het toont de nederlandse maatschappijquote:Op zondag 3 juli 2005 15:48 schreef Mailbox het volgende:
kei veel chocolade vind ik lekker maar Koetjes repen zijn bah
[afbeelding]
Die handtekening onder elk bericht is best irritantquote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef JohnHancock het volgende:
Koetjesrepen worden niet meer gemaakt![]()
[afbeelding]
Ik krijg ze nog altijd bij mn opa, ik moet maar eens de houdbaarheidsdatum gaan checken denk ikquote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef JohnHancock het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Ik krijg ze nog altijd bij mn opa, ik moet maar eens de houdbaarheidsdatum gaan checken denk ik.
Dan ben je niet helemaal op de hoogte want je kan ze nog steeds in de supermarkt krijgen dus ze worden nog wel gemaakt en ze zijn heerlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef JohnHancock het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Die handtekening onder elk bericht is best irritant
NIET MEER !!11!!`quote:Op zondag 3 juli 2005 15:53 schreef maan het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal op de hoogte want je kan ze nog steeds in de supermarkt krijgen dus ze worden nog wel gemaakt en ze zijn heerlijk![]()
Kutkloon.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:54 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
NIET MEER !!11!!`
Dat zeiden ze op de radio, ze zullen ergens wel een voorraadje hebben?
[afbeelding]
Daar heb jij die handtekening vandaanquote:Op zondag 3 juli 2005 16:00 schreef JohnHancock het volgende:
Hij had het over mij schat. Met je webgeit.nl
[afbeelding]
En jij gelooft alles wat er op de radio word gezegtquote:Op zondag 3 juli 2005 15:54 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
NIET MEER !!11!!`
Dat zeiden ze op de radio, ze zullen ergens wel een voorraadje hebben?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |