Hij doet dus nu niks meer? hmmzz.. ff in't stopcontact stoppen wellicht? ik zeg maar iets heels doms...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef Tovaho het volgende:
Ook effe in het nieuwe topique:
Mijn iPod blijft hangen tijdens het afspelen van een nummer (in dit geval brown sugar van the stones). Verlichting gaat aan, en clickwheel reageert niet. Resetten gaat dus niet.
Iemand een oplossing????
Als er een oplader bij zit, is het wel een aanbiedingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Stefkuh het volgende:
http://www.dynabyte.nl/
AANBIEDING 199 euro voor een mini iPod. wooeiiiiiiii Cool van dynabyte
Oh wacht.. hij was altijd al 199...
Hoe komt het toch dat zoveel winkels de 199 euro als Aanbieding bestempelen
Ik gebruik tegenwoordig twee programma's:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Devlinsect het volgende:
Van het weekend heb ik een afstandsbediening voor mijn mini gekregen:
http://shop.sands.be/index.php?main_page=product_info&products_id=381
Erg handig. De functies zijn play, pauze, vooruit, terug en het volume kan harder of zachter. Handig voor degene die een dock hebben of gekoppeld hebben voor in de auto. De afstandsbediening kun je via een houdertje aan het stuur vast maken.
Vraagje: ik wil graag de IDtags van mn MP3's is goed zetten. Hoe kan ik dit het makkelijkste doen? Tuurlijk kan het via iTunes of via een ID tag progje, maar is er geen makkelijke manier om de songtitels met albums te taggen?
Koop een iRiver H10quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef Tovaho het volgende:
Ook effe in het nieuwe topique:
Mijn iPod blijft hangen tijdens het afspelen van een nummer (in dit geval brown sugar van the stones). Verlichting gaat aan, en clickwheel reageert niet. Resetten gaat dus niet.
Iemand een oplossing????
ahzo.. ja daar denk ik niet aan, vind dat zoiets doms dat ze die ook zonder verkopen. mja..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als er een oplader bij zit, is het wel een aanbieding(tvp)
Kap es met die crap.. dat zei je in't andere topic ook al.quote:
Denk je???quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:14 schreef WalfredGeesink het volgende:
Zal vast een stormlooptopic worden.
Als ik op de fiets zit met mijn ipod in mijn broekzak gaat het volume alleen harder/zachter elke keer als ik trap/elke keer als mijn ipod op en neer beweegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Devlinsect het volgende:
Van het weekend heb ik een afstandsbediening voor mijn mini gekregen:
http://shop.sands.be/index.php?main_page=product_info&products_id=381
Erg handig. De functies zijn play, pauze, vooruit, terug en het volume kan harder of zachter. Handig voor degene die een dock hebben of gekoppeld hebben voor in de auto. De afstandsbediening kun je via een houdertje aan het stuur vast maken.
Zit er geen toetslock op dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:22 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als ik op de fiets zit met mijn ipod in mijn broekzak gaat het volume alleen harder/zachter elke keer als ik trap/elke keer als mijn ipod op en neer beweegt![]()
jawel, maar op een of andere manier stoort ie danquote:
weet het wel zekerquote:
Zullen we het maar is proberen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |