Hij doet dus nu niks meer? hmmzz.. ff in't stopcontact stoppen wellicht? ik zeg maar iets heels doms...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef Tovaho het volgende:
Ook effe in het nieuwe topique:
Mijn iPod blijft hangen tijdens het afspelen van een nummer (in dit geval brown sugar van the stones). Verlichting gaat aan, en clickwheel reageert niet. Resetten gaat dus niet.
Iemand een oplossing????
Als er een oplader bij zit, is het wel een aanbiedingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Stefkuh het volgende:
http://www.dynabyte.nl/
AANBIEDING 199 euro voor een mini iPod. wooeiiiiiiii Cool van dynabyte
Oh wacht.. hij was altijd al 199...
Hoe komt het toch dat zoveel winkels de 199 euro als Aanbieding bestempelen
Ik gebruik tegenwoordig twee programma's:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Devlinsect het volgende:
Van het weekend heb ik een afstandsbediening voor mijn mini gekregen:
http://shop.sands.be/index.php?main_page=product_info&products_id=381
Erg handig. De functies zijn play, pauze, vooruit, terug en het volume kan harder of zachter. Handig voor degene die een dock hebben of gekoppeld hebben voor in de auto. De afstandsbediening kun je via een houdertje aan het stuur vast maken.
Vraagje: ik wil graag de IDtags van mn MP3's is goed zetten. Hoe kan ik dit het makkelijkste doen? Tuurlijk kan het via iTunes of via een ID tag progje, maar is er geen makkelijke manier om de songtitels met albums te taggen?
Koop een iRiver H10quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef Tovaho het volgende:
Ook effe in het nieuwe topique:
Mijn iPod blijft hangen tijdens het afspelen van een nummer (in dit geval brown sugar van the stones). Verlichting gaat aan, en clickwheel reageert niet. Resetten gaat dus niet.
Iemand een oplossing????
ahzo.. ja daar denk ik niet aan, vind dat zoiets doms dat ze die ook zonder verkopen. mja..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als er een oplader bij zit, is het wel een aanbieding(tvp)
Kap es met die crap.. dat zei je in't andere topic ook al.quote:
Denk je???quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:14 schreef WalfredGeesink het volgende:
Zal vast een stormlooptopic worden.
Als ik op de fiets zit met mijn ipod in mijn broekzak gaat het volume alleen harder/zachter elke keer als ik trap/elke keer als mijn ipod op en neer beweegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef Devlinsect het volgende:
Van het weekend heb ik een afstandsbediening voor mijn mini gekregen:
http://shop.sands.be/index.php?main_page=product_info&products_id=381
Erg handig. De functies zijn play, pauze, vooruit, terug en het volume kan harder of zachter. Handig voor degene die een dock hebben of gekoppeld hebben voor in de auto. De afstandsbediening kun je via een houdertje aan het stuur vast maken.
Zit er geen toetslock op dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:22 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als ik op de fiets zit met mijn ipod in mijn broekzak gaat het volume alleen harder/zachter elke keer als ik trap/elke keer als mijn ipod op en neer beweegt![]()
jawel, maar op een of andere manier stoort ie danquote:
weet het wel zekerquote:
Zullen we het maar is proberen danquote:
ja ik heb hem in de latex gegooid...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef steve2003 het volgende:
wie heeft er hier trouwens iets speciaals met zijn iPod gedaan, van geverfd of wat dan ook? en hoe vinde jullie iPods het mooist?
Gisterenavond de oplader erin gestoken, de ipod begon te laden. Na een tijdje was ie vol en aan de pc gehangen, die had problemen met het herkennen van de ipod, maar uiteindelijk lukte het wel. Vannacht wat nieuwe song toegevoegd, en alles leek prima te werken. Maar vanochtend hing ie na 3 nummers weer. Weer geen 'beweging' in te krijgen, helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef Tovaho het volgende:
mmmm... de ipod lijkt wel geformateerd..... ik krijg alleen het apple-logo.... (ik mag hopen dat het niet zo is....)
Na het resetten, krijg ik heel kort een (mooi getekende) batterij te zien, zou die leeg kunnen zijn omdat de verlichting van 7.45 tot (zeg maar) 12.30 uur gebrand heeft.....?
Weer moeilijkheden voor de iPod?quote:Het gebruik van technologie van Microsoft zorgt voor compatibiliteitsproblemen met Apples iPod, in ieder geval voor Windows-gebruikers. Apple gebruikt zijn eigen DRM-technologie, FairPlay, en staat vooralsnog niet open voor ondersteuning van andere systemen. Windows-gebruikers kunnen hierdoor niet moeiteloos muziek van de cd naar de iPod kopiëren. Het lijkt erop dat de platenindustrie met de kopieerbeveiliging enige druk wil uitoefenen op Apple om de iPod open te stellen voor andere aanbieders. De DRM-software werkt overigens alleen nog op Windows, waardoor bijvoorbeeld Mac-gebruikers niet te maken krijgen met de beperkingen.
Ik snap dit soort berichten nooit... over wat gaat dat nu? Als ik een CD koop, omzet naar mp3 en op mijn ipod pleur heb ik nog nooit problemen gehad, ook niet met beveiligde CD's of is dit weer iets nieuws??quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef blrrrt het volgende:
Stukje van Tweakers:
[..]
Weer moeilijkheden voor de iPod?
airlclickquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef JeroenV het volgende:
Airclick?
of je er zo'n lelijke hoes omheen hebt gedaan.... of een vriend van mij heeft zijn hele achterkant gegrafeerd met allemaal verschillende vormpjes enzo.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:39 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ja ik heb hem in de latex gegooid...wat bedoel je?
verven???
Ahnee kheb een 1stGen, maar nooit iets mee gedaan, wat wel weer jammer is (qua iSkin bijv) want dat had hem nu iets meer krasvrij kunnen hebben gehouden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:54 schreef steve2003 het volgende:
[..]
of je er zo'n lelijke hoes omheen hebt gedaan.... of een vriend van mij heeft zijn hele achterkant gegrafeerd met allemaal verschillende vormpjes enzo.....
en sommige mensen verven hun iPods ook, zag ik laats op internet, die had het witte frontje er af gehaald, en van binnenuit geschildert...3
nee nog nooit gezien, maar wel een gaaf dingquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:51 schreef Sunflame het volgende:
Trouwens had iemand deze al gezien of thuis staan:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |