bespaar je de moeite, er staan topics zat, inclusief links naar teksten, in c&h en nws bijvoorbeeld.quote:op vrijdag 10 juni 2005 16:12 schreef slimshady het volgende:
ik zal hier een topic over openen in fb. dan verwijder ik dit bericht wel.
ik heb maar op google.fok.nl gezocht en in een open, bestaand topic gepost.quote:op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef snakey het volgende:
daarbij moet je bij de fp mods zijn. ik denk dat degene die de link verwijderd heeft en de ban gezet, danwel aangevraagd heeft niet wist dat het niet verboden is. en dan nog is het afhankelijk wat voor tekst erbij gestaan heeft, kan me voorstellen dat er op basis daarvan een ban is gezet![]()
euh, hier bedoelde ik dus. [fp] centraal topique voor de moderaties
da's toch al één verbeterde icon.quote:op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef gfree het volgende:
[fb] [ruk op je bagger, de slot volgt toch]
er staat in grote letters:quote:op vrijdag 10 juni 2005 21:31 schreef croupouque het volgende:
ik snap de avatar-collage in de openingspost niet.
hoe kom je aan de opo van het gpd? die link werkte niet echt.quote:op vrijdag 10 juni 2005 23:01 schreef ruis het volgende:
dat onz-icoon-blokje ziet er dus niet meer uit als je die linkse oude nieuwe lay out hebt.
dus.quote:op vrijdag 10 juni 2005 23:06 schreef ruis het volgende:
ik kan gewoon knippen enzo in gesloten topics, zwans
vind ik ookquote:op zaterdag 11 juni 2005 23:53 schreef sjoe538 het volgende:
onz slowchat zaterdag avond / nacht
vet goed topic man
quote:ruis (moderator) - woensdag 8 juni 2005 @ 00:44
tot nooit weerziens os!
zo hé. nu je het zegt.quote:op zondag 12 juni 2005 15:09 schreef dark_killah het volgende:
hej, help zeg., in de nieuwe oude is de onz stuk.
wat goed dat je de smilies leest!quote:op zondag 12 juni 2005 15:19 schreef dirkh het volgende:
zo hé. nu je het zegt.
dat was echt nog niemand opgevallen. wat ontzettend goed van je.
echt heel erg goed. ik ben er stil van.
nosmile?quote:op zondag 12 juni 2005 21:12 schreef dark_killah het volgende:
[..]
wat goed dat je de smilies leest!
echt ontzettend goed zeg, ik heb er geen woorden voor.
eigenlijk ben je dus gewoon een zielig jankerig tering ventje die een ontiegelijke schop voor zijn muil verdient met zo'n opmerking.quote:ruis: misschien verzin je eens een fatsoenlijke slotpost voor je dalijk weer in gta komt huilen naar een optie die je gewoon in 't menu kunt vinden als je je bril op hebt?![]()
die ja.quote:op zondag 12 juni 2005 21:19 schreef dirkh het volgende:
[..]
nosmile?
[..]
eigenlijk ben je dus gewoon een zielig jankerig tering ventje die een ontiegelijke schop voor zijn muil verdient met zo'n opmerking.
maar ja, dat vind ik.
er zal nooit een punt achter onz gezet worden. onzin moet blijven!!!!1111!quote:op zondag 12 juni 2005 21:23 schreef tonks het volgende:
als jullie ooit nog een punt achter onz in de startpost willen zetten mag dat mijn avatar wel zijn hoor
tnx voor de info met het bekijken van de bronquote:op maandag 13 juni 2005 00:35 schreef dirkh het volgende:
we hebben weer een grappenmaker.
niet op deze link klikken
crash link.
nee.quote:op maandag 13 juni 2005 13:59 schreef cpt_cumshot het volgende:
mag deze dicht ?
hoi ik ben nieuw hier.
ik word vals beschuldigd.
ik ben die bendeleider niet klaar is kees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |