foto?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu heb ik ff pauze
Zo heb trouwens net de nieuwe stagiaire gezien.....Jammer alleen dat ze pas half Augustus komt en dat ik dan bijna weg ben...
Ik had mijn telefoon al klaar... maar ze ging net weg..quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:25 schreef rubbereend het volgende:
eenden
[..]
foto?
k ga maar eens douchen al denk k dat k net zo bezweet er weer onderuit kom
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef tong80 het volgende:
Peking Eend.
Middelen.
Voor 4 personen
1 Eend
2 eetlepels Wijn
2 eetlepels honing.
1 prei
halve eetlepel zwarte peper
1 eetlepel zout.
1 flink stuk gember
1 eetlepel sojasaus
Slaolie of andere frituurolie
Voorbereiding
Attentie Niet direkt te bereiden. Eerst marineren. Volg instrukties...
Eend goed schoonmaken en drogen.
inwrijven met de zwarte peper zout en wijn.
De gember in plakjes snijden en zo ook de prei.
Gember en prei in de buikopening van de eend stoppen....
In een oven lichtbruin bakken. Ongeveer 45 minuten.
Dan op een schaal de nog warme eend insmeren met honing.
1 paar uur laten indrogen.
Bereiding.
Daarna in hete olie de eend geheel knapperig bakken.
Laten uitlekken.
De Eend geheel of in stukjes op een grote schaal serveren.
Met rijst of chinese pannekoeken te verorberen.
TIP
Ook klaar te maken in combinatie met Ananas.
Smakkelijk eten
Ik krijg honger... ff kijken wat ik vanavond eigenlijk ga eten....quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef tong80 het volgende:
Peking Eend.
Middelen.
Voor 4 personen
1 Eend
2 eetlepels Wijn
2 eetlepels honing.
1 prei
halve eetlepel zwarte peper
1 eetlepel zout.
1 flink stuk gember
1 eetlepel sojasaus
Slaolie of andere frituurolie
Voorbereiding
Attentie Niet direkt te bereiden. Eerst marineren. Volg instrukties...
Eend goed schoonmaken en drogen.
inwrijven met de zwarte peper zout en wijn.
De gember in plakjes snijden en zo ook de prei.
Gember en prei in de buikopening van de eend stoppen....
In een oven lichtbruin bakken. Ongeveer 45 minuten.
Dan op een schaal de nog warme eend insmeren met honing.
1 paar uur laten indrogen.
Bereiding.
Daarna in hete olie de eend geheel knapperig bakken.
Laten uitlekken.
De Eend geheel of in stukjes op een grote schaal serveren.
Met rijst of chinese pannekoeken te verorberen.
TIP
Ook klaar te maken in combinatie met Ananas.
Smakkelijk eten
Tsk Tsk Sientje .... you horndogquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had mijn telefoon al klaar... maar ze ging net weg..
Ik kijk uit naar Augustus
Hij smaakt anders erg lekkerquote:
quote:Eend met whiskey
Ingrediënten:
(6 personen)
Eend van ongeveer 5kg.
2 grote flessen scotch whiskey (> 1 liter).
spekreepjes.
1 fles olijfolie.
zout en peper.
Bereiding:
Koop een eend van ongeveer 5kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie.
De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper. De oven ongeveer 10 minuten voorverwarmen op 180 graden. Een longdrinkglas voor de helft vullen met whiskey. De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven. De eend op de muur . . . vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey inschenken. Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen. Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met bwhiskey. De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen. Nog een aalf klas in-sjenke en opdlinke. Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen.
Denove nesjot geve. Twi glose insjenke ven de twie glose biskitmiddelste glas opsoepe. De nove opedoen na dieste bles bieske leegies, en de sjotel vastpakke. De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape. Dander glasse bisski oepdrinke. Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondezalf van deent vege. Zen ande ontvette me bissky en den salf kier oeprape. Tkapot glos opvege en dent terug inden ove zite. Deent oprape en den ove opendoen.
De twiede fles bisski opedoen en oeprape va de keukebkoor. Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege. Nogis oepstaan va de bloer en dan tochma blieve zitte. De blas op de grond sette. Ban de teut dlinke, de klaze zen oep of kapot. Den ove afsette, doege toedoen en deniele nach ronke.
De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise. De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen. De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen
quote:
Ik keek stoer naar haar en maakte een leuk grapjequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al sjans Sientje?
met zo'n kop ga je het nooit reddenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik keek stoer naar haar en maakte een leuk grapje... denk je dat ik nu een kans maar
En bood haar wat te drinken aan....![]()
prr
Mijn haar zit op dit moment echt zoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
met zo'n kop ga je het nooit redden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Met dit weer kan je ook maar het beste uit de zon blijven.quote:
Boodschappen alweer gedaan??quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dit weer kan je ook maar het beste uit de zon blijven.
Goezo, JustDelegeer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef just me het volgende:
mijn aller-allerliefste kinderen zijn bezig met mijn ikea-kast
![]()
Welke....????quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef just me het volgende:
mijn aller-allerliefste kinderen zijn bezig met mijn ikea-kast
![]()
Dat zullen we morgen zien. Happy hour, 2 meter bierquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het weer zover, krijgt hij je nog steeds makkelijk onder de tafel?
Mwah. Moet toch wennen, over 3 weken naar Spanje en daar zal het (hopelijk) elke dag zo zijn. Als ik dan hier thuis even rustig aan doe kan ik daar zonder zonnebrandgekloot meteen de volle zon in, wel zo fijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
De kenner ziet gelijk dat het een rode banaan is, een soort dat groeit in Indonesie en Sri Lanka.quote:
ik schaam me niet om niet tot de bananenkenners te horenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kenner ziet gelijk dat het een rode banaan is, een soort dat groeit in Indonesie en Sri Lanka.
Cewl is die hequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
De bananenbar in Amsterdam is voor jou natuurlijk geen onbekend gebied.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
ik schaam me niet om niet tot de bananenkenners te horen
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Meldtquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
Je bent wel een kenner zo te horen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.
kom je nu mee .........quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.
daarom heb ik net maar drie uur met de kinderwagen door de zon geredenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat lekkerquote:
Met zo'n schattig parasolletje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom heb ik net maar drie uur met de kinderwagen door de zon gereden
Wel lekker bruin nu
We kijken even of je al rijp bentquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef Bananenman het volgende:
Ik voel me besproken. Sort of.
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!quote:
ja, dat wel, ik kan Axel moeilijk in de volle zon leggen. Maar toch kleurt hij behoorlijk van het indirecte zonlicht.quote:
Staat het hem goed?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Againzender het volgende:
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!
met wie z'n huid loop jij danquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat het hem goed?
wie slaat de meligheid eruit hier mensen
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
Hmm. Ik ga bierdrinken. Ik smelt hier
heeft Grolsch een witbierquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Goed idee
Grolsch witbier is trouwens tov!
Is dat een CTRL+C/V gevalletje of zuiver typwerk?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef tong80 het volgende:
En dan zeggen ze dat ik alleen one liners post
[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers (nominatietopic)
Kopiëergevalletje zo te zien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:44 schreef DeTolk het volgende:
Is dat een CTRL+C/V gevalletje of zuiver typwerk?
Brenda Steunbeerquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef tong80 het volgende:
En dan zeggen ze dat ik alleen one liners post
[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers (nominatietopic)
Typen. Dat andere ken ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is dat een CTRL+C/V gevalletje of zuiver typwerk?
Dus nietquote:
Nee, Tong ik geloof je hoor... Een Die-Hard Fok!ker als jijquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef tong80 het volgende:
Je kunt het trouwens controleren tussen 16.00 uur en nu nergens gepost.
mee tooquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
Ik post hier maar niet het derde plaatje als je in Google zoekt op 'bananasplit' in het Afbeeldingen-gedeelte![]()
Of dat plaatje aan het bekijkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef DeTolk het volgende:
Is iedereen aan het eten ofzo?
is drinken/werken ook goed?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef DeTolk het volgende:
Is iedereen aan het eten ofzo?
ik was het ook vergetenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Werken, hoe had ik ;t kunnen vergeten
dat hoop ik niet, want ik werk vanaf huis vandaag....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je baas kwam binnen lopen en begon mee te lezen op Fok! ?
Hmm.. dan lijkt het me idd niet Ok als je baas binnen komt lopenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hoop ik niet, want ik werk vanaf huis vandaag....
ze is hier wel de baas, maar dat is zeg maar weer iets andersquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hmm.. dan lijkt het me idd niet Ok als je baas binnen komt lopen
Tenzij je partner je baas is![]()
Heb je daar ter plekke geholpen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:09 schreef DeTolk het volgende:
De Geschiedenis van Fok!
Heeft iemand misschien meer info voor me?
Nu heb ik het ijsje gemist...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Houwe jullie nog een beetje van mij?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
Nu we toch met bananen bezig zijn .....
* Eilanden geeft een rondje bananasplit voor heel Hools!
[afbeelding]
Het was hard werken om m'n bord leeg te krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:53 schreef clauwheee het volgende:
Wij moeten ook nog eten maar hebben door het warme weer helemaal niet zo'n trek.
Ik vond het in de trein wel meevallen, en er dufde niemand naast me te zitten vandaagquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:00 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben net thuis.. wat was het warm in de trein..
Zat er iemand naast me die toch naar zweet stonk... bah bah...
Beetje deo kon er zeker niet van af...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
En al die zweetlijven aan de balie was soms ook minder jah... ruiken die mensen dat zelf niet of zo
Inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef Bananenman het volgende:
Jij maakt ook elke dag die cliché opmerking met je leven is mooi gebrabbel he
De laatste dagen wel. Vind je het gekquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef Bananenman het volgende:
Hoi
Jij maakt ook elke dag die cliché opmerking met je leven is mooi gebrabbel he
Voor de veranderingquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
De laatste dagen wel. Vind je het gek.
Ik was vannacht helemaal naar de stront trouwens, het schijnt dat ik een half uur tegen een schutting heb zitten praten.
Nee, want ik smeer me altijd goed in. Ik ben altijd vrij snel bruin voor iemand met blonde harenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Een echte positivo.
Bruine huid = dode huid JaWi.
OOoo jij bent er zo'n 1 die breed gaat zitten met 'de blik' van.... jij gaat NIET naast me zitten...quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het in de trein wel meevallen, en er dufde niemand naast me te zitten vandaag
Ik zat breeduit, tas breeduit, muziek in oortjes en zonnebril op...
Die woeste aanbleek deed iedereen doorlopen![]()
En al die zweetlijven aan de balie was soms ook minder jah... ruiken die mensen dat zelf niet of zo
Zo'n Beyoncé-negerin dus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, want ik smeer me altijd goed in. Ik ben altijd vrij snel bruin voor iemand met blonde haren.
Ja, maar dan zo zwart als Quincy. En allemaal denken dat hun Opel een Bentley isquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Hedje Maduro he?
Okquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef Bananenman het volgende:
Dat eerst even halen dan en daarna zwervers pesten?
Wij hebben stenen in de tuinquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Gras moet je toch maaien?
Ik zie gewoon in je verkoopdraad dat je 2 jaar geleden op de PU Game Awards was. DAAR WAS IK TOEN OOKquote:
En dat durf je zomaar hier te vertellen ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie gewoon in je verkoopdraad dat je 2 jaar geleden op de PU Game Awards was. DAAR WAS IK TOEN OOK![]()
![]()
![]()
Wheeee![]()
Hé ik was met m'n broertje meequote:Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dat durf je zomaar hier te vertellen ?
Even een Ali bellen dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben te moe om m'n sjwarma klaar te maken
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé ik was met m'n broertje mee
En het was best leuk
die is moe van het trainen met Oranje u20quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
OOoo jij bent er zo'n 1 die breed gaat zitten met 'de blik' van.... jij gaat NIET naast me zitten...
Een rij vandaag daar !!!!!!!! niet normaal mèn.... maar moeten we een keer doen, het is zoooooquote:we moeten nog eens een keer een swirl eten
Haha, op de radio, Hij kan wel voetballen maar niet op dit niveauquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef Bjoro het volgende:
die is moe van het trainen met Oranje u20![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, op de radio, Hij kan wel voetballen maar niet op dit niveau
Sorry, ik heb iets tegen de overkillali
Tja het is niet zo gek dat daar een rij staat.... maar yum yum ze zijn dan ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een rij vandaag daar !!!!!!!! niet normaal mèn.... maar moeten we een keer doen, het is zooooo
Goed idee ik ga denk ik ook maar eens een rondje makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook
straks maar ff een uurtje skaten...beetje vet verbranden en een beetje vermoeidheid kweken voor vannacht !
maar je blijft binnenquote:
Boez studeert voor prostituequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
HOERENTENTAMENS, IK WORD ER SCHIJTZIEK VAN
Nee, ik moet tentamens afnemen bij alle prostituees in opleidingquote:
schriftelijk of mondelingquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, ik moet tentamens afnemen bij alle prostituees in opleiding
Ik volg Noca en ga na Austin Powers wel beginnen en daarna pas aan het werk tot vannacht ...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schriftelijk of mondeling...............................................
![]()
![]()
![]()
* zelfde schuitje zitquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
HOERENTENTAMENS, IK WORD ER SCHIJTZIEK VAN
Slim van jequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik volg Noca en ga na Austin Powers wel beginnen en daarna pas aan het werk tot vannacht ...
En genoten?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
Zo mooi balkon ook weer gezien nu weer fokken.
Wil je je taalgebruik even wat aanpassen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef Bananenman het volgende:
Teringlijer dat ging ik net posten en jij kreeg het ook van mij met msn
Zo praten ze nu eenmaal.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je je taalgebruik even wat aanpassen?![]()
Hé, het is tegen Jawi, die weet dat ik het niet zo bedoelquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best netjesquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat ze het helemaal schrappen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar wel een beetje met de eer strijken, teringlijer naar figuur
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef Bananenman het volgende:
Teringlijer dat ging ik net posten en jij kreeg het ook van mij met msn
ik moet nog...mijn buurman wilde pas va half 10 skatenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:23 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo.... dikke laag zweet... kleren zeiknat ....
maar het was ff lekker
hahahahquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik moet nog...mijn buurman wilde pas va half 10 skaten![]()
Die heb ik ook. Althans, mijn vader, ik had hem kado gedaan voor vaderdag. Maar ik heb hem stiekem ook gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Heerlijk met een biertje op het balkon aan het lezen in Hugo Borst's Over Vaders en zonen.
Mooie soms ontroerende verhalen.
Ik trek een wijnfles open (rode natuurlijk) pak ff wat brie... en ga lekker in de tuin zitten...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Heerlijk met een biertje op het balkon aan het lezen in Hugo Borst's Over Vaders en zonen.
Ik hou niet van wijn. Ik heb geen verstand van wijn. Maar ik weet wel dat met dit weer rode wijn gaan drinken schandalig is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik trek een wijnfles open (rode natuurlijk) pak ff wat brie... en ga lekker in de tuin zitten...
tot later
Wijn is goor. Rose is te drinken. Cava is erg lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hou niet van wijn. Ik heb geen verstand van wijn. Maar ik weet wel dat met dit weer rode wijn gaan drinken schandalig is.
Rosé zou het moeten zijn.
Ik las cavia.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wijn is goor. Rose is te drinken. Cava is erg lekker.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuk filmpje met een kuikentje en een blender
Is het een goed boek?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Zeker een aanrader. Mooi geschreven (soms ontroerende) verhalen over de relatie tussen vaders en zonen in het voetbalmilieu.quote:
Nee, je zal alleen moeten gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
Ga je nog mee naar de begrafenis van Berkien, Eilanden?
Volgens mij is MrDoegewoon geslaagdquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Geslagd *o* adklsafd
Ben nu pc nrd metr diplioma!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is MrDoegewoon geslaagd
Feli Mr DoNormal!
Wij hebben geen rose meer...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hou niet van wijn. Ik heb geen verstand van wijn. Maar ik weet wel dat met dit weer rode wijn gaan drinken schandalig is.
Rosé zou het moeten zijn.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
Ga je nog mee naar de begrafenis van Berkien, Eilanden?
Ik ben niet zo'n wijndrinker, maar witte wijn vind ik zo nu en dan wel lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij hebben geen rose meer...
en Rose is voor mietjes
Rode wijnmet een lekker stukje kaas... perfect te doen..
Dat is net zoiets alsquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef StarGazer het volgende:
Gatverdamme, kreeg net een filmpje toegestuurd.... had ik dat filmpje nou maar niet bekeken
Een wijntje op z'n tijdquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wijndrinker, maar witte wijn vind ik zo nu en dan wel lekker
Het ging over een kuiken en een blender. Gaat er al een belletje rinkelen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als
Klik hier NIET op... en wat doe je... erop klikken
Euh die heb ik nog niet gezien.. en dat wil ik denk ik ook zo houden...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het ging over een kuiken en een blender. Gaat er al een belletje rinkelen?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het idee erachter was wel erg okay. Ik kon er trouwens wel tegen hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier dus ook, maar vooral bij het gourmetten/fonduen vind ik wijn beter passen dan bier.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een wijntje op z'n tijd![]()
Vooral om te snoepen.... normaal ben ik ook meer een bier drinker
Het bewijs: Rose is inderdaad voor mietjesquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Rose is geil
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef JaWi het volgende:
Ik zit hier in mijn zwembroek met ventilator en nog is het te warm.
Dan nog....quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het idee erachter was wel erg okay. Ik kon er trouwens wel tegen hoor.
Volgens mij was het namelijk niet echt.
Ik heb alleen mn boxergevl aan ghelmaal klaar voor SCHquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef JaWi het volgende:
Enough!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb alleen mn boxergevl aan ghelmaal klaar voor SCH
Ik hang hier ook voor m'n ventilator...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat SCH gaat zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb alleen mn boxergevl aan ghelmaal klaar voor SCH
* SCH zit dostojevski te lezen en heeft geen tijd voor kwijlende pubersquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat SCH gaat zeggen
"pics"
Ga jij nou maar slapen en ontnuchteren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wie wl kus op me voet geef?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH zit dostojevski te lezen en heeft geen tijd voor kwijlende pubers![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat SCH gaat zeggen
"pics"
oke... nu kan ik dus niet meer slapenquote:
Tis dat z'n pielemuis niet te zien is......quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke... nu kan ik dus niet meer slapen
ik heb het nu niet warm meer, maar of ik daar nou blij van wordquote:
De gedachte alleen alquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tis dat z'n pielemuis niet te zien is......
SCH stylo foto van moiquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mr .... het was volgens mij de bedoeling dat je een pic post van jezelf ... niet van SCH!
je bent er anders niet beter op gaan typenquote:
middelsequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:46 schreef Eilanden het volgende:
Is Doegewoon de linker of rechter?
Of beide
* Eilanden gaat morgen skatenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:05 schreef Bjoro het volgende:
pfoei...dat skaten is best lekker op z'n tijd....een beetje zweten kan geen kwaad...
heb alleen al een liter water op
Laat de volgende keer dan ook je P$V shirt thuis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
wel heet daar in Rotterdam
Kiest ie de allerlelijkstequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Filemon
Colombiaanse vrouwen checken
idd bahquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie gewoon in je verkoopdraad dat je 2 jaar geleden op de PU Game Awards was. DAAR WAS IK TOEN OOK![]()
![]()
![]()
Wheeee![]()
Golfer geeft het nog aan hierboven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
had niet iemand ff kunnen waarschuwen dat Machild begonnen is
Morgen weer een dag, toch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
hey DIGGER, bedankt voor de foto's maar kan nu niks uploaden (weet niet waarom). Probere het later nog een keer, okay? Help me er aan denken per favore...
ja toen was k er nog nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Golfer geeft het nog aan hierboven.
*zingt...Morgen weer een dag...van Quincyquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Morgen weer een dag, toch?
Van de tot nu toe gelezen verhalen (ik moet er nog een stel) vind ik die van Coen Moulijn, die over zijn met open ruggetje geboren zoon Raymond praat, en die van Faas Wilkes over zijn oudste zoon Faasje (ook al 52) die geestelijk beetje gehandicapt is, de allerontroerentste.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Bananenman het volgende:
golfer; wat vind je het mooiste verhaal uit Vaders & Zonen? Die van Van Basten is mijn favoriet toch wel
Is dat een liedj ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt...Morgen weer een dag...van Quincy
wat er ook gebeurt, het wordt in ieder geval benauwd morgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
ben slapen......morgen de uitreken dag...ben benieuwd !truste !
succesquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
Jaa! Die vond ik ook erg cutequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die er rechts (vanuit ons gezien) naast stond was errug lief
Het wordt toch de 25e volgens mijn voorspelling, maar slaap lekker Bjoro en sterkte verder voor B met der dikke buik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
Moet je nagaan, wij moeten ze in tenten maken omdat ze de school aan het verbouwen zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is nog steeds warm ....
Ik denk dat ik maar doorga tot morgenochtend 9 uur, dan tentamen ga maken, in de trein stap, in slaap donder, mn overstap met 200 kilometer mis, terugreizen, goed overstappen, weer in slaap val, wakker gemaakt ga worden door een conducteur op het eindstation, thuis komen, in bed liggen en slapen ....
Klotetentamens met dit weer zeg
neequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Staat er al een nieuwe Hools klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |