quote:Op maandag 4 juli 2005 17:20 schreef Dagonet het volgende:
Het is inderdaad wel mooi weer voor een aftandse volvo..
Of eigenlijk nog meer voor een oude saab.
Columbo reed toch in een Peugot?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Machtig mooie serie dat 'Columbo'.
Eerst de dvd-box een paar keer kijken, daarna kan ik elk raadsel en mysterie aan.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb ik nog één vraag...
Waar is mijn hondje?
Ik snapte er al helemaal niks van, maar dat zeg ik dan natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
Columbo reed toch in een Peugot?
Ook het raadsel van Boenkel?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Eerst de dvd-box een paar keer kijken, daarna kan ik elk raadsel en mysterie aan.
Excuus, het was inderdaad een Peugot.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
Columbo reed toch in een Peugot?
Ziet er nu al beter uit. En met interessante users natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Is dit de nieuwe reeks?
Hij lag hier...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Sorry dat ik binnenval nogmaals, maar heb ik hier mijn noteblok laten liggen?
Heb je doorgebladerd tot de V?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij lag hier...
Het wc papier was op, sorry![]()
Ik had nogal haast dus ben ik niet voorbij de A geweest.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Heb je doorgebladerd tot de V?
Kutmodquote:
Na het bannen van mods wordt het inderdaad tijd om eens wat FA's te bannen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef Pool het volgende:
Een vriendelijk verzoek voor de elite om zich niet in dit topic te begeven, maar gewoon de ENTTT te openen. Bij voorbaat dank. [afbeelding]
Ik had het dan ook over de elite.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb het recht hier te zijn, man! Peace out, weetjewel...
Auw. Je hoeft niet meteen met scherp te schieten hoor. Een schot voor de boeg mag ook...quote:
Zie je het nog niet dan? Goed blijven zoeken!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Mr-Z het volgende:
Hoi
Mag dit topic dicht? wat is er mis met deze foto?? Deel 2
Ik heb hem geopend, maar het is dus een vervolg op het vorige deel, waar Het_Biertje een foto postte waarin iets mis is. Na zowat heel de foto geanalyseerd is er nog geen antwoord, dus de lol is er nu echt helemaal vanaf omdat deze user niet met een antwoord komt. De users voelen zich besodemieterd en bedrogenDit topic verdient het gewoon niet meer om verder open te blijven!!!!! Alvast bedankt
vriendelijke groeten,
Mr-Z
dus als ik vraag of het topic dat ik geopend heb mag worden gesloten wordt dat gewoon genegeerd?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Zie jet het nog niet dan? Goed blijven zoeken!
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus als ik vraag of het topic dat ik geopend heb mag worden gesloten wordt dat gewoon genegeerd?![]()
thnxquote:Op maandag 4 juli 2005 21:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je als user de baas bent over de topics die je geopend hebt nee. Zeker niet als het een vervolgtopic op een topic van een ander is. Eens in de tijd opent er iemand (meestal Patty) zo'n topic met een foto waarmee eigenlijk niets mis is. En steeds trapt er weer een hoop users in, dat is leuk om te volgen.![]()
Maar goed, de grap heeft nu inderdaad lang genoeg geduurd.
En gooide Pool er een slot op.quote:de grap heeft nu inderdaad lang genoeg geduurd.
U bent een goede ONZ mod, iig 1 van de beterequote:Op maandag 4 juli 2005 21:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Zie je het nog niet dan? Goed blijven zoeken!
Ik neem aan dat jij als de grappenmaker de poll had moeten openen. Ik zou niet weten wat er in had moeten komen te staan..quote:Op maandag 4 juli 2005 21:49 schreef Het_Biertje het volgende:
Als jij (Mr-Z) gewoon die POLL geopend had, had ik daarna met een geweldig slotwoord de reek kunnen beeindigen
maar goed
[..]
En gooide Pool er een slot op.
dat laat niet weg dat ik geweldig gelachen heb
PS,
er was wel degelijk iets vreemds aan de foto.
gna gna gna
eenschquote:Op maandag 4 juli 2005 21:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
U bent een goede ONZ mod, iig 1 van de betere [afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:30 schreef nikky het volgende:
Topic was kut
Nikky heeft een kut
En ik zag geen kutmod.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:30 schreef nikky het volgende:
Topic was kut
Nikky heeft een kut
En ik zag geen kutmod.
Psst: [smileybouwverzoektopic]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Ik open een topic voor de promotie van me mooie smilie, en dan doet Hacoc hem dicht,
sorry ik moest het ff ergens uithuilen, dat uur dat ik met die smilie bezig was geweest, alles voor nikkkkkkssssssssss![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |