Paupers!quote:-Ja nee zelf betaaldJa het zal wel, met 150 euro kleedgeld in de maand zeker
-Euuh ja
399¤quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef tonks het volgende:
309 euro.
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef Mr-Z het volgende:
dus je bent jaloers?
Enzoquote:Op maandag 20 juni 2005 18:13 schreef gigant het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kneus. Dat jij nu al je geld uitgeeft aan je MP3-speler wil niet zeggen dat zij dat ook doen. Zij kopen fatsoenlijke kleren en gaan weleens de deur uit. Samengevat: je bent een pc nerd.
Dat is maar een mythe hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:19 schreef Steve-O het volgende:
Als jij maar blij bent met die goedkope kwalitatief slechte plastic rommel waar een blikkerig geluid uit komt .
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:20 schreef Yildiz het volgende:
Ik lach jullie uit!![]()
![]()
Wie betaald er nou 300 euro voor n spelertje?
Een ipod heeft ook een blikkerig geluidquote:Op maandag 20 juni 2005 18:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is maar een mythe hoor
Hij heeft gewoon een goede anti-ruis resonantie.
Volgens de specs niet slechter dan een I-pod
oeeeiii
De iPOD shuffle jaquote:Op maandag 20 juni 2005 18:23 schreef gigant het volgende:
Die harddisk spelers zijn over het algemeen ook nog dik lomp. Op de iPod mini na dan.
Oh, noem je dat tegenwoordig zoquote:Ja dat is lekker onverwacht, net als de rest van het leven.
Trendy enzo
Ons? Ik HEB niet eens een mp3 spelerquote:Op maandag 20 juni 2005 18:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik lach jullie uit!![]()
![]()
Wie betaald er nou 300 euro voor n spelertje?
[..]
Enzo
Ik bedoel uiteraard de mensen die 399 euro neertellen voor een paar stukjes plastic.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ons? Ik HEB niet eens een mp3 spelerAutoradio is voldoende voor mij
quote:-Ja dat is wel trendy zo een ding.
Maar die draag je toch IN je broekzak of ergens anders onder je kleding / borstzak?
-Ehhh ja
maar dan ziet niemand dat ding?
-ehhh ja,
nou, wat heb je er dan aan hoe ie eruit ziet?
-Hou je mond!
-
Ja dat merkte ik, ik wou zijn OP hier nog in plaatsenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:26 schreef gigant het volgende:
Digijasper vind het niet meer leuk, zijn OP heeft die al aangepast.
Die heeft flash geheugen.quote:
Zo duur was de mijne ook (incl. verzendkosten)quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef tonks het volgende:
309 euro.
Ik heb em gewoon onder me kleding hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Die heeft flash geheugen.
Patsen met dure MP3 spelertjes is behoorlijk triest, maar patsen met van die goedkope plastic spelertjes van <30EUR vind ik nog triester eigelijk. Zie je zo een hele hoop mensen met zo'n snoertje van een goedkope MP3 speler rond hun hals lopen![]()
Wahahahaha kleedgeld! Tot over 10 jaar Überkidquote:Op maandag 20 juni 2005 18:15 schreef Yildiz het volgende:
Allemaal van die paupers die lopen te pimpen met het geld van hun ouders
Ja nee zelf betaald
Ja het zal wel, met 150 euro kleedgeld in de maand zeker
Euuh ja
Paupers!
Helemaal de blits lopen maken met hun niet-shock-proof en dure-accu-playertjes.
299 euro betalen voor een draagbaar dingetje met kleurenbeeld.
JAZEKER! En videospeler erop, en textviewer, en dit en dat.
En wat nog meer, 40 gieg aan opslag.
Man, dat is nergens goed voor.
Dat is net zoiets als een complete supercomputer meeslepen naar een Nederlands-examen.
Ja ik moet die sommetjes wel met stijl uitrekenen, met nederlands.
dat is 1 van de eerste mp3 HDD spelers die er waren. Zijn zeker al 5 jaar oud kan je dus niet vergelijkenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:24 schreef gigant het volgende:
[afbeelding]
Daar kun je de ramen bij de juwelier mee ingooien man
Ik deed even een conversatie voor, tussen mij en iemand die kleedgeld krijgt, waarvan ie een iPOD koopt.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:39 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
Wahahahaha kleedgeld! Tot over 10 jaar Überkid![]()
![]()
Of studenten, mensen zonder auto endezoquote:Op maandag 20 juni 2005 18:42 schreef nightfall het volgende:
ik heb dat niet,. heb die zooi niet nodig in me'n auto,. mp3 spelers zijn voor wandelende sloebers.
ALDI van sony kwaliteit?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:47 schreef i-spy24 het volgende:
Is de TS jaloers ofzo? Zelf te weinig kledinggeld? GA DAN MAAR WERKEN IN HET WESTLAND LUIAARD!
enne mensen die de blits willen maken met hun MP3 speler hebben een iPod mini of en Ipod photo en laten alleen die witte oordopjes zien zodat iedereenweet hoelaat het is. Alleen wanabee paters lopen met die nep-iPods of Aldi/Sony MP3 rommel.
Ach gut, kan je niet lezenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef boyv het volgende:
Ach gut, kan je geen iPod betalen.
Ik heb daarnaast zelf ook zo'n oldskool baggerding van 128 of 256 mb ofzo voor tijdens het werk. Er past genoeg op voor een dagje en no way dat die dingen kapot kunnen
Kan ermee doorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:53 schreef ArcticBlue het volgende:
Ik heb een nieuwe Creative 30 GB bij amazon geregeld voor nog geen 150 euro
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. En er komt een tijd dat je dat ook inziet. Puber.
Dan jijquote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ALDI van sony kwaliteit?
Onder welke steen is dat zo?
En verder, ik werk meer in het Westland dan jou, ventje
Jammer dat je me foutief corrigeerdequote:
Ik heb er 1 van 130 euro, en ik hoef em niet eens te resetten.quote:Ik heb overigens een Philips HD20 MP3-speler, gekocht van Sunchaser voor 130,-Enige nadeel is dat je 'm niet kan resetten.
?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Woffel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je geheime baanquote:Op maandag 20 juni 2005 18:47 schreef Underdoggy het volgende:
welke beetje student heeft tegenwoordig dan GEEN auto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |