Paupers!quote:-Ja nee zelf betaaldJa het zal wel, met 150 euro kleedgeld in de maand zeker
-Euuh ja
399¤quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef tonks het volgende:
309 euro.
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef Mr-Z het volgende:
dus je bent jaloers?
Enzoquote:Op maandag 20 juni 2005 18:13 schreef gigant het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kneus. Dat jij nu al je geld uitgeeft aan je MP3-speler wil niet zeggen dat zij dat ook doen. Zij kopen fatsoenlijke kleren en gaan weleens de deur uit. Samengevat: je bent een pc nerd.
Dat is maar een mythe hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:19 schreef Steve-O het volgende:
Als jij maar blij bent met die goedkope kwalitatief slechte plastic rommel waar een blikkerig geluid uit komt .
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:20 schreef Yildiz het volgende:
Ik lach jullie uit!![]()
![]()
Wie betaald er nou 300 euro voor n spelertje?
Een ipod heeft ook een blikkerig geluidquote:Op maandag 20 juni 2005 18:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is maar een mythe hoor
Hij heeft gewoon een goede anti-ruis resonantie.
Volgens de specs niet slechter dan een I-pod
oeeeiii
De iPOD shuffle jaquote:Op maandag 20 juni 2005 18:23 schreef gigant het volgende:
Die harddisk spelers zijn over het algemeen ook nog dik lomp. Op de iPod mini na dan.
Oh, noem je dat tegenwoordig zoquote:Ja dat is lekker onverwacht, net als de rest van het leven.
Trendy enzo
Ons? Ik HEB niet eens een mp3 spelerquote:Op maandag 20 juni 2005 18:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik lach jullie uit!![]()
![]()
Wie betaald er nou 300 euro voor n spelertje?
[..]
Enzo
Ik bedoel uiteraard de mensen die 399 euro neertellen voor een paar stukjes plastic.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ons? Ik HEB niet eens een mp3 spelerAutoradio is voldoende voor mij
quote:-Ja dat is wel trendy zo een ding.
Maar die draag je toch IN je broekzak of ergens anders onder je kleding / borstzak?
-Ehhh ja
maar dan ziet niemand dat ding?
-ehhh ja,
nou, wat heb je er dan aan hoe ie eruit ziet?
-Hou je mond!
-
Ja dat merkte ik, ik wou zijn OP hier nog in plaatsenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:26 schreef gigant het volgende:
Digijasper vind het niet meer leuk, zijn OP heeft die al aangepast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |