Neen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef Skaai het volgende:
Sjoe, je hebt dus al gemaild voor de ONZ-mod vacature?
Goed punt.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef Bupatih het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: "Kut-users".
Weblog meuk hoort daar ook bij.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef Bupatih het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: "Kut-users".
Zo hard dat het soms pijn doet.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:29 schreef QyRoZ het volgende:
Is dit een leuk topic? Oh. Ik mis PR ook, Inso.
ik wil de TTT terugquote:Op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me de leuke topics even aanwijzen?
Zegmaar een soortvan TTT post
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe generatie Fok!kers deel #2
Mijn foto zonder toestemming
huiliequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe generatie Fok!kers deel #2
Mijn foto zonder toestemming
het was geen bash .. meneer is een beetje overgevoeligquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:52 schreef nikky het volgende:
Geldt trouwens niet ( die regel dus ) als er word gebashed.
Ik heb hem misschien in mijn fotoboek staan , maar ik hoef hem niet tegen te komen op het forumquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:51 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
huilie
ik heb hem al weggehaald hoor
Dat risico loop jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem misschien in mijn fotoboek staan , maar ik hoef hem niet tegen te komen op het forum
Tenzij ik hem zelf plaats.
Ik denk ik zet het er maar even expliciet bij want leer ons de fokkertjes kennen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
het was geen bash .. meneer is een beetje overgevoelig![]()
moet ie maar niet over zijn foto's beginnen.
heel verstandigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk ik zet het er maar even expliciet bij want leer ons de fokkertjes kennen..
Lees mijn stukje nog even door. Als je ze niet op FOK! wilt tegenkomen moet je ze niet online plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem misschien in mijn fotoboek staan , maar ik hoef hem niet tegen te komen op het forum
Tenzij ik hem zelf plaats.
Als je niet beter wist, zou je denken dat ik ONZ-mod wil worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef So_Addictive het volgende:
Op welke Fok!ers geil jij? Deel twee!
[..]
Ik snap het nu ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Lees mijn stukje nog even door. Als je ze niet op FOK! wilt tegenkomen moet je ze niet online plaatsen.
mijn stem heb jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je niet beter wist, zou je denken dat ik ONZ-mod wil worden.
Mooi.quote:
Uh...niet dat ik dagelijks de FAQ doorneem, maar deze regel staat er nog niet zo lang, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:50 schreef nikky het volgende:
Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl te gebruiken.
Al een behoorlijke tijd hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...niet dat ik dagelijks de FAQ doorneem, maar deze regel staat er nog niet zo lang, toch?
Wat maakt dat nou uit man, de user plaatst zijn/haar eigen foto op fok, en dan zou een ander dat niet meer mogen doen? Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Renmaestro het volgende:
Ik dacht dat het plaatsen van userfoto's zonder toestemming sowieso niet mocht?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
GVD LAAT MIJN IK ZIT TE POEPEN TOPICS EENS OPEN !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |