of ...of... da's toch geen antwoordquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef SG1 het volgende:
De orginele Fok!stok is in het bezit van X-ray, of verbrand.
Opgelost.
Dan moet het in eerste instantie maar geopend worden in GC. Verder is het totaal niets toevoegend aan onzin. ten derde die stok is al meer dan een half jaar pleitoz en laten we eerlijk wezen, het was gewoon een kansloos kut spel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Bjoro het volgende:
Ben vast de enige niet die zich dat afvraagt...je zou het hooguit kunnen verplaatsen naar GC ofzo, maar op slot vind ik een beetje triest !
Och. Ze zijn nog maar met het 16e topic van de dag bezig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die stomme.
Komt de kwaliteit van posts/topics vast ten goede.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och. Ze zijn nog maar met het 16e topic van de dag bezig.
Ik zal later vast nog vaak terugdenken aan die conversatie met die ene user die "Heej" zei, waarop die andere user "quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:12 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Komt de kwaliteit van posts/topics vast ten goede.
Goed dat je dat vraagt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:26 schreef DeTolk het volgende:
N.E.S #4 - the story goes on...
Mag deze reeks doorgaan na deel 4 of niet?
en alle topics waar jij geen klap aan vindt moeten dichtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi.
Kunnen die nieuwe reeksen gesloten worden? Ik vind er geen klap aan namelijk.
Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk gerealiseerd kan worden.
Groetjes,
VAC.
Zo is het maar net. Maar we geven eerst Pool nog een kans.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en alle topics waar jij geen klap aan vindt moeten dichtjij zou oppermod moeten zijn
gelukig maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Maar we geven eerst Pool nog een kans.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.. alle baggeraars in een topic, zodat de rest van het forum schoon blijftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Havoc , die BeF reeks van je is wel goed
Er was behoefte aan. En jullie hebben nu gewoon je eigen plekje waar je lekker je gang kan gaan. Lijkt me een prima oplossing toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Havoc , die BeF reeks van je is wel goed
Er moet toch iemand de rode loper in de crewfora alvast klaarleggen of niet, Grote VAC?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Vooruitgang.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Er was behoefte aan. En jullie hebben nu gewoon je eigen plekje waar je lekker je gang kan gaan. Lijkt me een prima oplossing toch?
En dan toch doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd.
Nu hoeven er geen bier topics meer geopend te worden.
Of bagger topics.
Het verbaast me zeer dat je niet zelf om een slotje hebt gevraagd. Ik zou niet met mijn naam aan dat topic verbonden willen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:03 schreef Rabrynil het volgende:
Waarom kunnen ze nou niet van mijn net-lopende naamtopique afblijven
Het lijkt wel of er alleen nog maar in die BeF reeks word gepost , heel ONZ bestaat volgens mij alleen nog maar uit een beetje slowchatten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar door de BeF reeks zal ik niet meer zo snel een topic openen.
Het is dat de TS niet kon spellen, maar het was net gezellig toen vrind Marty eraan kwamquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Het verbaast me zeer dat je niet zelf om een slotje hebt gevraagd. Ik zou niet met mijn naam aan dat topic verbonden willen zijn.
Het is een fuik, zeg ik je, een fuik! Alle users worden erin gezogen, zodat de rest van onzin leeg en kil wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er alleen nog maar in die BeF reeks word gepost , heel ONZ bestaat volgens mij alleen nog maar uit een beetje slowchatten...
en de goede topics flikkeren ze dichtquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is een fuik, zeg ik je, een fuik! Alle users worden erin gezogen, zodat de rest van onzin leeg en kil wordt.
Dan moet je niet in onzin zijn slimpiequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:31 schreef snellejelle het volgende:
lieve havoc, dit erg serieus bedoelt!
kun je het topic dan naar TV gooien ajb?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan moet je niet in onzin zijn slimpie.
No problem.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kun je het topic dan naar TV gooien ajb?
Eensch.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kun je het topic dan naar TV gooien ajb?
Het is nu een mooi topic, het publiek wat op die andere titel afkomt, wíl je niet in je topic...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Xlarge het volgende:
kan een modje de titel van mijn topic veranderen in" Bier en Tieten " aub , misschien dat hij dan een beetje loopt
Fok ! de soop , deel II
bvd XL
Als jij even een nieuwe aflevering met bier & tieten schrijft, dan verander ik de TT.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Xlarge het volgende:
kan een modje de titel van mijn topic veranderen in" Bier en Tieten " aub , misschien dat hij dan een beetje loopt
Fok ! de soop , deel II
bvd XL
*Belt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hahaaa! Mijn telefoon doet het weer! Nu kunnen jullie me weer bellen! Oh nee, niemand op Fok! heeft mijn nummer!
Deze boodschap werd u aangeboden door het ministerie van desinformatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |