Wat is dat plaatje wazigquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:41 schreef tonks het volgende:
Het GROTE Apple iPod Topic VII
[afbeelding]
Game on
Dat komt omdat je hem een lange tijd (meer als 24 uur) niet hebt gebruikt, ik weet eigenlijk ook niet hoe die tijd verlengt. Maar als die op sluimerstand stand staat kost het je wel batterijen hé.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:20 schreef Twizla het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat als je ipod herstart ( het apple teken met opstarten) je hele playlist weg is?.. :S Wat kan ik daaraan doen?
Ja of als ik er zelf een aanmaak. Dan wist ie de content ook gewoon na een reset?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:28 schreef tonks het volgende:
Welke bedoel je Die on the go?
1-P0t!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:52 schreef super-muffin het volgende:
het is iPod, geen IPod of I-POD of iets anders.
Had jij me gemailt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:38 schreef Miguel het volgende:
* Miguel heeft gister ook zijn iPod mini (4gb) binnengekregen
Echt een prachtig apparaat, transfer met de usb2.0 kabel gaat naar mijn mening ook nog snel genoeg (daar haal je ook nog makkelijk 3Mb/s mee toch?) Alleen het iTunes is niet echt mijn programma, misschien toch maar EphPod proberen binnenkort
Owja, ik heb nog maar 7,4MB vrij op m'n iPodMeteen volgepompt
En hierbij wil ik Skv nog bedanken voor zijn snelle reply
eupod heet dat programmaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:46 schreef arco_corleone het volgende:
Hoe doen we dat nu met het volume van die nummers omhoog gooien? Staat dit op een site, met dat programmaatje wat iemand hiervoor had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |