Ja, en dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Tenzij apple nu gaat zeiken en dan zijn die 2 maandjes snel voorbij
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef tonks het volgende:
dan zijn je 2 jaar voorbij
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef matthijst het volgende:
denk dat het wordt: nieuwe kopen op apple.nl -> 285 euro.
65 euro voor die kapotte terug => 220 euro, nieuwe ipod color met 1 jaar garantie.
Laat ik ff voorop stellen dat ik geen I-pod fan ben.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Exact wat hij zegt, en niet de I-pod fanboys hiero
Zeg fanboy, tief es op, als hij er na 20 maanden na aankoop melding van maakt, wordt die datum gemarkeerd.quote:
In Nederland is die richtlijn wel geïmplementeerd hoor. Ze hebben alleen niet de harde termijn van 2 jaar overgenomen, zodat deze nu ruimer geïnterpreteerd kan worden. De duur van die garantie is hoe lang het product gemiddeld mee zou moeten gaan. Dit kan korter dan 2 jaar zijn, maar ook langer. Nu is dus de vraag wat de verwachte levensduur van de gemidelde Ipod is. Is dat langer dan de termijn die tot nu toe na de aanschaf verstreken is, dan moet de TS kunnen aantonen dat het een fabricagefout was en dat de beschadigingen/defecten niet door zijn toedoen zijn ontstaan. Lukt hem dit, dan heeft hij recht op kosteloze vervanging of herstel van de Ipod.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Als consument heb je in Europa recht op 2 jaar garantie. Dat is een europesche norm. In NL is die nog niet geimplementeerd, maar in D wel. Des te meer reden om electronica aldaar te kopen.
Daarom is het bijv. ook dom garantie van een apparaat als een wasmachine uit te bereiden van 1 naar 5 jaar bijvoorbeeld. Je mag er immers vanuit gaan dat een wasmachine langer dan 5 jaar mee gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Nederland is die richtlijn wel geïmplementeerd hoor. Ze hebben alleen niet de harde termijn van 2 jaar overgenomen, zodat deze nu ruimer geïnterpreteerd kan worden. De duur van die garantie is hoe lang het product gemiddeld mee zou moeten gaan. Dit kan korter dan 2 jaar zijn, maar ook langer. Nu is dus de vraag wat de verwachte levensduur van de gemidelde Ipod is. Is dat langer dan de termijn die tot nu toe na de aanschaf verstreken is, dan moet de TS kunnen aantonen dat het een fabricagefout was en dat de beschadigingen/defecten niet door zijn toedoen zijn ontstaan. Lukt hem dit, dan heeft hij recht op kosteloze vervanging of herstel van de Ipod.
koop gewoon een nieuw speler pauperquote:[b]Op donderdag 30 juni 2005 22:12 schreef matthijst het volgende:
Lezen jankerd:quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef matthijst het volgende:
denk dat het wordt: nieuwe kopen op apple.nl -> 285 euro.
65 euro voor die kapotte terug => 220 euro, nieuwe ipod color met 1 jaar garantie.
Lezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:15 schreef ooge het volgende:
de vraag is of er iemand zo gek is om er 65¤ voor te geven
Lekkerrrrrrrrrrr voor je.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
(ja, ik weet het, ze zijn ondertussen goedkoper).
Coulance 0,0...![]()
![]()
Dat is zeker voor november 2004? In november 2004 is het bedrijf dat die service voor Apple deed op de fles gegaan. Sindsdien laten ze het door andere bedrijven doen diequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:42 schreef JimBob het volgende:
iBook kapot, gebeld, werd opgehaald bij huis dag later.
3 dagen later was die weer terug.
Ging allemaal super netjes.
Wat was er stuk aan dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn laptop begaf het na 3 maanden en men verdomde hem onder de garantie te repareren.
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:16 schreef Soraya20 het volgende:
Lekkerrrrrrrrrrr voor je.
Jij bent een zeikfluit eerste klas, je garantie is allang en breed verstreken, en dan ga je ook nog zeveren. Jij moet wel op je achterhoofd gevallen zijn.
Jankende & kwijlende sater. Had dan extra garantie dr bij genomen, en achteraf maar jengelen, heb geen greintje medelijden met je.
Nee, was erna nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:05 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is zeker voor november 2004? In november 2004 is het bedrijf dat die service voor Apple deed op de fles gegaan. Sindsdien laten ze het door andere bedrijven doen dieJe laptop niet ophalen, je mag 'm zelf komen brengen Je minstens een week laten wachten voor de reparatie klaar is (dat vorige bedrijf deed zelfs aan klaar-terwijl-u-wacht...) (In mijn geval) constant blijven beweren dat er eigenlijk helemaal geen garantie is en doodleuk zelfs een week na reparatie opeens een nota sturen. (Uiteraard heb ik deze niet echt hoeven te betalen. )
Apple gaat er niet echt op vooruit, dit samen met een fucking 0900 nummer waarmee je ze opeens alleen nog maar kunt gebruiken.
Damn, had ik dat maar geweten. Ze hebben mij op CARD afgestuurd, hoorde achteraf dat dat niet echt het meest fantastische bedrijf is, maar dat Apple om de een of andere reden ze toch maar blijft helpen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:04 schreef JimBob het volgende:
Was een of ander bedrijf in Drachten die ophaalde geloof ik.
Had dan ook niks geopend in the first place, zwerver.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.![]()
Heb je meer verstand van dan Nederlandse garantievoorwaarden blijkbaar![]()
Tijd voor een
[afbeelding]
Alle mongolen zijn wel langsgeweest en de rest van de reacties boeien me niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:11 schreef Bananenman het volgende:
Had dan ook niks geopend in the first place, zwerver.
Allicht heb ik er meer verstand dan jij, sjlemiel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.![]()
Heb je meer verstand van dan Nederlandse garantievoorwaarden blijkbaar![]()
Tijd voor een
[afbeelding]
Alle mongolen zijn wel langsgeweest en de rest van de reacties boeien me niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
Fatima, het woord is schlemiel.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:06 schreef Soraya20 het volgende:
Allicht heb ik er meer verstand dan jij, sjlemiel.
Ik was mijn aankoopbon van mijn iPod mini kwijt, maar wel een brakke accu dus. Na een bezoek aan de apple winkel en een telefoontje aan apple support kwam er een meneer van UPS langs om mijn iPod op te halen voor reparatie. Binnen de garantie, waarvan ik niet kon bewijzen dat het nog binnen de termijn viel, maar dat hebben zij even voor mij uitgezocht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
Coulance 0,0...![]()
![]()
Ga zelf inburgeren, achterlijke gladiool. You know shit about warranty-policy, you dipshit!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Fatima, het woord is schlemiel.
Dus daar ga je met je verstand![]()
![]()
![]()
![]()
Inburgeringscursus:
http://www.haarlem.nl/smartsite349.htm
Succes!
Je woont in Maastricht, als je hem in Duitsland had gekocht had je dat jaar extra garantie voor niets gekregen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef miekd het volgende:
Vriend van me, 3 keer iPod 40gb 3G opgestuurd. 3 keer gerepareerd. Vierde keer gevraagd voor een 4G. Kreeg de 4G een week later en mocht de 3G houden.
Ik. Kocht een 40gb 4G, weekje later werden de iPod Photo prijzen 150e omlaag gedrukt. Ik bel apple, dag later stond TNT voor de deur om mijn 40gb 4G op te halen, halve week later (verzendtermijn gezien ze net gereleased waren) stond TNT voor de deur met een 60gb iPod Photo. En die doet het.
En ik heb WEL een jaar extra applecare. Voor 15% van de prijs ga ik dan echt niet miepen.
Een beetje voorzichtig doen met een iPod is teveel gevraagd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Coulance 0,0...![]()
![]()
Haha, domme koequote:Op zondag 3 juli 2005 13:51 schreef Soraya20 het volgende:
En het is wel degelijk sjlemiel, dit is bargoens, dus een officiele spelling is er niet.
Harde schijven gaan kapot, hoef je niks geks voor te doenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
Een beetje voorzichtig doen met een iPod is teveel gevraagd?
Ik wel, jij hebt schijnbaar moeite met lezenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:51 schreef Soraya20 het volgende:
Ga zelf inburgeren, achterlijke gladiool. You know shit about warranty-policy, you dipshit!
www.vandale.nlquote:En het is wel degelijk sjlemiel, dit is bargoens, dus een officiele spelling is er niet.
Zal er meteen mee beginnen: schandalig dat er autochtonen zijn die te achterlijk zijn om een woordenboek te openen!quote:Overigens ben ik autochtoon dus begin maar alvast al krijsend de haren uit je achterlijke rotkop te rukken van ellende.
oh ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:
FUCK APPLE MET HUN BELACHELIJKE PRIJZEN!!!!!
Wat kost dat nou precies zo'n apple I-pod produceren? Wat hebben ze als winstmarge?
Komt over dat ik als ik ondernemer zou zijn geen prijzen zou willen vragen, maar ik zou het niet kunnen om een winstpercentage van 300 procent te pakken. Pure oplichterij. Valt onder oneerlijke handel drijven.
Dan liever een andere die wel normale prijzen incalculeert.
En het is apple, je betaalt voor het merk.
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Harde schijven gaan kapot, hoef je niks geks voor te doen![]()
Of heb je als de harde schijf in je PC kapot gaat ook met je PC lopen gooien![]()
Was op hetzelfde neergekomen, want dan had ik geen onderwijskorting gekregenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je woont in Maastricht, als je hem in Duitsland had gekocht had je dat jaar extra garantie voor niets gekregen.
Yeah right.... nog nooit een IBM harde schijf in je pc gehad zeker!!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.
Indien harde schijven binnen twee jaar wél vanzelf kapot zouden gaan zou mijn iPod het ook hebben begeven. Dat is niet het geval, dus gaan harde schijven níet binnen twee jaar vanzelf kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef matthijst het volgende:
Ja, en dus?
Omdat jij hem al twee jaar hebt is het uitgesloten dat andermands iPod het eerder begeeft?
Lekker snugger!
Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:09 schreef matthijst het volgende:
Haha, wat een fuckin dombo ben jij. Logica van een Jostibandlid..
Niet te geloven....
Sommige harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sommige harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.
Niet alle harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.
Dat mijn harde schijf binnen twee jaar kapot is gegaan wil niet zeggen dat de jouwe dat ook zou moeten doen.
Dat jouw harde schijf het na twee jaar nog doet wil wil niet zeggen dat die van mij dus niet kapot kan zijn.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Jij hebt echt de logica van een aap; omdat jouw harde schijf niet vanzelf kapot gegaan is binnen twee jaar, betekent dat DUS dat harde schijven op zich niet vanzelf kapot gaan binnen twee jaar?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef WalfredGeesink het volgende:
terwijl ik het dus gewoon heb over harde schijven, dus niet sommige harde schijven, nee een harde schijf op zich. Wat zich ook in mijn iPod bevindt maar dus niet stukgaat. Dan is de stelling "Harde schijven gaan niet vanzelf kapot na twee jaar" al bewezen. De harde schijf is immers niet vanzelf kapot gegaan.
Waarom is jouw harde schijf dan kapotgegaan, vraag je je af? Nou, in ieder geval niet vanzelf. Want harde schijven gaan niet vanzelf kapot na twee jaar. De rest mag je zelf invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |