Goezo, JustDelegeer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef just me het volgende:
mijn aller-allerliefste kinderen zijn bezig met mijn ikea-kast
![]()
Welke....????quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef just me het volgende:
mijn aller-allerliefste kinderen zijn bezig met mijn ikea-kast
![]()
Dat zullen we morgen zien. Happy hour, 2 meter bierquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het weer zover, krijgt hij je nog steeds makkelijk onder de tafel?
Mwah. Moet toch wennen, over 3 weken naar Spanje en daar zal het (hopelijk) elke dag zo zijn. Als ik dan hier thuis even rustig aan doe kan ik daar zonder zonnebrandgekloot meteen de volle zon in, wel zo fijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dit weer kan je ook maar het beste uit de zon blijven.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
met zo'n kop ga je het nooit redden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
De kenner ziet gelijk dat het een rode banaan is, een soort dat groeit in Indonesie en Sri Lanka.quote:
ik schaam me niet om niet tot de bananenkenners te horenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kenner ziet gelijk dat het een rode banaan is, een soort dat groeit in Indonesie en Sri Lanka.
Cewl is die hequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
met zo'n kop ga je het nooit redden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
De bananenbar in Amsterdam is voor jou natuurlijk geen onbekend gebied.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
ik schaam me niet om niet tot de bananenkenners te horen
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Meldtquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
Je bent wel een kenner zo te horen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.
kom je nu mee .........quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.
daarom heb ik net maar drie uur met de kinderwagen door de zon geredenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dit weer kan je ook maar het beste uit de zon blijven.
Gaat lekkerquote:
Met zo'n schattig parasolletje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom heb ik net maar drie uur met de kinderwagen door de zon gereden
Wel lekker bruin nu
We kijken even of je al rijp bentquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef Bananenman het volgende:
Ik voel me besproken. Sort of.
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!quote:
ja, dat wel, ik kan Axel moeilijk in de volle zon leggen. Maar toch kleurt hij behoorlijk van het indirecte zonlicht.quote:
Staat het hem goed?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Againzender het volgende:
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |