Wat is dat plaatje wazigquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:41 schreef tonks het volgende:
Het GROTE Apple iPod Topic VII
[afbeelding]
Game on
Dat komt omdat je hem een lange tijd (meer als 24 uur) niet hebt gebruikt, ik weet eigenlijk ook niet hoe die tijd verlengt. Maar als die op sluimerstand stand staat kost het je wel batterijen hé.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:20 schreef Twizla het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat als je ipod herstart ( het apple teken met opstarten) je hele playlist weg is?.. :S Wat kan ik daaraan doen?
Ja of als ik er zelf een aanmaak. Dan wist ie de content ook gewoon na een reset?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:28 schreef tonks het volgende:
Welke bedoel je Die on the go?
1-P0t!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:52 schreef super-muffin het volgende:
het is iPod, geen IPod of I-POD of iets anders.
Had jij me gemailt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:38 schreef Miguel het volgende:
* Miguel heeft gister ook zijn iPod mini (4gb) binnengekregen
Echt een prachtig apparaat, transfer met de usb2.0 kabel gaat naar mijn mening ook nog snel genoeg (daar haal je ook nog makkelijk 3Mb/s mee toch?) Alleen het iTunes is niet echt mijn programma, misschien toch maar EphPod proberen binnenkort
Owja, ik heb nog maar 7,4MB vrij op m'n iPodMeteen volgepompt
En hierbij wil ik Skv nog bedanken voor zijn snelle reply
eupod heet dat programmaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:46 schreef arco_corleone het volgende:
Hoe doen we dat nu met het volume van die nummers omhoog gooien? Staat dit op een site, met dat programmaatje wat iemand hiervoor had?
als je linux hebt welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:25 schreef Skv het volgende:
Kan je overigens andere games op de Mini zetten?
Alleen patience is leuk, maar die komt 90% van de keren niet uit.
Thnxquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
mooie OP
tvptje want die vragen kan ik niet beantwoorden
quote:iPod photo Software 1.2 biedt Tetris en meer
[subDoor Willem Kerstholt - vrijdag 3 juni 2005 - 16:53 - Bron: AppleInsider [/sub]
Volgens geruchten, dapper gepubliceerd door AppleInsider, zal deze maand nog een nieuwe versie van de firmware voor de iPod photo beschikbaar komen. De nieuwe versie zal naar verluidt een aantal nieuwe effecten voor het bekijken van foto's in slideshows bevatten, waaronder mozaïek, kubus en vervagen. Het eerste effect, mozaïek, laat foto's geblokt in elkaar overlopen. Kubus wisselt van foto's met de bekende draaiende kubus waarop aan de buitenzijde de afbeeldingen staan geprojecteerd en bij vervagen lopen de plaatjes in elkaar over. Als aardigheidje is ook een versie van Tetris in de nieuwe software opgenomen, zodat wie zich verveelt ook wat blokjes kan gaan opruimen.
Er is bijna geen iPod die duurder is. De duurste is de Photo 60 gig volgensmij 439 euro. Maar ik zou zeggen kijk ff in de OP of in het linkje boven mij daar staan ze allemaal op een rijtje.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:01 schreef Bulletstar het volgende:
Hallo, Ik wil een IPOD kopen, maar ik weet niet welke.. prijs klasse: rond de 400 euro maag, Liever neit hoger..
Welke zou ik dan het beste kunnen nemen?...
Ja, en het is ruk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:55 schreef tonks het volgende:
Iemand linux ipod al geprobeert?
Mijn garantie is verlopen.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef tonks het volgende:
Nieuwe gratis bestellen
Heb hier nog 2 in verpakking liggen en 2 uit verpakking
De kabel is er wel uitquote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Scandalous het volgende:
Die van mij staat vast op dat 'Do not disconnect' gebeuren, krijg hem met geen mogelijkheid gereset. En ik heb mn handleiding niet bij me. En nu?
Ik heb hem gewoon losgekoppeld zoals het hoort, niet ineens eruit getrokken. Het lichtje blijft ook maar branden.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
[..]
De kabel is er wel uit. domme vraag misschien
De bovenste knop en de middelste inhouden?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon losgekoppeld zoals het hoort, niet ineens eruit getrokken. Het lichtje blijft ook maar branden.
quote:Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.)
Press and hold the Menu and Select buttons until the Apple logo appears, about 6 to 10 seconds. You may need to repeat this step.
Tip: If you are having difficulty resetting your iPod, set it on a flat surface. Make sure the finger pressing the Select button is not touching any part of the click wheel. Also make sure that you are pressing the Menu button toward the outside of the click wheel, and not near the center.
If the above steps did not work, try connecting iPod to a power adapter and plug the power adapter into an electrical outlet, or connect iPod to your computer. Make sure the computer is turned on and isn't set to go to sleep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |