of ...of... da's toch geen antwoordquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef SG1 het volgende:
De orginele Fok!stok is in het bezit van X-ray, of verbrand.
Opgelost.
Dan moet het in eerste instantie maar geopend worden in GC. Verder is het totaal niets toevoegend aan onzin. ten derde die stok is al meer dan een half jaar pleitoz en laten we eerlijk wezen, het was gewoon een kansloos kut spel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Bjoro het volgende:
Ben vast de enige niet die zich dat afvraagt...je zou het hooguit kunnen verplaatsen naar GC ofzo, maar op slot vind ik een beetje triest !
Och. Ze zijn nog maar met het 16e topic van de dag bezig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die stomme.
Komt de kwaliteit van posts/topics vast ten goede.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och. Ze zijn nog maar met het 16e topic van de dag bezig.
Ik zal later vast nog vaak terugdenken aan die conversatie met die ene user die "Heej" zei, waarop die andere user "quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:12 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Komt de kwaliteit van posts/topics vast ten goede.
Goed dat je dat vraagt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:26 schreef DeTolk het volgende:
N.E.S #4 - the story goes on...
Mag deze reeks doorgaan na deel 4 of niet?
en alle topics waar jij geen klap aan vindt moeten dichtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi.
Kunnen die nieuwe reeksen gesloten worden? Ik vind er geen klap aan namelijk.
Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk gerealiseerd kan worden.
Groetjes,
VAC.
Zo is het maar net. Maar we geven eerst Pool nog een kans.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en alle topics waar jij geen klap aan vindt moeten dichtjij zou oppermod moeten zijn
gelukig maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Maar we geven eerst Pool nog een kans.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.. alle baggeraars in een topic, zodat de rest van het forum schoon blijftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Havoc , die BeF reeks van je is wel goed
Er was behoefte aan. En jullie hebben nu gewoon je eigen plekje waar je lekker je gang kan gaan. Lijkt me een prima oplossing toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Havoc , die BeF reeks van je is wel goed
Er moet toch iemand de rode loper in de crewfora alvast klaarleggen of niet, Grote VAC?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Vooruitgang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |