foto?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu heb ik ff pauze
Zo heb trouwens net de nieuwe stagiaire gezien.....Jammer alleen dat ze pas half Augustus komt en dat ik dan bijna weg ben...
Ik had mijn telefoon al klaar... maar ze ging net weg..quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:25 schreef rubbereend het volgende:
eenden
[..]
foto?
k ga maar eens douchen al denk k dat k net zo bezweet er weer onderuit kom
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef tong80 het volgende:
Peking Eend.
Middelen.
Voor 4 personen
1 Eend
2 eetlepels Wijn
2 eetlepels honing.
1 prei
halve eetlepel zwarte peper
1 eetlepel zout.
1 flink stuk gember
1 eetlepel sojasaus
Slaolie of andere frituurolie
Voorbereiding
Attentie Niet direkt te bereiden. Eerst marineren. Volg instrukties...
Eend goed schoonmaken en drogen.
inwrijven met de zwarte peper zout en wijn.
De gember in plakjes snijden en zo ook de prei.
Gember en prei in de buikopening van de eend stoppen....
In een oven lichtbruin bakken. Ongeveer 45 minuten.
Dan op een schaal de nog warme eend insmeren met honing.
1 paar uur laten indrogen.
Bereiding.
Daarna in hete olie de eend geheel knapperig bakken.
Laten uitlekken.
De Eend geheel of in stukjes op een grote schaal serveren.
Met rijst of chinese pannekoeken te verorberen.
TIP
Ook klaar te maken in combinatie met Ananas.
Smakkelijk eten
Ik krijg honger... ff kijken wat ik vanavond eigenlijk ga eten....quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef tong80 het volgende:
Peking Eend.
Middelen.
Voor 4 personen
1 Eend
2 eetlepels Wijn
2 eetlepels honing.
1 prei
halve eetlepel zwarte peper
1 eetlepel zout.
1 flink stuk gember
1 eetlepel sojasaus
Slaolie of andere frituurolie
Voorbereiding
Attentie Niet direkt te bereiden. Eerst marineren. Volg instrukties...
Eend goed schoonmaken en drogen.
inwrijven met de zwarte peper zout en wijn.
De gember in plakjes snijden en zo ook de prei.
Gember en prei in de buikopening van de eend stoppen....
In een oven lichtbruin bakken. Ongeveer 45 minuten.
Dan op een schaal de nog warme eend insmeren met honing.
1 paar uur laten indrogen.
Bereiding.
Daarna in hete olie de eend geheel knapperig bakken.
Laten uitlekken.
De Eend geheel of in stukjes op een grote schaal serveren.
Met rijst of chinese pannekoeken te verorberen.
TIP
Ook klaar te maken in combinatie met Ananas.
Smakkelijk eten
Tsk Tsk Sientje .... you horndogquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had mijn telefoon al klaar... maar ze ging net weg..
Ik kijk uit naar Augustus
Hij smaakt anders erg lekkerquote:
quote:Eend met whiskey
Ingrediënten:
(6 personen)
Eend van ongeveer 5kg.
2 grote flessen scotch whiskey (> 1 liter).
spekreepjes.
1 fles olijfolie.
zout en peper.
Bereiding:
Koop een eend van ongeveer 5kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie.
De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper. De oven ongeveer 10 minuten voorverwarmen op 180 graden. Een longdrinkglas voor de helft vullen met whiskey. De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven. De eend op de muur . . . vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey inschenken. Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen. Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met bwhiskey. De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen. Nog een aalf klas in-sjenke en opdlinke. Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen.
Denove nesjot geve. Twi glose insjenke ven de twie glose biskitmiddelste glas opsoepe. De nove opedoen na dieste bles bieske leegies, en de sjotel vastpakke. De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape. Dander glasse bisski oepdrinke. Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondezalf van deent vege. Zen ande ontvette me bissky en den salf kier oeprape. Tkapot glos opvege en dent terug inden ove zite. Deent oprape en den ove opendoen.
De twiede fles bisski opedoen en oeprape va de keukebkoor. Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege. Nogis oepstaan va de bloer en dan tochma blieve zitte. De blas op de grond sette. Ban de teut dlinke, de klaze zen oep of kapot. Den ove afsette, doege toedoen en deniele nach ronke.
De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise. De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen. De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen
quote:
Ik keek stoer naar haar en maakte een leuk grapjequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al sjans Sientje?
met zo'n kop ga je het nooit reddenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik keek stoer naar haar en maakte een leuk grapje... denk je dat ik nu een kans maar
En bood haar wat te drinken aan....![]()
prr
Mijn haar zit op dit moment echt zoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
met zo'n kop ga je het nooit redden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Met dit weer kan je ook maar het beste uit de zon blijven.quote:
Boodschappen alweer gedaan??quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dit weer kan je ook maar het beste uit de zon blijven.
Goezo, JustDelegeer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef just me het volgende:
mijn aller-allerliefste kinderen zijn bezig met mijn ikea-kast
![]()
Welke....????quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef just me het volgende:
mijn aller-allerliefste kinderen zijn bezig met mijn ikea-kast
![]()
Dat zullen we morgen zien. Happy hour, 2 meter bierquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het weer zover, krijgt hij je nog steeds makkelijk onder de tafel?
Mwah. Moet toch wennen, over 3 weken naar Spanje en daar zal het (hopelijk) elke dag zo zijn. Als ik dan hier thuis even rustig aan doe kan ik daar zonder zonnebrandgekloot meteen de volle zon in, wel zo fijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
De kenner ziet gelijk dat het een rode banaan is, een soort dat groeit in Indonesie en Sri Lanka.quote:
ik schaam me niet om niet tot de bananenkenners te horenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kenner ziet gelijk dat het een rode banaan is, een soort dat groeit in Indonesie en Sri Lanka.
Cewl is die hequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
De bananenbar in Amsterdam is voor jou natuurlijk geen onbekend gebied.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
ik schaam me niet om niet tot de bananenkenners te horen
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Meldtquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
Je bent wel een kenner zo te horen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.
kom je nu mee .........quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bananen schijn je ook te kunnen eten, heb ik wel eens gehoord.
daarom heb ik net maar drie uur met de kinderwagen door de zon geredenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat lekkerquote:
Met zo'n schattig parasolletje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom heb ik net maar drie uur met de kinderwagen door de zon gereden
Wel lekker bruin nu
We kijken even of je al rijp bentquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef Bananenman het volgende:
Ik voel me besproken. Sort of.
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!quote:
ja, dat wel, ik kan Axel moeilijk in de volle zon leggen. Maar toch kleurt hij behoorlijk van het indirecte zonlicht.quote:
Staat het hem goed?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Againzender het volgende:
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!
met wie z'n huid loop jij danquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad de huid van zijn vader te hebben!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat het hem goed?
wie slaat de meligheid eruit hier mensen
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
Hmm. Ik ga bierdrinken. Ik smelt hier
heeft Grolsch een witbierquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Goed idee
Grolsch witbier is trouwens tov!
Is dat een CTRL+C/V gevalletje of zuiver typwerk?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef tong80 het volgende:
En dan zeggen ze dat ik alleen one liners post
[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers (nominatietopic)
Kopiëergevalletje zo te zien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:44 schreef DeTolk het volgende:
Is dat een CTRL+C/V gevalletje of zuiver typwerk?
Brenda Steunbeerquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef tong80 het volgende:
En dan zeggen ze dat ik alleen one liners post
[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers (nominatietopic)
Typen. Dat andere ken ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is dat een CTRL+C/V gevalletje of zuiver typwerk?
Dus nietquote:
Nee, Tong ik geloof je hoor... Een Die-Hard Fok!ker als jijquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef tong80 het volgende:
Je kunt het trouwens controleren tussen 16.00 uur en nu nergens gepost.
mee tooquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
Ik post hier maar niet het derde plaatje als je in Google zoekt op 'bananasplit' in het Afbeeldingen-gedeelte![]()
Of dat plaatje aan het bekijkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef DeTolk het volgende:
Is iedereen aan het eten ofzo?
is drinken/werken ook goed?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef DeTolk het volgende:
Is iedereen aan het eten ofzo?
ik was het ook vergetenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Werken, hoe had ik ;t kunnen vergeten
dat hoop ik niet, want ik werk vanaf huis vandaag....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je baas kwam binnen lopen en begon mee te lezen op Fok! ?
Hmm.. dan lijkt het me idd niet Ok als je baas binnen komt lopenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hoop ik niet, want ik werk vanaf huis vandaag....
ze is hier wel de baas, maar dat is zeg maar weer iets andersquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hmm.. dan lijkt het me idd niet Ok als je baas binnen komt lopen
Tenzij je partner je baas is![]()
Heb je daar ter plekke geholpen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:09 schreef DeTolk het volgende:
De Geschiedenis van Fok!
Heeft iemand misschien meer info voor me?
Nu heb ik het ijsje gemist...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Houwe jullie nog een beetje van mij?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
Nu we toch met bananen bezig zijn .....
* Eilanden geeft een rondje bananasplit voor heel Hools!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |