Hey i-pod-fanboy, nu is het wel duidelijk hoor, maar hij heeft geen pech.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
[..]
je mag er van uit gaan.. maar je hebt pech![]()
![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
je mag er van uit gaan.. maar je hebt pech![]()
![]()
Evenals 40x "je hebt pech" te zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
Oja als je een nieuw woordje op school leert. "coulance", dan is dat niet stoer omdat 40x in 1 topic te schrijven.
Als jij er een ander woord voor kent dan wil ik het graag vooor je gebruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
Oja als je een nieuw woordje op school leert. "coulance", dan is dat niet stoer omdat 40x in 1 topic te schrijven.
Wel, want zijn ipodje is kapot en word niet gratis gemaaktquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey i-pod-fanboy, nu is het wel duidelijk hoor, maar hij heeft geen pech.
Die roze uitvoeringquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:24 schreef ooge het volgende:
haha moest je maar geen i-mhomo kopen meeloper, ondingen zijn het
Ah, blijkbaar geen ander woord voor coulance?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef tonks het volgende:
Wel, want zijn ipodje is kapot en word niet gratis gemaakt
Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,Pech,
Klopt helemaal en je wegwerp smiley vind ik zeer ongepast.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De verkoper moet een product leveren dat aan de verwachtingen voldoet die je er in redelijkheid aan mag stellen
Doe zelf ff normaal!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus een auto, met 3 jaar garantie, die na 4 jaar uit elkaar valt, dat is gewoon terecht volgens jou omdat het voorbij de 3 jaar is? Doe ff normaal.
at vmbo-ertje kan wel je ipod reparerenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar geen ander woord voor coulance?![]()
280 euro om een vmbo-ertje met een soldeerbout te laten spelen gaat me alleen wat ver.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef matthijst het volgende:
Ik kan hem ook wel repareren.
Omdat ik dan eerst zo'n kut harddiskje moet bestellen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
[..]waarom open je dan een topic
Maak hem lekker zelf danTechnisch genie
Dat zei je pa ook net nadat je ma jou eruit poepte.quote:
je hebt em dus laten vallenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zei je pa ook net nadat je ma jou eruit poepte.![]()
ff een serieuse vraag hoor.....:quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zei je pa ook net nadat je ma jou eruit poepte.![]()
Nou jij reageert anders met woorden waar van ik ook denk dat je ze beter binnensmonds kan houden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:03 schreef matthijst het volgende:
Uhm, tonks geeft geen advies, die spamt alleen maar met zijn pech, pech, pech onzin.
En ja, advies is nooit weg.
Je signature is inderdaad stekend.... ik zou je vriendelijk willen vragen het te wijzigen....quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef matthijst het volgende:
Consumentenbond zegt: kwestie tussen jou en winkelier. 2 jaar is vrij snel, dus enige coulancezou op zijn plek zijn... Gevraagd naar die nieuwe Europese 2-jaar garantie waar je iedereen over hoort, zeiden ze dat dat niet gold in Nederland... Maar ook dat je daar verder weinig meer aan zou hebben gehad, omdat de fabrikant dan gewoon gebruikskosten voor de dagen dat je er wel wat aan hebt gehad mag rekenen... en dat je dan ook rond de 120-140 euro reparatiekoesten zou komen.
Tja omdat ze feitelijk niets verkeerds doen (behalve zeer klantonvriendelijk bezig zijn)quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:17 schreef matthijst het volgende:
280 is het standaard bedrag voor welke reparatie dan ook.
In de VS is het $255.
En inderdaad: ze proberen je een nieuwe aan te naaien....
Idd. Is maar 25 uro voor een jaar extra. Is toch beter dan 280quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Snol1ner het volgende:
Het is inmiddels bijna Augustus 2005,..
Je weet toch dat 1 jr. standaard is, dat wist je toch toen je dat ding kocht? Je mocht wel extra garantie, maar wou het niet
OF WEL SOMS? DAT KOSTE EXTRA CENTJES, DUS DAT WOU JE NIET! JANKGAST!![]()
Leer eerst eens spellen.quote:OF WEL SOMS? DAT KOSTE EXTRA CENTJES, DUS DAT WOU JE NIET! JANKGAST!
25 euro? Waar doe je dat dan? Apple icare of hoe het ook heet kost 79 euro voor 1 jaar extraquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:52 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Idd. Is maar 25 uro voor een jaar extra. Is toch beter dan 280.
Zwerverquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:
FUCK APPLE MET HUN BELACHELIJKE PRIJZEN!!!!!
Wat kost dat nou precies zo'n apple I-pod produceren? Wat hebben ze als winstmarge?
Komt over dat ik als ik ondernemer zou zijn geen prijzen zou willen vragen, maar ik zou het niet kunnen om een winstpercentage van 300 procent te pakken. Pure oplichterij. Valt onder oneerlijke handel drijven.
Dan liever een andere die wel normale prijzen incalculeert.
En het is apple, je betaalt voor het merk.
Hoi dombo, welkomquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef leejow het volgende:
Gewoon een nieuwe kopen in de Apple Shop in Soho, ben je lekker 250 euro kwijt... Big deal, had je maar garantie er bij moeten kopen
Ga je nu echt iedereen uitschelden kneusjequote:Op donderdag 30 juni 2005 18:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoi dombo, welkom![]()
Garantie bijkopen![]()
Dat is waar het op neer komt hier in Nederland. Het consumenten recht hebben garantie van de VERKOPER binnen een redelijke termijn. Die termijn is afhankelijk van de prijs en type product dat je koopt. Bij dure electronica van goede kwaliteit (waar ipods onder vallen) mag je best uit gaan van 3 jaar vind ik. Natuurlijk uitgezonderd schade door vallen enzo. Maar dan moet je niet naar Apple toe, maar naar de verkoper. Je hebt bij aankoop immers een overeenkomst gesloten met die verkoper en niet met Apple.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga naar de verkoper, en zeg: 'hallo, de iPod die u mij verkocht heeft, en waar je toch wel van mag verwachten dat hij.... 3....4 jaar mee gaat is na minder dan 2 jaar al stuk, wilt u hem, met redelijke bijbetaling van mijn kant effetjes repareren, of anders een nieuwe geven met dikke korting?'
Wettelijk gezien is de consument zó goed beschermd hier
Exact wat hij zegt, en niet de I-pod fanboys hieroquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat is waar het op neer komt hier in Nederland. Het consumenten recht hebben garantie van de VERKOPER binnen een redelijke termijn. Die termijn is afhankelijk van de prijs en type product dat je koopt. Bij dure electronica van goede kwaliteit (waar ipods onder vallen) mag je best uit gaan van 3 jaar vind ik. Natuurlijk uitgezonderd schade door vallen enzo. Maar dan moet je niet naar Apple toe, maar naar de verkoper. Je hebt bij aankoop immers een overeenkomst gesloten met die verkoper en niet met Apple.
Je hebt dus gewoon garantie, maar mogelijk moet je een deel (en dus niet een absurd bedrag) bijdragen in de reparatie kosten.
WTF zit er dan voor HD in? 3,5" of 2,5"? of 1,5"?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef tonks het volgende:
Die hardeschijfjes zijn volgens mij gewoon erg duur. je hebt een alternatief bedrijf voor ipod reperatie www.repod.nl en daar zijn ze ook best duur
Tenzij apple nu gaat zeiken en dan zijn die 2 maandjes snel voorbijquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Exact wat hij zegt, en niet de I-pod fanboys hiero
Apple gebruikt aangepaste 1.8" Toshiba HDD's.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef menesis het volgende:
[..]
WTF zit er dan voor HD in? 3,5" of 2,5"? of 1,5"?![]()
Wat lul jij nou jankerdje. Ik scheld niet iedereen uit, alleen mannetjes zoals jij en eikeltjes die metquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:19 schreef tonks het volgende:
Ga je nu echt iedereen uitschelden kneusjeje bent zeker helemaal "De man" op internet niet?
Thuis word hij door zijn stiefvader de hoek in gestampt maar hij is "de man" op het internet
Ja, en dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Tenzij apple nu gaat zeiken en dan zijn die 2 maandjes snel voorbij
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef tonks het volgende:
dan zijn je 2 jaar voorbij
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef matthijst het volgende:
denk dat het wordt: nieuwe kopen op apple.nl -> 285 euro.
65 euro voor die kapotte terug => 220 euro, nieuwe ipod color met 1 jaar garantie.
Laat ik ff voorop stellen dat ik geen I-pod fan ben.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Exact wat hij zegt, en niet de I-pod fanboys hiero
Zeg fanboy, tief es op, als hij er na 20 maanden na aankoop melding van maakt, wordt die datum gemarkeerd.quote:
In Nederland is die richtlijn wel geïmplementeerd hoor. Ze hebben alleen niet de harde termijn van 2 jaar overgenomen, zodat deze nu ruimer geïnterpreteerd kan worden. De duur van die garantie is hoe lang het product gemiddeld mee zou moeten gaan. Dit kan korter dan 2 jaar zijn, maar ook langer. Nu is dus de vraag wat de verwachte levensduur van de gemidelde Ipod is. Is dat langer dan de termijn die tot nu toe na de aanschaf verstreken is, dan moet de TS kunnen aantonen dat het een fabricagefout was en dat de beschadigingen/defecten niet door zijn toedoen zijn ontstaan. Lukt hem dit, dan heeft hij recht op kosteloze vervanging of herstel van de Ipod.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Als consument heb je in Europa recht op 2 jaar garantie. Dat is een europesche norm. In NL is die nog niet geimplementeerd, maar in D wel. Des te meer reden om electronica aldaar te kopen.
Daarom is het bijv. ook dom garantie van een apparaat als een wasmachine uit te bereiden van 1 naar 5 jaar bijvoorbeeld. Je mag er immers vanuit gaan dat een wasmachine langer dan 5 jaar mee gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Nederland is die richtlijn wel geïmplementeerd hoor. Ze hebben alleen niet de harde termijn van 2 jaar overgenomen, zodat deze nu ruimer geïnterpreteerd kan worden. De duur van die garantie is hoe lang het product gemiddeld mee zou moeten gaan. Dit kan korter dan 2 jaar zijn, maar ook langer. Nu is dus de vraag wat de verwachte levensduur van de gemidelde Ipod is. Is dat langer dan de termijn die tot nu toe na de aanschaf verstreken is, dan moet de TS kunnen aantonen dat het een fabricagefout was en dat de beschadigingen/defecten niet door zijn toedoen zijn ontstaan. Lukt hem dit, dan heeft hij recht op kosteloze vervanging of herstel van de Ipod.
koop gewoon een nieuw speler pauperquote:[b]Op donderdag 30 juni 2005 22:12 schreef matthijst het volgende:
Lezen jankerd:quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef matthijst het volgende:
denk dat het wordt: nieuwe kopen op apple.nl -> 285 euro.
65 euro voor die kapotte terug => 220 euro, nieuwe ipod color met 1 jaar garantie.
Lezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:15 schreef ooge het volgende:
de vraag is of er iemand zo gek is om er 65¤ voor te geven
Lekkerrrrrrrrrrr voor je.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
(ja, ik weet het, ze zijn ondertussen goedkoper).
Coulance 0,0...![]()
![]()
Dat is zeker voor november 2004? In november 2004 is het bedrijf dat die service voor Apple deed op de fles gegaan. Sindsdien laten ze het door andere bedrijven doen diequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:42 schreef JimBob het volgende:
iBook kapot, gebeld, werd opgehaald bij huis dag later.
3 dagen later was die weer terug.
Ging allemaal super netjes.
Wat was er stuk aan dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn laptop begaf het na 3 maanden en men verdomde hem onder de garantie te repareren.
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:16 schreef Soraya20 het volgende:
Lekkerrrrrrrrrrr voor je.
Jij bent een zeikfluit eerste klas, je garantie is allang en breed verstreken, en dan ga je ook nog zeveren. Jij moet wel op je achterhoofd gevallen zijn.
Jankende & kwijlende sater. Had dan extra garantie dr bij genomen, en achteraf maar jengelen, heb geen greintje medelijden met je.
Nee, was erna nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:05 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is zeker voor november 2004? In november 2004 is het bedrijf dat die service voor Apple deed op de fles gegaan. Sindsdien laten ze het door andere bedrijven doen dieJe laptop niet ophalen, je mag 'm zelf komen brengen Je minstens een week laten wachten voor de reparatie klaar is (dat vorige bedrijf deed zelfs aan klaar-terwijl-u-wacht...) (In mijn geval) constant blijven beweren dat er eigenlijk helemaal geen garantie is en doodleuk zelfs een week na reparatie opeens een nota sturen. (Uiteraard heb ik deze niet echt hoeven te betalen. )
Apple gaat er niet echt op vooruit, dit samen met een fucking 0900 nummer waarmee je ze opeens alleen nog maar kunt gebruiken.
Damn, had ik dat maar geweten. Ze hebben mij op CARD afgestuurd, hoorde achteraf dat dat niet echt het meest fantastische bedrijf is, maar dat Apple om de een of andere reden ze toch maar blijft helpen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:04 schreef JimBob het volgende:
Was een of ander bedrijf in Drachten die ophaalde geloof ik.
Had dan ook niks geopend in the first place, zwerver.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.![]()
Heb je meer verstand van dan Nederlandse garantievoorwaarden blijkbaar![]()
Tijd voor een
[afbeelding]
Alle mongolen zijn wel langsgeweest en de rest van de reacties boeien me niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:11 schreef Bananenman het volgende:
Had dan ook niks geopend in the first place, zwerver.
Allicht heb ik er meer verstand dan jij, sjlemiel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga lekker arab-lyrics checken dan, zeikwijf.![]()
Heb je meer verstand van dan Nederlandse garantievoorwaarden blijkbaar![]()
Tijd voor een
[afbeelding]
Alle mongolen zijn wel langsgeweest en de rest van de reacties boeien me niet zoveel meer![]()
![]()
![]()
Fatima, het woord is schlemiel.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:06 schreef Soraya20 het volgende:
Allicht heb ik er meer verstand dan jij, sjlemiel.
Ik was mijn aankoopbon van mijn iPod mini kwijt, maar wel een brakke accu dus. Na een bezoek aan de apple winkel en een telefoontje aan apple support kwam er een meneer van UPS langs om mijn iPod op te halen voor reparatie. Binnen de garantie, waarvan ik niet kon bewijzen dat het nog binnen de termijn viel, maar dat hebben zij even voor mij uitgezocht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
(ja, ik weet het, ze zijn ondertussen goedkoper).
Coulance 0,0...![]()
![]()
Ga zelf inburgeren, achterlijke gladiool. You know shit about warranty-policy, you dipshit!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Fatima, het woord is schlemiel.
Dus daar ga je met je verstand![]()
![]()
![]()
![]()
Inburgeringscursus:
http://www.haarlem.nl/smartsite349.htm
Succes!
Je woont in Maastricht, als je hem in Duitsland had gekocht had je dat jaar extra garantie voor niets gekregen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:46 schreef miekd het volgende:
Vriend van me, 3 keer iPod 40gb 3G opgestuurd. 3 keer gerepareerd. Vierde keer gevraagd voor een 4G. Kreeg de 4G een week later en mocht de 3G houden.
Ik. Kocht een 40gb 4G, weekje later werden de iPod Photo prijzen 150e omlaag gedrukt. Ik bel apple, dag later stond TNT voor de deur om mijn 40gb 4G op te halen, halve week later (verzendtermijn gezien ze net gereleased waren) stond TNT voor de deur met een 60gb iPod Photo. En die doet het.
En ik heb WEL een jaar extra applecare. Voor 15% van de prijs ga ik dan echt niet miepen.
Een beetje voorzichtig doen met een iPod is teveel gevraagd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef matthijst het volgende:
Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
WTF; iedere 2 jaar een nieuwe iPod a 400 euro kopen, zijn die gasten gek geworden?
(ja, ik weet het, ze zijn ondertussen goedkoper).
Coulance 0,0...![]()
![]()
Haha, domme koequote:Op zondag 3 juli 2005 13:51 schreef Soraya20 het volgende:
En het is wel degelijk sjlemiel, dit is bargoens, dus een officiele spelling is er niet.
Harde schijven gaan kapot, hoef je niks geks voor te doenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
Een beetje voorzichtig doen met een iPod is teveel gevraagd?
Ik wel, jij hebt schijnbaar moeite met lezenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:51 schreef Soraya20 het volgende:
Ga zelf inburgeren, achterlijke gladiool. You know shit about warranty-policy, you dipshit!
www.vandale.nlquote:En het is wel degelijk sjlemiel, dit is bargoens, dus een officiele spelling is er niet.
Zal er meteen mee beginnen: schandalig dat er autochtonen zijn die te achterlijk zijn om een woordenboek te openen!quote:Overigens ben ik autochtoon dus begin maar alvast al krijsend de haren uit je achterlijke rotkop te rukken van ellende.
oh ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:
FUCK APPLE MET HUN BELACHELIJKE PRIJZEN!!!!!
Wat kost dat nou precies zo'n apple I-pod produceren? Wat hebben ze als winstmarge?
Komt over dat ik als ik ondernemer zou zijn geen prijzen zou willen vragen, maar ik zou het niet kunnen om een winstpercentage van 300 procent te pakken. Pure oplichterij. Valt onder oneerlijke handel drijven.
Dan liever een andere die wel normale prijzen incalculeert.
En het is apple, je betaalt voor het merk.
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Harde schijven gaan kapot, hoef je niks geks voor te doen![]()
Of heb je als de harde schijf in je PC kapot gaat ook met je PC lopen gooien![]()
Was op hetzelfde neergekomen, want dan had ik geen onderwijskorting gekregenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je woont in Maastricht, als je hem in Duitsland had gekocht had je dat jaar extra garantie voor niets gekregen.
Yeah right.... nog nooit een IBM harde schijf in je pc gehad zeker!!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Harde schijven gaan niet binnen 2 jaar vanzelf kapot.
Indien harde schijven binnen twee jaar wél vanzelf kapot zouden gaan zou mijn iPod het ook hebben begeven. Dat is niet het geval, dus gaan harde schijven níet binnen twee jaar vanzelf kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef matthijst het volgende:
Ja, en dus?
Omdat jij hem al twee jaar hebt is het uitgesloten dat andermands iPod het eerder begeeft?
Lekker snugger!
Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:09 schreef matthijst het volgende:
Haha, wat een fuckin dombo ben jij. Logica van een Jostibandlid..
Niet te geloven....
Sommige harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sommige harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.
Niet alle harde schijven gaan binnen 2 jaar kapot.
Dat mijn harde schijf binnen twee jaar kapot is gegaan wil niet zeggen dat de jouwe dat ook zou moeten doen.
Dat jouw harde schijf het na twee jaar nog doet wil wil niet zeggen dat die van mij dus niet kapot kan zijn.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Jij hebt echt de logica van een aap; omdat jouw harde schijf niet vanzelf kapot gegaan is binnen twee jaar, betekent dat DUS dat harde schijven op zich niet vanzelf kapot gaan binnen twee jaar?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef WalfredGeesink het volgende:
terwijl ik het dus gewoon heb over harde schijven, dus niet sommige harde schijven, nee een harde schijf op zich. Wat zich ook in mijn iPod bevindt maar dus niet stukgaat. Dan is de stelling "Harde schijven gaan niet vanzelf kapot na twee jaar" al bewezen. De harde schijf is immers niet vanzelf kapot gegaan.
Waarom is jouw harde schijf dan kapotgegaan, vraag je je af? Nou, in ieder geval niet vanzelf. Want harde schijven gaan niet vanzelf kapot na twee jaar. De rest mag je zelf invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |