet van apple.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De verkoper moet een product leveren dat aan de verwachtingen voldoet die je er in redelijkheid aan mag stellen
Klopt ja, wil niet zeggen dat de fabrikant dan geen fuck meer om de gebruikers van zijn produkten hoeft te geven. Tenminste, als je enig fatsen hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De verkoper moet een product leveren dat aan de verwachtingen voldoet die je er in redelijkheid aan mag stellen
Dus een auto, met 3 jaar garantie, die na 4 jaar uit elkaar valt, dat is gewoon terecht volgens jou omdat het voorbij de 3 jaar is? Doe ff normaal.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het betekent inderdaad niet dat het mag, maar wel dat het kan gebeuren.
Als dat in het 1e jaar gebeurt heb je garantie.....Dat betekent dat Apple voor zijn producten in staat gedurende 1 jaar. Gebeurt het na de garantie periode, dan heb je, hoe lullig het ook is, eigenlijk gewoon pecht gehad.
Je mag er van uit gaan. maar het is in dit geval NIET zo.. je koopt een iPod en je hebt dan gewoon maar 1 jaar garantie.. is heel lullig maarjaquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is toch niet zo.
Bij een duurdere mp3-speler mag je er in NL vanuit gaan dat ie 2-3 jaar meegaat, dus dan krijg je daar ook garantie op. Anders levert men geen deugdelijk product. Klaar
Ik had me flash mp3 () van 1 gieg - speler trouwens toevallig gekocht op schiphol, toevallig zit daar 2 jaar garantie op. Gaat ie kapot dan stuur je het ongefrankeerd op, en krijg je een nieuwe.
Kijk, dan is het gelijk een stuk aantrekkelijker om een impulsieve aankoop te doen op een tax-free gebied
Dude.... je hebt met Apple niks te maken. (tenzij je m bij Apple koopt)quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:30 schreef matthijst het volgende:
Apple is blijkbaar geen fatsoenlijk bedrijf![]()
Staat gewoon in de wet, zie ook www.consumentenbond.nl / ergensquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt ja, wil niet zeggen dat de fabrikant dan geen fuck meer om de gebruikers van zijn produkten hoeft te geven. Tenminste, als je enig fatsen hebt.
Hij zegt toch niet dat ze na de garantie gewoon kapot moeten vallen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus een auto, met 3 jaar garantie, die na 4 jaar uit elkaar valt, dat is gewoon terecht volgens jou omdat het voorbij de 3 jaar is? Doe ff normaal.
Jawel; je mag er vanuit gaan dat zo'n ding langer meegaat dan dit, dus da's normaal gesproken het probleem van de verkoper.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Moeten ze ook. maar als hij hem na 1 jaar en 11 maanden kapot laat gaan is dat niet het probleem van de verkoper, en ook niet van apple.
Ik weet bijvoorbeeld zeker dat als je wasmachine binnen 5 jaar kapot gaat, hij kosteloos gemaakt moet worden. Garantie of niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jawel; je mag er vanuit gaan dat zo'n ding langer meegaat dan dit, dus da's normaal gesproken het probleem van de verkoper.
Dat er tussen wat wettelijk zo is en wat er daadwerkelijk geregeld wordt nogal eens iets scheef zit blijkt maar weer eens (al moet ik nog horen wat de verkoper ervan zegt)...
Normaal komt daar die coulance om de hoek kijken. Tenminste, als je als fabrikant/verkoper vertrouwen hebt in de levensduur van je produkt.
Bij Apple beweren ze dat dit "pech" is en normaal nooit voorkomt.
Ik vermoed dat dit [b]standaard[/u] is en dat ze daarom zo moeilijk doen![]()
Klopt, maar na een paar goede ervaringen met Sony, die het woord 'coulance' wel gewoon kent, dacht ik "eerst eens naar Apple bellen"quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dude.... je hebt met Apple niks te maken. (tenzij je m bij Apple koopt)
Je doet toch zaken met de winkel?
Mooie combinatie ook, een wekker en oordopjesquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
FOUT!!!jammer dat het niet kan knipperen
De Neerlandsche wet stelt dat je garantie hebt op een product zolang het aanneembaar is dat een product mee kan gaan. Maar na het garantie termijn geldt dan wel iets van een gedeeltelijke vergoeding. Zo heb ik na 3 jaar nog een keer een gratis nieuwe radio wekker weten te ritselen en nieuwe oordopjes.
Allang opgezocht en winkel gemailedquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld zeker dat als je wasmachine binnen 5 jaar kapot gaat, hij kosteloos gemaakt moet worden. Garantie of niet.
Zoiets zit ook geregeld met consumentenelectronica. Je zal even moeten zoeken ipv alleen maar klagen.
je mag er van uit gaan.. maar je hebt pechquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jawel; je mag er vanuit gaan dat zo'n ding langer meegaat dan dit, dus da's normaal gesproken het probleem van de verkoper.
Dat er tussen wat wettelijk zo is en wat er daadwerkelijk geregeld wordt nogal eens iets scheef zit blijkt maar weer eens (al moet ik nog horen wat de verkoper ervan zegt)...
Normaal komt daar die coulance om de hoek kijken. Tenminste, als je als fabrikant/verkoper vertrouwen hebt in de levensduur van je produkt.
Bij Apple beweren ze dat dit "pech" is en normaal nooit voorkomt.
Ik vermoed dat dit [b]standaard[/u] is en dat ze daarom zo moeilijk doen![]()
Nee ze maken hem niet meer gratis nee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat ze na de garantie gewoon kapot moeten vallen?
Als de garantie verloopt dan maken ze hem niet meer gratis.. je hebt dan gewoon PECH.
Hey i-pod-fanboy, nu is het wel duidelijk hoor, maar hij heeft geen pech.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
[..]
je mag er van uit gaan.. maar je hebt pech![]()
![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
je mag er van uit gaan.. maar je hebt pech![]()
![]()
Evenals 40x "je hebt pech" te zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
Oja als je een nieuw woordje op school leert. "coulance", dan is dat niet stoer omdat 40x in 1 topic te schrijven.
Als jij er een ander woord voor kent dan wil ik het graag vooor je gebruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
Oja als je een nieuw woordje op school leert. "coulance", dan is dat niet stoer omdat 40x in 1 topic te schrijven.
Wel, want zijn ipodje is kapot en word niet gratis gemaaktquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey i-pod-fanboy, nu is het wel duidelijk hoor, maar hij heeft geen pech.
Die roze uitvoeringquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:24 schreef ooge het volgende:
haha moest je maar geen i-mhomo kopen meeloper, ondingen zijn het
Ah, blijkbaar geen ander woord voor coulance?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef tonks het volgende:
Wel, want zijn ipodje is kapot en word niet gratis gemaakt
Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,
Klopt helemaal en je wegwerp smiley vind ik zeer ongepast.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Doe zelf ff normaal!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus een auto, met 3 jaar garantie, die na 4 jaar uit elkaar valt, dat is gewoon terecht volgens jou omdat het voorbij de 3 jaar is? Doe ff normaal.
at vmbo-ertje kan wel je ipod reparerenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar geen ander woord voor coulance?![]()
280 euro om een vmbo-ertje met een soldeerbout te laten spelen gaat me alleen wat ver.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef matthijst het volgende:
Ik kan hem ook wel repareren.
Omdat ik dan eerst zo'n kut harddiskje moet bestellen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
[..]waarom open je dan een topic
Maak hem lekker zelf danTechnisch genie
Dat zei je pa ook net nadat je ma jou eruit poepte.quote:
je hebt em dus laten vallenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zei je pa ook net nadat je ma jou eruit poepte.![]()
ff een serieuse vraag hoor.....:quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zei je pa ook net nadat je ma jou eruit poepte.![]()
Nou jij reageert anders met woorden waar van ik ook denk dat je ze beter binnensmonds kan houden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:03 schreef matthijst het volgende:
Uhm, tonks geeft geen advies, die spamt alleen maar met zijn pech, pech, pech onzin.
En ja, advies is nooit weg.
Je signature is inderdaad stekend.... ik zou je vriendelijk willen vragen het te wijzigen....quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef matthijst het volgende:
Consumentenbond zegt: kwestie tussen jou en winkelier. 2 jaar is vrij snel, dus enige coulancezou op zijn plek zijn... Gevraagd naar die nieuwe Europese 2-jaar garantie waar je iedereen over hoort, zeiden ze dat dat niet gold in Nederland... Maar ook dat je daar verder weinig meer aan zou hebben gehad, omdat de fabrikant dan gewoon gebruikskosten voor de dagen dat je er wel wat aan hebt gehad mag rekenen... en dat je dan ook rond de 120-140 euro reparatiekoesten zou komen.
Tja omdat ze feitelijk niets verkeerds doen (behalve zeer klantonvriendelijk bezig zijn)quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:17 schreef matthijst het volgende:
280 is het standaard bedrag voor welke reparatie dan ook.
In de VS is het $255.
En inderdaad: ze proberen je een nieuwe aan te naaien....
Idd. Is maar 25 uro voor een jaar extra. Is toch beter dan 280quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Snol1ner het volgende:
Leer eerst eens spellen.quote:OF WEL SOMS? DAT KOSTE EXTRA CENTJES, DUS DAT WOU JE NIET! JANKGAST!
25 euro? Waar doe je dat dan? Apple icare of hoe het ook heet kost 79 euro voor 1 jaar extraquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:52 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Idd. Is maar 25 uro voor een jaar extra. Is toch beter dan 280.
Zwerverquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:
FUCK APPLE MET HUN BELACHELIJKE PRIJZEN!!!!!
Wat kost dat nou precies zo'n apple I-pod produceren? Wat hebben ze als winstmarge?
Komt over dat ik als ik ondernemer zou zijn geen prijzen zou willen vragen, maar ik zou het niet kunnen om een winstpercentage van 300 procent te pakken. Pure oplichterij. Valt onder oneerlijke handel drijven.
Dan liever een andere die wel normale prijzen incalculeert.
En het is apple, je betaalt voor het merk.
Hoi dombo, welkomquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef leejow het volgende:
Gewoon een nieuwe kopen in de Apple Shop in Soho, ben je lekker 250 euro kwijt... Big deal, had je maar garantie er bij moeten kopen
Ga je nu echt iedereen uitschelden kneusjequote:Op donderdag 30 juni 2005 18:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoi dombo, welkom![]()
Garantie bijkopen![]()
Dat is waar het op neer komt hier in Nederland. Het consumenten recht hebben garantie van de VERKOPER binnen een redelijke termijn. Die termijn is afhankelijk van de prijs en type product dat je koopt. Bij dure electronica van goede kwaliteit (waar ipods onder vallen) mag je best uit gaan van 3 jaar vind ik. Natuurlijk uitgezonderd schade door vallen enzo. Maar dan moet je niet naar Apple toe, maar naar de verkoper. Je hebt bij aankoop immers een overeenkomst gesloten met die verkoper en niet met Apple.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga naar de verkoper, en zeg: 'hallo, de iPod die u mij verkocht heeft, en waar je toch wel van mag verwachten dat hij.... 3....4 jaar mee gaat is na minder dan 2 jaar al stuk, wilt u hem, met redelijke bijbetaling van mijn kant effetjes repareren, of anders een nieuwe geven met dikke korting?'
Wettelijk gezien is de consument zó goed beschermd hier
Exact wat hij zegt, en niet de I-pod fanboys hieroquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat is waar het op neer komt hier in Nederland. Het consumenten recht hebben garantie van de VERKOPER binnen een redelijke termijn. Die termijn is afhankelijk van de prijs en type product dat je koopt. Bij dure electronica van goede kwaliteit (waar ipods onder vallen) mag je best uit gaan van 3 jaar vind ik. Natuurlijk uitgezonderd schade door vallen enzo. Maar dan moet je niet naar Apple toe, maar naar de verkoper. Je hebt bij aankoop immers een overeenkomst gesloten met die verkoper en niet met Apple.
Je hebt dus gewoon garantie, maar mogelijk moet je een deel (en dus niet een absurd bedrag) bijdragen in de reparatie kosten.
WTF zit er dan voor HD in? 3,5" of 2,5"? of 1,5"?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef tonks het volgende:
Die hardeschijfjes zijn volgens mij gewoon erg duur. je hebt een alternatief bedrijf voor ipod reperatie www.repod.nl en daar zijn ze ook best duur
Tenzij apple nu gaat zeiken en dan zijn die 2 maandjes snel voorbijquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Exact wat hij zegt, en niet de I-pod fanboys hiero
Apple gebruikt aangepaste 1.8" Toshiba HDD's.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef menesis het volgende:
[..]
WTF zit er dan voor HD in? 3,5" of 2,5"? of 1,5"?![]()
Wat lul jij nou jankerdje. Ik scheld niet iedereen uit, alleen mannetjes zoals jij en eikeltjes die metquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:19 schreef tonks het volgende:
Ga je nu echt iedereen uitschelden kneusjeje bent zeker helemaal "De man" op internet niet?
Thuis word hij door zijn stiefvader de hoek in gestampt maar hij is "de man" op het internet
Ja, en dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Tenzij apple nu gaat zeiken en dan zijn die 2 maandjes snel voorbij
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef tonks het volgende:
dan zijn je 2 jaar voorbij
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef matthijst het volgende:
denk dat het wordt: nieuwe kopen op apple.nl -> 285 euro.
65 euro voor die kapotte terug => 220 euro, nieuwe ipod color met 1 jaar garantie.
Laat ik ff voorop stellen dat ik geen I-pod fan ben.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Exact wat hij zegt, en niet de I-pod fanboys hiero
Zeg fanboy, tief es op, als hij er na 20 maanden na aankoop melding van maakt, wordt die datum gemarkeerd.quote:
In Nederland is die richtlijn wel geïmplementeerd hoor. Ze hebben alleen niet de harde termijn van 2 jaar overgenomen, zodat deze nu ruimer geïnterpreteerd kan worden. De duur van die garantie is hoe lang het product gemiddeld mee zou moeten gaan. Dit kan korter dan 2 jaar zijn, maar ook langer. Nu is dus de vraag wat de verwachte levensduur van de gemidelde Ipod is. Is dat langer dan de termijn die tot nu toe na de aanschaf verstreken is, dan moet de TS kunnen aantonen dat het een fabricagefout was en dat de beschadigingen/defecten niet door zijn toedoen zijn ontstaan. Lukt hem dit, dan heeft hij recht op kosteloze vervanging of herstel van de Ipod.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarom is het bijv. ook dom garantie van een apparaat als een wasmachine uit te bereiden van 1 naar 5 jaar bijvoorbeeld. Je mag er immers vanuit gaan dat een wasmachine langer dan 5 jaar mee gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Nederland is die richtlijn wel geïmplementeerd hoor. Ze hebben alleen niet de harde termijn van 2 jaar overgenomen, zodat deze nu ruimer geïnterpreteerd kan worden. De duur van die garantie is hoe lang het product gemiddeld mee zou moeten gaan. Dit kan korter dan 2 jaar zijn, maar ook langer. Nu is dus de vraag wat de verwachte levensduur van de gemidelde Ipod is. Is dat langer dan de termijn die tot nu toe na de aanschaf verstreken is, dan moet de TS kunnen aantonen dat het een fabricagefout was en dat de beschadigingen/defecten niet door zijn toedoen zijn ontstaan. Lukt hem dit, dan heeft hij recht op kosteloze vervanging of herstel van de Ipod.
koop gewoon een nieuw speler pauperquote:[b]Op donderdag 30 juni 2005 22:12 schreef matthijst het volgende:
Lezen jankerd:quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef matthijst het volgende:
denk dat het wordt: nieuwe kopen op apple.nl -> 285 euro.
65 euro voor die kapotte terug => 220 euro, nieuwe ipod color met 1 jaar garantie.
Lezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:15 schreef ooge het volgende:
de vraag is of er iemand zo gek is om er 65¤ voor te geven
Lekkerrrrrrrrrrr voor je.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
(ja, ik weet het, ze zijn ondertussen goedkoper).
Coulance 0,0...![]()
![]()
Dat is zeker voor november 2004? In november 2004 is het bedrijf dat die service voor Apple deed op de fles gegaan. Sindsdien laten ze het door andere bedrijven doen diequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:42 schreef JimBob het volgende:
iBook kapot, gebeld, werd opgehaald bij huis dag later.
3 dagen later was die weer terug.
Ging allemaal super netjes.
Wat was er stuk aan dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn laptop begaf het na 3 maanden en men verdomde hem onder de garantie te repareren.
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:16 schreef Soraya20 het volgende:
Lekkerrrrrrrrrrr voor je.
Jij bent een zeikfluit eerste klas, je garantie is allang en breed verstreken, en dan ga je ook nog zeveren. Jij moet wel op je achterhoofd gevallen zijn.
Jankende & kwijlende sater. Had dan extra garantie dr bij genomen, en achteraf maar jengelen, heb geen greintje medelijden met je.
Nee, was erna nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:05 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is zeker voor november 2004? In november 2004 is het bedrijf dat die service voor Apple deed op de fles gegaan. Sindsdien laten ze het door andere bedrijven doen dieJe laptop niet ophalen, je mag 'm zelf komen brengen Je minstens een week laten wachten voor de reparatie klaar is (dat vorige bedrijf deed zelfs aan klaar-terwijl-u-wacht...) (In mijn geval) constant blijven beweren dat er eigenlijk helemaal geen garantie is en doodleuk zelfs een week na reparatie opeens een nota sturen. (Uiteraard heb ik deze niet echt hoeven te betalen. )
Apple gaat er niet echt op vooruit, dit samen met een fucking 0900 nummer waarmee je ze opeens alleen nog maar kunt gebruiken.
Damn, had ik dat maar geweten. Ze hebben mij op CARD afgestuurd, hoorde achteraf dat dat niet echt het meest fantastische bedrijf is, maar dat Apple om de een of andere reden ze toch maar blijft helpen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:04 schreef JimBob het volgende:
Was een of ander bedrijf in Drachten die ophaalde geloof ik.
Had dan ook niks geopend in the first place, zwerver.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.![]()
Heb je meer verstand van dan Nederlandse garantievoorwaarden blijkbaar![]()
Tijd voor een
[afbeelding]
Alle mongolen zijn wel langsgeweest en de rest van de reacties boeien me niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:11 schreef Bananenman het volgende:
Had dan ook niks geopend in the first place, zwerver.
Allicht heb ik er meer verstand dan jij, sjlemiel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.![]()
Heb je meer verstand van dan Nederlandse garantievoorwaarden blijkbaar![]()
Tijd voor een
[afbeelding]
Alle mongolen zijn wel langsgeweest en de rest van de reacties boeien me niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
Fatima, het woord is schlemiel.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:06 schreef Soraya20 het volgende:
Allicht heb ik er meer verstand dan jij, sjlemiel.
Ik was mijn aankoopbon van mijn iPod mini kwijt, maar wel een brakke accu dus. Na een bezoek aan de apple winkel en een telefoontje aan apple support kwam er een meneer van UPS langs om mijn iPod op te halen voor reparatie. Binnen de garantie, waarvan ik niet kon bewijzen dat het nog binnen de termijn viel, maar dat hebben zij even voor mij uitgezocht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
Coulance 0,0...![]()
![]()
Ga zelf inburgeren, achterlijke gladiool. You know shit about warranty-policy, you dipshit!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Fatima, het woord is schlemiel.
Dus daar ga je met je verstand![]()
![]()
![]()
![]()
Inburgeringscursus:
http://www.haarlem.nl/smartsite349.htm
Succes!
Je woont in Maastricht, als je hem in Duitsland had gekocht had je dat jaar extra garantie voor niets gekregen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef miekd het volgende:
Vriend van me, 3 keer iPod 40gb 3G opgestuurd. 3 keer gerepareerd. Vierde keer gevraagd voor een 4G. Kreeg de 4G een week later en mocht de 3G houden.
Ik. Kocht een 40gb 4G, weekje later werden de iPod Photo prijzen 150e omlaag gedrukt. Ik bel apple, dag later stond TNT voor de deur om mijn 40gb 4G op te halen, halve week later (verzendtermijn gezien ze net gereleased waren) stond TNT voor de deur met een 60gb iPod Photo. En die doet het.
En ik heb WEL een jaar extra applecare. Voor 15% van de prijs ga ik dan echt niet miepen.
Een beetje voorzichtig doen met een iPod is teveel gevraagd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Coulance 0,0...![]()
![]()
Haha, domme koequote:Op zondag 3 juli 2005 13:51 schreef Soraya20 het volgende:
En het is wel degelijk sjlemiel, dit is bargoens, dus een officiele spelling is er niet.
Harde schijven gaan kapot, hoef je niks geks voor te doenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
Een beetje voorzichtig doen met een iPod is teveel gevraagd?
Ik wel, jij hebt schijnbaar moeite met lezenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:51 schreef Soraya20 het volgende:
Ga zelf inburgeren, achterlijke gladiool. You know shit about warranty-policy, you dipshit!
www.vandale.nlquote:En het is wel degelijk sjlemiel, dit is bargoens, dus een officiele spelling is er niet.
Zal er meteen mee beginnen: schandalig dat er autochtonen zijn die te achterlijk zijn om een woordenboek te openen!quote:Overigens ben ik autochtoon dus begin maar alvast al krijsend de haren uit je achterlijke rotkop te rukken van ellende.
oh ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:
FUCK APPLE MET HUN BELACHELIJKE PRIJZEN!!!!!
Wat kost dat nou precies zo'n apple I-pod produceren? Wat hebben ze als winstmarge?
Komt over dat ik als ik ondernemer zou zijn geen prijzen zou willen vragen, maar ik zou het niet kunnen om een winstpercentage van 300 procent te pakken. Pure oplichterij. Valt onder oneerlijke handel drijven.
Dan liever een andere die wel normale prijzen incalculeert.
En het is apple, je betaalt voor het merk.
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Harde schijven gaan kapot, hoef je niks geks voor te doen![]()
Of heb je als de harde schijf in je PC kapot gaat ook met je PC lopen gooien![]()
Was op hetzelfde neergekomen, want dan had ik geen onderwijskorting gekregenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je woont in Maastricht, als je hem in Duitsland had gekocht had je dat jaar extra garantie voor niets gekregen.
Yeah right.... nog nooit een IBM harde schijf in je pc gehad zeker!!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.
Indien harde schijven binnen twee jaar wél vanzelf kapot zouden gaan zou mijn iPod het ook hebben begeven. Dat is niet het geval, dus gaan harde schijven níet binnen twee jaar vanzelf kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef matthijst het volgende:
Ja, en dus?
Omdat jij hem al twee jaar hebt is het uitgesloten dat andermands iPod het eerder begeeft?
Lekker snugger!
Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:09 schreef matthijst het volgende:
Haha, wat een fuckin dombo ben jij. Logica van een Jostibandlid..
Niet te geloven....
Sommige harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sommige harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.
Niet alle harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.
Dat mijn harde schijf binnen twee jaar kapot is gegaan wil niet zeggen dat de jouwe dat ook zou moeten doen.
Dat jouw harde schijf het na twee jaar nog doet wil wil niet zeggen dat die van mij dus niet kapot kan zijn.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Jij hebt echt de logica van een aap; omdat jouw harde schijf niet vanzelf kapot gegaan is binnen twee jaar, betekent dat DUS dat harde schijven op zich niet vanzelf kapot gaan binnen twee jaar?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef WalfredGeesink het volgende:
terwijl ik het dus gewoon heb over harde schijven, dus niet sommige harde schijven, nee een harde schijf op zich. Wat zich ook in mijn iPod bevindt maar dus niet stukgaat. Dan is de stelling "Harde schijven gaan niet vanzelf kapot na twee jaar" al bewezen. De harde schijf is immers niet vanzelf kapot gegaan.
Waarom is jouw harde schijf dan kapotgegaan, vraag je je af? Nou, in ieder geval niet vanzelf. Want harde schijven gaan niet vanzelf kapot na twee jaar. De rest mag je zelf invullen.
Klopt helemaal. Als harde schijven binnen twee jaar vanzelf kapot gaan was dat immers ook met mijn harde schijf gebeurd, nietwaar?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jij hebt echt de logica van een aap; omdat jouw harde schijf niet vanzelf kapot gegaan is binnen twee jaar, betekent dat DUS dat harde schijven op zich niet vanzelf kapot gaan binnen twee jaar?
Bedoelen is iets anders dan zeggen; ik quote jouw uitspraak:quote:En natuurlijk bedoelde ik niet te zeggen dat ALLE harde schijven binnen twee jaar kapot gaan, maar sjezus, ik mag toch hopen dat je in ieder geval een beetje kunt lezen?
(waarop ik antwoordde met: harde schjiven gaan niet binnen twee jaar kapot, en daar antwoordde jij weer op met smilies)quote:Op zondag 3 juli 2005 14:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Harde schijven gaan kapot, hoef je niks geks voor te doen![]()
Rekkie mag zeggen wat-ie-wil, ik reageer op jou.quote:En Rekkie, die zegt "Yeah right.... nog nooit een IBM harde schijf in je pc gehad zeker!"
Die heeft ook met de PC lopen gooien?
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:44 schreef matthijst het volgende:
Fuckin retard.
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.
Ik heb het bewijs hier naast me op het bureau liggen.quote:Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.
Onder jouw naam: "Harde schijven gaan NIET vanzelf kapot binnen twee jaar."quote:Op zondag 3 juli 2005 22:49 schreef matthijst het volgende:
Wat wil je nou horen dan mafkees:
Nee want de oorzaak is onbekend.quote:[..]
Ik heb het bewijs hier naast me op het bureau liggen.
hahah ben je daar nu pas achter? alles wat apple is is bagger.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Coulance 0,0...![]()
![]()
iPod ligt op tafel.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef WalfredGeesink het volgende:
Onder jouw naam: "Harde schijven gaan NIET vanzelf kapot binnen twee jaar."
[..]
Nee want de oorzaak is onbekend.
En dan nu met onderbouwing?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
hahah ben je daar nu pas achter? alles wat apple is is bagger.
Ik typ op baggerquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
hahah ben je daar nu pas achter? alles wat apple is is bagger.
Wees voorzichtiger met je spullen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
iPod ligt op tafel.
Ik pak de iPod op.
iPod begint te piepen, deed ie voorheen niet.
Heyyyyy, de harde schijf is kapot --> vanzelf kapot gegaan....
Wat wil je daar van maken....
Wel apart dat je nu een andere toon hebt dan in je eerste post:quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef matthijst het volgende:
Jij spoort niet of je hebt het brein van een kind van 12: hij is dus wel vanzelf kapot gegaan.
Wat denk je nou dan, dat er op alle iPod's die er verkocht zijn NOOIT een tussen zit met een slechte harde schijf....
Dat ueberhaupt dingen nooit vanzelf kapot kunnen gaan?
Haha![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
ja, maar klagen is niet iedereen die het niet met je eens is uit te schelden.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef matthijst het volgende:
Tsja, het heet hier niet voor niets "klaagbaak" en ik word moe van dat debiele gelul....
Dan maar een klootzak.
Eerst heb je het nog over "iedere twee jaar een nieuwe iPod kopen", oftewel: elke twee jaar gaat een iPod stuk, en nu zeg je dat van alle iPods er altijd wel eentje tussen zit met een slechte harde schijf.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:24 schreef matthijst het volgende:
Wat bedoel je?
Lijkt mij hetzelfde toontje, eerst schelden op dombo's bij Apple, nu schelden op jouw domme gezwets...
Natuurlijk kunnen dingen wel vanzelf kapot gaan, maar dat zijn de uitzonderingen waar een fatsoenlijke fabrikant van zou zeggen blablabla hele discussie nog een keer...
Nogmaals: klaagbaak heet het hier.
Voorbarige conclusie dus?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:58 schreef matthijst het volgende:
Uhm; voorlopig is mijn situatie nog: iedere twee jaar een nieuwe iPod kopen...
Over twee jaar zullen we zien of dat misschien toch niet zo blijkt te zijn...
Van de trap gevallen met Ipod en al, dat deze stelling klopt blijkt wel uit je labiele reacties.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
iPod ligt op tafel.
Ik pak de iPod op.
iPod begint te piepen, deed ie voorheen niet.
Heyyyyy, de harde schijf is kapot --> vanzelf kapot gegaan....
Wat wil je daar van maken....
Je dokter belde me net, of ik wilde stoppen met reageren op "die gestoorde Al Quaida aanhangster met d'r Arab-Lyrics fetisj".quote:Op maandag 4 juli 2005 00:32 schreef Soraya20 het volgende:
Van de trap gevallen met Ipod en al, dat deze stelling klopt blijkt wel uit je labiele reacties.
En verder.. Allicht heb je amnesia opgelopen van die klapper. Koekje dr bij?
Dat jij nu een "dokter" hebt, wil niet zeggen dat het vanzelfsprekend is dat iedereen er een heeft. Wanneer jij van tijd tot tijd naar je inrichting moet om onder handen genomen te worden voor je jankerige Ipod-garantie-fobietje, wil dat eveneens niet zeggen dat dit de norm is.quote:Op maandag 4 juli 2005 07:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je dokter belde me net, of ik wilde stoppen met reageren op "die gestoorde Al Quaida aanhangster met d'r Arab-Lyrics fetisj".
Dus bij deze![]()
Je ziet het; als jij dom kan zwetsen kan ik het ook.
Uitgeluldquote:Op maandag 4 juli 2005 09:08 schreef tonks het volgende:
Zozo mathijst, ben je er even mooi uitgelulden dat door een "al quaida aanhangster"
Ga even een mp3tje luisteren vrind.. o wachtHijs kapot
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:11 schreef LintuxCx het volgende:
Nee hoor, Soraya20 heeft de overbekende Godwin's Law gewekt.Nu ja, ik ben er blij om, kennelijk zijn zowel Soraya als matthijst niet volwassen genoeg om de "discussie" gewoon af te kappen ipv maar door te gaan met modder gooien...
Je jankt en krijst anders wat af over zoiets futiels als een ruim verlopen garantie voor een Ipod die je naar alle waarschijnlijkheid gewoon zelf gesloopt hebt.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:07 schreef matthijst het volgende:
Zie het verband tussen Al Quaida en Joden niet zo, maar dat zal aan mij liggen...
Heb je een nieuw woord geleerd? Zorg dan wel dat je het goed gebruikt, komt anders nogal onnozel over.
fo·bie (de ~ (v.), ~ën)
1 irreële, ziekelijke angst voor iets
Zoals zelfs jij zou moeten kunnen begrijpen, ben ik juist NIET bang voor iPod-garantie...
Ook arabiertjes ben ik niet bang voor... Nederlanders met een arab-lyrics fetisj daarentegen
Bitch please..quote:Op maandag 4 juli 2005 09:23 schreef Soraya20 het volgende:
[quote]Daarbij zou ik maar niet proberen om het met mij op te nemen als het aankomt op woordenschat of wedijveren met taal.Beter lezen in mijn profiel voortaan.
Haha, ook dat moet ik aanpassen in mijn profiel. Spank you very much.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bitch please..
Journalistiek. *bijna!*
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:42 schreef matthijst het volgende:
Jij bent echt grappig...
Wow, moet nog aan d'r opleidinkje beginnen en denkt dat ze al journaliste is...
Kun je er niet meer tegen?quote:Op maandag 4 juli 2005 09:48 schreef matthijst het volgende:
Mag wel een slotje op: Fuck Apple en FUCK HUN IPOD - kutgarantie
Is ondertussen van iPod, naar Adolf, naar Al Quaida gegaan....
De lol is er van af nu een opgefokt journalistje in opleiding d'r "moeilijke" woordjes komt testen...
Moelijke woordjes testen doe je maar in de moskee, meteen een paar extra punten op school, voor integratie.....
SLOTJE, alstublieft!
Bagger topic.....!!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:53 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Kun je er niet meer tegen?
Dacht je even onbekommerd te discrimineren zonder zelf klappen te vangen.There you go.
Wat uitermate shitty dat je mij tegen kwam... Heb het bijna met je te doen, dipshit.
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Toch grappig dat hij er op het laatst zo uitgeluld word dat hij om een slotje gaat smeken.
Wat lul jij nou met je integreren, met je moskee, met je el Qaida, met je Fatima???quote:Op maandag 4 juli 2005 09:57 schreef matthijst het volgende:
Wat lul je met je discimineren....
Je bent toch een arab-lyrics freak.
4 juli is gewoon nog vandaag hoor..quote:Op maandag 4 juli 2005 10:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Vraag al dagen om een slotje...
Moe van het gejank van Ms. Journaliste...
Ondertussen is je ipod nog steeds stukquote:Op maandag 4 juli 2005 09:42 schreef matthijst het volgende:
Jij bent echt grappig...
Wow, moet nog aan d'r opleidinkje beginnen en denkt dat ze al journaliste is...
Boeie.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ondertussen is je ipod nog steeds stuk
krijg je geen nieuwe van de garantie
en zet je jezelf voor schut op fok
Wehehehehehe!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Vraag al dagen om een slotje...
Moe van het gejank van Ms. Journaliste...
Kijk, eindelijk wat zinnigsquote:Op maandag 4 juli 2005 10:04 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Wehehehehehe!![]()
Iemand geef deze jongen een neut, misschien komt ie dan weer bij zn positieven.
Spiegelen is over het algemeen de meest effectieve manier bij manspersonen met een grootsheidswaanzinnige racistische inslag.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:02 schreef matthijst het volgende:
Wat lul jij nou met je kaalkoppen, Adolf etc. dan...
Jankerdje.
[afbeelding]
Polease...... als je dat domme gekraai van die beide ook maar enigzins uitlullen noemt ben ik brugman!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Toch grappig dat hij er op het laatst zo uitgeluld word dat hij om een slotje gaat smeken.
Verkoop je ook keukens dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Rekkie het volgende:
Polease...... als je dat domme gekraai van die beide ook maar enigzins uitlullen noemt ben ik brugman!
Grootheidswaan....quote:Op maandag 4 juli 2005 10:06 schreef Soraya20 het volgende:
En je begint al mijn superieure afzeik-taal over te nemen, de jankerd was jij, remember?![]()
Zegt mijnheer-Fatima-ElQaida-Moskee-integratie.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Grootheidswaan....
Hoogmoed voor deval...
etc....
[afbeelding]
Gelukkig wordt het niveau wel hoog gehoudenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:30 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Zegt mijnheer-Fatima-ElQaida-Moskee-integratie.
Stikt d'r in!
Moge Allah nog vele electronische apparatuur-defecten in je leven veroorzaken.![]()
Niveau is beneden 0.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het niveau wel hoog gehouden![]()
True true!!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:39 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Niveau is beneden 0.
Maar bepaalde manspersonen(ik noem geen namen) vragen er om.
Ach, ach, heiliger dan de paus....quote:Op maandag 4 juli 2005 10:39 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Niveau is beneden 0.
Maar bepaalde manspersonen(ik noem geen namen) vragen er om.
Geef ze een Ipod, dan zijn ze op fok ook weer een poosje zoet.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:15 schreef matthijst het volgende:
Mwah, katholieken nemen het niet zo nauw...
Of juist wel; het is maar net hoe oud hun laatste slachtoffer is.
Anders had je vast nog heel wat Ipods te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:24 schreef matthijst het volgende:
Ben gelukkig geen katholiek....
Sidi's zijn hipper than ever.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:36 schreef matthijst het volgende:
Sidi doet niet aan ipods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |