quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
met zo'n kop ga je het nooit redden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
De kenner ziet gelijk dat het een rode banaan is, een soort dat groeit in Indonesie en Sri Lanka.quote:
ik schaam me niet om niet tot de bananenkenners te horenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kenner ziet gelijk dat het een rode banaan is, een soort dat groeit in Indonesie en Sri Lanka.
Cewl is die hequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
met zo'n kop ga je het nooit redden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
De bananenbar in Amsterdam is voor jou natuurlijk geen onbekend gebied.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
ik schaam me niet om niet tot de bananenkenners te horen
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Meldtquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
Je bent wel een kenner zo te horen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.
kom je nu mee .........quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.
daarom heb ik net maar drie uur met de kinderwagen door de zon geredenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dit weer kan je ook maar het beste uit de zon blijven.
Gaat lekkerquote:
Met zo'n schattig parasolletje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom heb ik net maar drie uur met de kinderwagen door de zon gereden
Wel lekker bruin nu
We kijken even of je al rijp bentquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef Bananenman het volgende:
Ik voel me besproken. Sort of.
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!quote:
ja, dat wel, ik kan Axel moeilijk in de volle zon leggen. Maar toch kleurt hij behoorlijk van het indirecte zonlicht.quote:
Staat het hem goed?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Againzender het volgende:
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!
met wie z'n huid loop jij danquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat het hem goed?
wie slaat de meligheid eruit hier mensen
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
Hmm. Ik ga bierdrinken. Ik smelt hier
heeft Grolsch een witbierquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Goed idee
Grolsch witbier is trouwens tov!
Is dat een CTRL+C/V gevalletje of zuiver typwerk?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef tong80 het volgende:
En dan zeggen ze dat ik alleen one liners post
[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers (nominatietopic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |