Spiegelen is over het algemeen de meest effectieve manier bij manspersonen met een grootsheidswaanzinnige racistische inslag.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:02 schreef matthijst het volgende:
Wat lul jij nou met je kaalkoppen, Adolf etc. dan...
Jankerdje.
[afbeelding]
Polease...... als je dat domme gekraai van die beide ook maar enigzins uitlullen noemt ben ik brugman!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Toch grappig dat hij er op het laatst zo uitgeluld word dat hij om een slotje gaat smeken.
Verkoop je ook keukens dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Rekkie het volgende:
Polease...... als je dat domme gekraai van die beide ook maar enigzins uitlullen noemt ben ik brugman!
Grootheidswaan....quote:Op maandag 4 juli 2005 10:06 schreef Soraya20 het volgende:
En je begint al mijn superieure afzeik-taal over te nemen, de jankerd was jij, remember?![]()
Zegt mijnheer-Fatima-ElQaida-Moskee-integratie.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Grootheidswaan....
Hoogmoed voor deval...
etc....
[afbeelding]
Gelukkig wordt het niveau wel hoog gehoudenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:30 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Zegt mijnheer-Fatima-ElQaida-Moskee-integratie.
Stikt d'r in!
Moge Allah nog vele electronische apparatuur-defecten in je leven veroorzaken.![]()
Niveau is beneden 0.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het niveau wel hoog gehouden![]()
True true!!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:39 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Niveau is beneden 0.
Maar bepaalde manspersonen(ik noem geen namen) vragen er om.
Ach, ach, heiliger dan de paus....quote:Op maandag 4 juli 2005 10:39 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Niveau is beneden 0.
Maar bepaalde manspersonen(ik noem geen namen) vragen er om.
Geef ze een Ipod, dan zijn ze op fok ook weer een poosje zoet.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:15 schreef matthijst het volgende:
Mwah, katholieken nemen het niet zo nauw...
Of juist wel; het is maar net hoe oud hun laatste slachtoffer is.
Anders had je vast nog heel wat Ipods te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:24 schreef matthijst het volgende:
Ben gelukkig geen katholiek....
Sidi's zijn hipper than ever.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:36 schreef matthijst het volgende:
Sidi doet niet aan ipods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |