Jij snapt hetquote:Op maandag 20 juni 2005 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik loop te pimpen met mijn iPod en Sony multigroove oordoppen, moet je ze allemaal eens moeilijk zien kijken...
Fuckin' pauperts
Duh, die ettertjes snappen niet dat mijn oordoppen nog duurder zijn dan hun zooitje electronica, wat z als mp3-speler proberen te slijten...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef Ruis het volgende:
tja, d'r zit een auto met een 2,5 liter motor om m'n mp3 speler heen.![]()
Ik loop nog steeds te vechten met muziek overzetten op mijn iPodquote:Op maandag 20 juni 2005 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik loop te pimpen met mijn iPod en Sony multigroove oordoppen, moet je ze allemaal eens moeilijk zien kijken...
Fuckin' pauperts
Joh!!quote:Op maandag 20 juni 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds te vechten met muziek overzetten op mijn iPod![]()
Krijg het met die iTunes niet aan de gang..
meschien irriteren hun zich MATELOOS aan jou geblaat over jou '' mijne is beter '' gezeik van je ,quote:Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef DigiJasper het volgende:
Het is echt een plaag: die verotte mp3 spelers, met of zonder id3 display, verotte kwaliteit en verdomd lage speelduur. En de koptelefoon klinkt gewoon beroerd. En dat verschilt dan van ¤29 voor een 128 MB kutding. En oh wat ben je stoer als je er een met 512 MB hebt
En dan zit je in een klas, hoor je zo 'tsjoe tsjoe tsjoe' uit die verotte kleine oordopjes komen waarmee men zijn oren verziekt met opgeblazen oordopjes omdat de oren van de personen zelf al compleet verrot zijn door de baggermuziek in de dichtsbijzijnde hoerentent "disco", waar je je gewoon verrot aan irriteert
En dan zitten ze te miepen als jij toevallig wat anders hebt dan hun perfecte voorbeeld van mobiele muziek
Ban the cheapass mp3 players
verrek, bij mij ok...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef Ruis het volgende:
tja, d'r zit een auto om m'n mp3 speler heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |