quote:hey hey gozah
alles cool
coolah site hebbie
ik dacht deze coolah boy heeft wel tien kudos verdiend
en natuurlijk heb ik je poll beantwoord
oke masheils vriendjah
patrick
He rocks the hell out of me.quote:
quote:Bonje met Weisglas
maandag 04-07-'05 om 19:02
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag had ik bonje met Weisglas, die aap weigert mij een fatsoenlijk kantoor aan te bieden. Hij denkt zeker dat een miezerig Kamerlid ben ofzo. Ik ben met 22k voorkeursstemmen gekozen door een bovengemiddeld slimme kiezers, dus ik heb alle recht op een goed en groot kantoor.
Nou die kudos kan hij vandaag wel vergeten, de volgevreten zak. Het is best jammer, want de glas van Weisglas en de wijn van Nawijn gaan altijd goed samen, hahahaha!
quote:*_LiiSa_*
Ontvangen op: 04-07-2005 23:42
--------------------------------------------------------------------------------
HeeJ jiJ Daar
iick wil vndaaG no0g Qdo0wS er biJ hebben
help jj miJ
So0u soO Liief siJn
iiCk heb jo0e er 10 gegeven
xOxO
quote:Filip Dewinter aan de telefoon
dinsdag 05-07-'05 om 13:51
Vandaag een leuk gesprek gehad aan de telefoon met Vlaams Belang-leider Filip Dewinter. We zaten ons te bezinnen op de nieuwe naam voor de oprichte denktank. Ik stelde de Draaikont-denktank voor, maar Filip dacht misschien dat dat bezwaar zou wekken bij Wouter Bos. Dus we laten de nieuwe naam nog even rustig tot de tijd dat ik weer een geniale ingeving heb.
We hadden het ook over de inhoud van de denktank, aangezien de denktank nog inhoudloos is. We bedachten dat allochtonen via een kudo's-systeem beter te integreren. Als ze op het eind van het jaar niet 100 kudo's van autochtonen hebben ontvangen, dan worden ze uitgezet. Zo zullen allochtonen veel meer hun best moeten doen, en dat komt integratie ten goede.
Een ander idee kwam voornamelijk van Filip, dat de voedselbank alleen nog maar varkensvlees moest uitdelen om de arme moslims te pesten. Dat vond ik een uitstekend idee, alhoewel dat meer concurrentie zou vormen voor de door mij geliefde McDonalds.
quote:
Die staat bij de fotoselectie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:31 schreef Het_Biertje het volgende:
pberends, je moet ff die foto van nawij in z'n zwarte regenpakm ala the matrix erop knallen.
die foto zal het vast goed doen daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |