Neen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef Skaai het volgende:
Sjoe, je hebt dus al gemaild voor de ONZ-mod vacature?
Goed punt.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef Bupatih het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: "Kut-users".
Weblog meuk hoort daar ook bij.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef Bupatih het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: "Kut-users".
Zo hard dat het soms pijn doet.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:29 schreef QyRoZ het volgende:
Is dit een leuk topic? Oh. Ik mis PR ook, Inso.
ik wil de TTT terugquote:Op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me de leuke topics even aanwijzen?
Zegmaar een soortvan TTT post
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe generatie Fok!kers deel #2
Mijn foto zonder toestemming
huiliequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe generatie Fok!kers deel #2
Mijn foto zonder toestemming
het was geen bash .. meneer is een beetje overgevoeligquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:52 schreef nikky het volgende:
Geldt trouwens niet ( die regel dus ) als er word gebashed.
Ik heb hem misschien in mijn fotoboek staan , maar ik hoef hem niet tegen te komen op het forumquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:51 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
huilie
ik heb hem al weggehaald hoor
Dat risico loop jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem misschien in mijn fotoboek staan , maar ik hoef hem niet tegen te komen op het forum
Tenzij ik hem zelf plaats.
Ik denk ik zet het er maar even expliciet bij want leer ons de fokkertjes kennen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
het was geen bash .. meneer is een beetje overgevoelig![]()
moet ie maar niet over zijn foto's beginnen.
heel verstandigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk ik zet het er maar even expliciet bij want leer ons de fokkertjes kennen..
Lees mijn stukje nog even door. Als je ze niet op FOK! wilt tegenkomen moet je ze niet online plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem misschien in mijn fotoboek staan , maar ik hoef hem niet tegen te komen op het forum
Tenzij ik hem zelf plaats.
Als je niet beter wist, zou je denken dat ik ONZ-mod wil worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef So_Addictive het volgende:
Op welke Fok!ers geil jij? Deel twee!
[..]
Ik snap het nu ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Lees mijn stukje nog even door. Als je ze niet op FOK! wilt tegenkomen moet je ze niet online plaatsen.
mijn stem heb jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je niet beter wist, zou je denken dat ik ONZ-mod wil worden.
Mooi.quote:
Uh...niet dat ik dagelijks de FAQ doorneem, maar deze regel staat er nog niet zo lang, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:50 schreef nikky het volgende:
Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl te gebruiken.
Al een behoorlijke tijd hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...niet dat ik dagelijks de FAQ doorneem, maar deze regel staat er nog niet zo lang, toch?
Wat maakt dat nou uit man, de user plaatst zijn/haar eigen foto op fok, en dan zou een ander dat niet meer mogen doen? Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Renmaestro het volgende:
Ik dacht dat het plaatsen van userfoto's zonder toestemming sowieso niet mocht?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
GVD LAAT MIJN IK ZIT TE POEPEN TOPICS EENS OPEN !
Wat sta je lekker dichtbij Tokayquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:11 schreef Tokay het volgende:
Hey, ik zie mezelf terug in de N van de ONZ-collage in de OPPO!![]()
Hoe lang wordt die collage al gebruikt?![]()
Daarom vroeg ik dus ook of die regel al langer bestond.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Renmaestro het volgende:
Ik dacht dat het plaatsen van userfoto's zonder toestemming sowieso niet mocht?
Zou niet slecht wezenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Pas maar op, daljik neemt Dago ONZ ook nog over.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat is ook een Samsung D500 heeft.
gastslotjequote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
gratis smsjes versturen...!!
Spam.
The persistant hunter shall find his prey eventually.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ach, ik had de hoop op een tietenfoto van haar toch al op gegeven.
The tits are around the corner.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
The persistant hunter shall find his prey eventually.
I seequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
The tits are around the corner.
Was onder mijn toezicht niet voor gekomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Billekoek het volgende:
Er staan er nog een paar die dicht kunnen
Onder mijnes ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Was onder mijn toezicht niet voor gekomen.
Ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef Tique het volgende:
Jah lijkt me een goed plan, overal zijn slowchats (verkapte postopkriktopics!) en hier mag het niet
yvonne deed zelfs gewoon vrolijk meequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef Tique het volgende:
Jah lijkt me een goed plan, overal zijn slowchats (verkapte postopkriktopics!) en hier mag het niet
die posten er zelfs nog gewoon in doorquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef Tique het volgende:
Dat zijn mensen met een kleurtje, die mogen alles he
Lijkt het echte Nederland welquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef Tique het volgende:
Ik zat godver net lekker te postenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef Tique het volgende:
We zijn op zoek!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:41 schreef Tique het volgende:
Als ik toch in een FB topic ben..
Hebben jullie toevallig nog het Fok! logo in het groot, ik wil het Fok! Boek opstarten (soort van Fok!Stok).
K heb er al een mail over gestuurd naar forum@fok.nl
Het was een mooi topic, hè Yvonne?! Ik zal het missen. Ik voelde me, voor het eerst, echt helemaal op mijn plaats..quote:
Dat een admin of voor mijn part God himself er in post wil niet zeggen dat een topic meteen heilig verklaard is. Ruis vond het blijkbaar genoeg zo, dus sluit hij hem.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
yvonne deed zelfs gewoon vrolijk mee
Dan kan 'ie ook wel eens fatsoenlijk een reden geven, i.p.v. het topic te sluiten met een pixel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat een admin of voor mijn part God himself er in post wil niet zeggen dat een topic meteen heilig verklaard is. Ruis vond het blijkbaar genoeg zo, dus sluit hij hem.
hij zette er gewoon een punt achterquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan kan 'ie ook wel eens fatsoenlijk een reden geven, i.p.v. het topic te sluiten met een pixel..
Dat zou af kunnen doen aan het schrikbewind. Blitz krieg kan nergens voor stoppen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan kan 'ie ook wel eens fatsoenlijk een reden geven, i.p.v. het topic te sluiten met een pixel..
Geweldigquote:
god bestaat nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat een admin of voor mijn part God himself er in post wil niet zeggen dat een topic meteen heilig verklaard is. Ruis vond het blijkbaar genoeg zo, dus sluit hij hem.
Dat laat ik aan Ruis over. Het enige wat ik er mee probeer te zeggen is dat als een admin in een topic post dat niet meteen een garantie is dat dat topic speciale rechten kan ontlenen of dat het open blijft.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
heb ik wel voor je, een psd van circa 4 mb, moet ik 'm je mailen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:41 schreef Tique het volgende:
Als ik toch in een FB topic ben..
Hebben jullie toevallig nog het Fok! logo in het groot, ik wil het Fok! Boek opstarten (soort van Fok!Stok).
K heb er al een mail over gestuurd naar forum@fok.nl
hij is onderweg verzonden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef Tique het volgende:
ja graag doe maar ruis! mijn mailadres staat in mijn profiel!
Een sluitpost met 1 pixel is gewoon kort maar zeer krachtigquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
photoshop, bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Tique het volgende:
een .psd converter gedownload.
Houd je er wel rekening mee dat je ook nog mail van ons krijgt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Tique het volgende:
ik wou net zeggen, hij is niet verzonden, hij is er al
Ik denk dat ik er wel wat mee ga kunnen, heb net een .psd converter gedownload.
open er een topic overquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:19 schreef Ruis het volgende:
ow trouwens, voor meer liefhebbers;
http://danny.fok.nl/foklogo.zip
uit;
http://forum.fok.nl/topic/687342
daar heb ik 'm toendertijd ook verkregen, denk ik.
Tiemie?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef dabadbass het volgende:
kermit de kikker icon?
Directe link?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:52 schreef Loedertje het volgende:
CROSSposting: KASta....aangezien JIJ nog wakker bent..zou je eens over je tere zieltje willen strijken en de foto's van Yvonne weg willen halen voordat Brechtje wakker is aub???
Keur hier iemands kont!
Crew-wannebeequote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:52 schreef Loedertje het volgende:
CROSSposting: KASta....aangezien JIJ nog wakker bent..zou je eens over je tere zieltje willen strijken en de foto's van Yvonne weg willen halen voordat Brechtje wakker is aub???
Keur hier iemands kont!
Mijn eerste!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:10 schreef Zebbie het volgende:
ik ga voortaan met de bus naar m'n werk
Goed slotje pool
Nu je mijn eerste slotje niet gehad hebt, wil je zeker wel mijn eerste edit / post delete.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:51 schreef Sjoe538 het volgende:
-smileys-
Editquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Nu je mijn eerste slotje niet gehad hebt, wil je zeker wel mijn eerste edit / post delete.
Gfree dude, als je de intentie hebt om een nieuwe te maken, wacht daar aub nog even mee anders kun je binnen een maand weer een nieuwe makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:26 schreef gfree het volgende:
Het lijkt hier wel een whirl! pool!!!!!1!1:d:d;D1;D1:D1:DDDd:d;d;d
[afbeelding]
Gna!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nee!?
Heb je nog een nederig dienaar nodig? Ik heb zowel in het Nederlands als in het Engels een uitstekend slecht Igor-slavisch accent. Als ik een geniepig "whehehehehe" lachje inzet dan worden alle mortuaria, basisscholen en dierentuinen in een straal van 32 kilometer gesloten en beveiligd met een cohort ME-ers.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gna!
* geniepig in handenwrijvend!
De macht! De misbruik! Het nepotisme! Muahahaahhahahakuchsplutterhaaaaaaaa!
Ga jij ook weer weg?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gfree dude, als je de intentie hebt om een nieuwe te maken, wacht daar aub nog even mee anders kun je binnen een maand weer een nieuwe maken.
*kuch*quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef Pool het volgende:
Bedankt voor de felicitaties en Ruis bedankt voor het modden!![]()
Ik ben vastbesloten om de glorieuze lijn van voorgangers als Croupouque, FlyingFox, Tessje en Snakey voort te zetten!![]()
Dude, ik haal mijn zelf vertrouwen enigzins op door mijn machtsmisbruik. Dan ga je toch niet wegquote:
Tja, mods moeten soms ook even naar de stad.quote:
ok. gefeliciteerd en veel succes met je mod-statusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Tja, mods moeten soms ook even naar de stad.
Er zat inderdaad bagger tussen, de ergste is nu dicht.![]()
En er staan nog wat topics op de nominatielijst.![]()
Knut had er een hekel aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
Euh, was het niet eerst de bedoeling om de sticky's zoveel mogelijk te beperken?
En toch word jij niet de 4e lekkere inlikker van me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Pool is de tofste ONZ mod.
De rest zijn amateurs
'Nuff saidquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
Euh, was het niet eerst de bedoeling om de sticky's zoveel mogelijk te beperken?
quote:
-de naam is Poolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Loedertje het volgende:
Krijgen topics hier ook al geen kans meer
CALVELOBBES BLIJF EENS MET JE HANDJES VAN DIE CLOSE KNOP AF
Dat hoofdonderwerp blijkt nou niet duidelijk uit je 'uitgebreide' OP. Maargoed, als je een leuk topic-idee hebt, kun je hem nog een keer openen, maar dan met meer dan één zin+link graag. Nu was het gewoon een standaard linkdump, zoals we die dagelijks wel tig sluiten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Loedertje het volgende:
1. jij weet niet hoeveel rokende vrouwen links ik nog op voorraad klaar had staan, is dus geen ordinair linkdumpgedoe maarmet een duidelijk hoofdonderwerp
2. ik kreeg geeneens de kans om dat linkje te editen
3. en? ik wil een eigen rokende vrouwen topic met vrouwen die roken of net niet meer roken..
vandaar dus
speedloeder
gelijk heb je.quote:
Open je geweldige superdeluxe rokende-vrouwen-topic nou maar voor iemand anders op het meer dan briljante idee komt. Iemand zou je weldoordachte oneliner nog jatten zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
gelijk heb je.
je zal er maar last van hebben, al die topics met een paar oneliners.slaap je nog wel goed?
Iemand moet het doen, en huilen over slotjes terwijl je stronken bent is ook een hobby, dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
Beter een topic met 1 onliner dan een afwijking om de hele avond te gaan F5-en omdat je zonnodig slotjes wilt zetten die je daarna dan ook nog eens een half uur gaat lopen verdedigen.
Ieder zijn hobbie nietwaar?
quote:
Probleem is dat ik hier vast aan een bureaustoel zit en nog een 3 kwartier moet blijven zitten en niet zou weten wat ik anders zou moeten doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef jogy het volgende:
terwijl je stronken bent is ook een hobby, dat dan weer wel.
Ik wil nog geeneens weten hoe je in die situatie terecht bent gekomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Probleem is dat ik hier vast aan een bureaustoel zit en nog een 3 kwartier moet blijven zitten en niet zou weten wat ik anders zou moeten doen.
Sommige fokkers blijken irl gewoon een beetje freaky te zijn (date nooit met een fokker..)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil nog geeneens weten hoe je in die situatie terecht bent gekomen.
Ik gok op een incident met superlijm, twee leguanen en een Egyptische dadelkoopman met een gouden tand.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil nog geeneens weten hoe je in die situatie terecht bent gekomen.
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sommige fokkers blijken irl gewoon een beetje freaky te zijn (date nooit met een fokker..)
Nee, het is gewoon jouw schuld dat je die snelheidsaparteling in je leven hebt gehaald.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:53 schreef Loedertje het volgende:
Indirect is het dus de schuld van fok dat ik hier baggertopics open !
Yeah!
* gun geeft *quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten.
Die wat ?quote:
Sorrie verkeerde username in mijn hoofd. Je wilt niet weten welke.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die wat ?:D
![]()
![]()
(wie bedoel jij? en waarom die titel?)
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:26 schreef MUUS het volgende:
Gespeld.
You and me both, sweetcheeks.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt tijd dat ik eens ga slapen
Graag gedaan.quote:
Lul niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
-er zijn ietwat teveel stickies-
[/einde mededeling]
Kroepoek!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:53 schreef Croupouque het volgende:
Okee, wie is er op het briljante idee gekomen om aan de jostiband uit te leggen hoe internet werkt? Steek je hand op, graag.
Ik ken wel 2 Fok users oorspronkelijk uit de jostiband jaquote:Op zondag 3 juli 2005 23:53 schreef Croupouque het volgende:
Okee, wie is er op het briljante idee gekomen om aan de jostiband uit te leggen hoe internet werkt? Steek je hand op, graag.
Wantquote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd meer voor en geen zin meer in.
Machtig mooie serie dat 'Columbo'.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:20 schreef Dagonet het volgende:
Het is inderdaad wel mooi weer voor een aftandse volvo..
Of eigenlijk nog meer voor een oude saab.
Beter dan Murder, she wrote.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Machtig mooie serie dat 'Columbo'.
En Father Dowling?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
True, Perry Mason daarentegen had nog wel een paar geinige afleveringen.
Dan heb ik nog één vraag...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Nog geen schim van de grootheid van Columbo.
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:20 schreef Dagonet het volgende:
Het is inderdaad wel mooi weer voor een aftandse volvo..
Of eigenlijk nog meer voor een oude saab.
Columbo reed toch in een Peugot?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Machtig mooie serie dat 'Columbo'.
Eerst de dvd-box een paar keer kijken, daarna kan ik elk raadsel en mysterie aan.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb ik nog één vraag...
Waar is mijn hondje?
Ik snapte er al helemaal niks van, maar dat zeg ik dan natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
Columbo reed toch in een Peugot?
Ook het raadsel van Boenkel?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Eerst de dvd-box een paar keer kijken, daarna kan ik elk raadsel en mysterie aan.
Excuus, het was inderdaad een Peugot.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
Columbo reed toch in een Peugot?
Ziet er nu al beter uit. En met interessante users natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Is dit de nieuwe reeks?
Hij lag hier...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Sorry dat ik binnenval nogmaals, maar heb ik hier mijn noteblok laten liggen?
Heb je doorgebladerd tot de V?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij lag hier...
Het wc papier was op, sorry![]()
Ik had nogal haast dus ben ik niet voorbij de A geweest.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Heb je doorgebladerd tot de V?
Kutmodquote:
Na het bannen van mods wordt het inderdaad tijd om eens wat FA's te bannen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef Pool het volgende:
Een vriendelijk verzoek voor de elite om zich niet in dit topic te begeven, maar gewoon de ENTTT te openen. Bij voorbaat dank. [afbeelding]
Ik had het dan ook over de elite.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb het recht hier te zijn, man! Peace out, weetjewel...
Auw. Je hoeft niet meteen met scherp te schieten hoor. Een schot voor de boeg mag ook...quote:
Zie je het nog niet dan? Goed blijven zoeken!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Mr-Z het volgende:
Hoi
Mag dit topic dicht? wat is er mis met deze foto?? Deel 2
Ik heb hem geopend, maar het is dus een vervolg op het vorige deel, waar Het_Biertje een foto postte waarin iets mis is. Na zowat heel de foto geanalyseerd is er nog geen antwoord, dus de lol is er nu echt helemaal vanaf omdat deze user niet met een antwoord komt. De users voelen zich besodemieterd en bedrogenDit topic verdient het gewoon niet meer om verder open te blijven!!!!! Alvast bedankt
vriendelijke groeten,
Mr-Z
dus als ik vraag of het topic dat ik geopend heb mag worden gesloten wordt dat gewoon genegeerd?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Zie jet het nog niet dan? Goed blijven zoeken!
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus als ik vraag of het topic dat ik geopend heb mag worden gesloten wordt dat gewoon genegeerd?![]()
thnxquote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je als user de baas bent over de topics die je geopend hebt nee. Zeker niet als het een vervolgtopic op een topic van een ander is. Eens in de tijd opent er iemand (meestal Patty) zo'n topic met een foto waarmee eigenlijk niets mis is. En steeds trapt er weer een hoop users in, dat is leuk om te volgen.![]()
Maar goed, de grap heeft nu inderdaad lang genoeg geduurd.
En gooide Pool er een slot op.quote:de grap heeft nu inderdaad lang genoeg geduurd.
U bent een goede ONZ mod, iig 1 van de beterequote:Op maandag 4 juli 2005 21:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Zie je het nog niet dan? Goed blijven zoeken!
Ik neem aan dat jij als de grappenmaker de poll had moeten openen. Ik zou niet weten wat er in had moeten komen te staan..quote:Op maandag 4 juli 2005 21:49 schreef Het_Biertje het volgende:
Als jij (Mr-Z) gewoon die POLL geopend had, had ik daarna met een geweldig slotwoord de reek kunnen beeindigen
maar goed
[..]
En gooide Pool er een slot op.
dat laat niet weg dat ik geweldig gelachen heb
PS,
er was wel degelijk iets vreemds aan de foto.
gna gna gna
eenschquote:Op maandag 4 juli 2005 21:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
U bent een goede ONZ mod, iig 1 van de betere [afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:30 schreef nikky het volgende:
Topic was kut
Nikky heeft een kut
En ik zag geen kutmod.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:30 schreef nikky het volgende:
Topic was kut
Nikky heeft een kut
En ik zag geen kutmod.
Psst: [smileybouwverzoektopic]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Ik open een topic voor de promotie van me mooie smilie, en dan doet Hacoc hem dicht,
sorry ik moest het ff ergens uithuilen, dat uur dat ik met die smilie bezig was geweest, alles voor nikkkkkkssssssssss![]()
![]()
of ...of... da's toch geen antwoordquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef SG1 het volgende:
De orginele Fok!stok is in het bezit van X-ray, of verbrand.
Opgelost.
Dan moet het in eerste instantie maar geopend worden in GC. Verder is het totaal niets toevoegend aan onzin. ten derde die stok is al meer dan een half jaar pleitoz en laten we eerlijk wezen, het was gewoon een kansloos kut spel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Bjoro het volgende:
Ben vast de enige niet die zich dat afvraagt...je zou het hooguit kunnen verplaatsen naar GC ofzo, maar op slot vind ik een beetje triest !
Och. Ze zijn nog maar met het 16e topic van de dag bezig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die stomme.
Komt de kwaliteit van posts/topics vast ten goede.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och. Ze zijn nog maar met het 16e topic van de dag bezig.
Ik zal later vast nog vaak terugdenken aan die conversatie met die ene user die "Heej" zei, waarop die andere user "quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:12 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Komt de kwaliteit van posts/topics vast ten goede.
Goed dat je dat vraagt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:26 schreef DeTolk het volgende:
N.E.S #4 - the story goes on...
Mag deze reeks doorgaan na deel 4 of niet?
en alle topics waar jij geen klap aan vindt moeten dichtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi.
Kunnen die nieuwe reeksen gesloten worden? Ik vind er geen klap aan namelijk.
Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk gerealiseerd kan worden.
Groetjes,
VAC.
Zo is het maar net. Maar we geven eerst Pool nog een kans.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en alle topics waar jij geen klap aan vindt moeten dichtjij zou oppermod moeten zijn
gelukig maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Maar we geven eerst Pool nog een kans.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.. alle baggeraars in een topic, zodat de rest van het forum schoon blijftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Havoc , die BeF reeks van je is wel goed
Er was behoefte aan. En jullie hebben nu gewoon je eigen plekje waar je lekker je gang kan gaan. Lijkt me een prima oplossing toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Havoc , die BeF reeks van je is wel goed
Er moet toch iemand de rode loper in de crewfora alvast klaarleggen of niet, Grote VAC?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Vooruitgang.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Er was behoefte aan. En jullie hebben nu gewoon je eigen plekje waar je lekker je gang kan gaan. Lijkt me een prima oplossing toch?
En dan toch doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd.
Nu hoeven er geen bier topics meer geopend te worden.
Of bagger topics.
Het verbaast me zeer dat je niet zelf om een slotje hebt gevraagd. Ik zou niet met mijn naam aan dat topic verbonden willen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:03 schreef Rabrynil het volgende:
Waarom kunnen ze nou niet van mijn net-lopende naamtopique afblijven
Het lijkt wel of er alleen nog maar in die BeF reeks word gepost , heel ONZ bestaat volgens mij alleen nog maar uit een beetje slowchatten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar door de BeF reeks zal ik niet meer zo snel een topic openen.
Het is dat de TS niet kon spellen, maar het was net gezellig toen vrind Marty eraan kwamquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Het verbaast me zeer dat je niet zelf om een slotje hebt gevraagd. Ik zou niet met mijn naam aan dat topic verbonden willen zijn.
Het is een fuik, zeg ik je, een fuik! Alle users worden erin gezogen, zodat de rest van onzin leeg en kil wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er alleen nog maar in die BeF reeks word gepost , heel ONZ bestaat volgens mij alleen nog maar uit een beetje slowchatten...
en de goede topics flikkeren ze dichtquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is een fuik, zeg ik je, een fuik! Alle users worden erin gezogen, zodat de rest van onzin leeg en kil wordt.
Dan moet je niet in onzin zijn slimpiequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:31 schreef snellejelle het volgende:
lieve havoc, dit erg serieus bedoelt!
kun je het topic dan naar TV gooien ajb?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan moet je niet in onzin zijn slimpie.
No problem.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kun je het topic dan naar TV gooien ajb?
Eensch.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kun je het topic dan naar TV gooien ajb?
Het is nu een mooi topic, het publiek wat op die andere titel afkomt, wíl je niet in je topic...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Xlarge het volgende:
kan een modje de titel van mijn topic veranderen in" Bier en Tieten " aub , misschien dat hij dan een beetje loopt
Fok ! de soop , deel II
bvd XL
Als jij even een nieuwe aflevering met bier & tieten schrijft, dan verander ik de TT.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Xlarge het volgende:
kan een modje de titel van mijn topic veranderen in" Bier en Tieten " aub , misschien dat hij dan een beetje loopt
Fok ! de soop , deel II
bvd XL
*Belt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hahaaa! Mijn telefoon doet het weer! Nu kunnen jullie me weer bellen! Oh nee, niemand op Fok! heeft mijn nummer!
Deze boodschap werd u aangeboden door het ministerie van desinformatie.
zover ik weet doet havoc@fok.nl het nog steeds niet, blijkbaar werd er niet verwacht dat ie het zo lang vol zou houden!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef SG1 het volgende:
ETC, geef eens aan die Havoc door dat ie mail heeft!
ETC vraagt waar je hem heen gestuurd hebtquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef SG1 het volgende:
ETC, geef eens aan die Havoc door dat ie mail heeft!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zover ik weet doet havoc@fok.nl het nog steeds niet, blijkbaar werd er niet verwacht dat ie het zo lang vol zou houden!
Bagger, slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |