Het was hard werken om m'n bord leeg te krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:53 schreef clauwheee het volgende:
Wij moeten ook nog eten maar hebben door het warme weer helemaal niet zo'n trek.
Ik vond het in de trein wel meevallen, en er dufde niemand naast me te zitten vandaagquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:00 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben net thuis.. wat was het warm in de trein..
Zat er iemand naast me die toch naar zweet stonk... bah bah...
Beetje deo kon er zeker niet van af...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
En al die zweetlijven aan de balie was soms ook minder jah... ruiken die mensen dat zelf niet of zo
Inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef Bananenman het volgende:
Jij maakt ook elke dag die cliché opmerking met je leven is mooi gebrabbel he
De laatste dagen wel. Vind je het gekquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef Bananenman het volgende:
Hoi
Jij maakt ook elke dag die cliché opmerking met je leven is mooi gebrabbel he
Voor de veranderingquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
De laatste dagen wel. Vind je het gek.
Ik was vannacht helemaal naar de stront trouwens, het schijnt dat ik een half uur tegen een schutting heb zitten praten.
Nee, want ik smeer me altijd goed in. Ik ben altijd vrij snel bruin voor iemand met blonde harenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Een echte positivo.
Bruine huid = dode huid JaWi.
OOoo jij bent er zo'n 1 die breed gaat zitten met 'de blik' van.... jij gaat NIET naast me zitten...quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het in de trein wel meevallen, en er dufde niemand naast me te zitten vandaag
Ik zat breeduit, tas breeduit, muziek in oortjes en zonnebril op...
Die woeste aanbleek deed iedereen doorlopen![]()
En al die zweetlijven aan de balie was soms ook minder jah... ruiken die mensen dat zelf niet of zo
Zo'n Beyoncé-negerin dus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, want ik smeer me altijd goed in. Ik ben altijd vrij snel bruin voor iemand met blonde haren.
Ja, maar dan zo zwart als Quincy. En allemaal denken dat hun Opel een Bentley isquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Hedje Maduro he?
Okquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef Bananenman het volgende:
Dat eerst even halen dan en daarna zwervers pesten?
Wij hebben stenen in de tuinquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Gras moet je toch maaien?
Ik zie gewoon in je verkoopdraad dat je 2 jaar geleden op de PU Game Awards was. DAAR WAS IK TOEN OOKquote:
En dat durf je zomaar hier te vertellen ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie gewoon in je verkoopdraad dat je 2 jaar geleden op de PU Game Awards was. DAAR WAS IK TOEN OOK![]()
![]()
![]()
Wheeee![]()
Hé ik was met m'n broertje meequote:Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dat durf je zomaar hier te vertellen ?
Even een Ali bellen dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben te moe om m'n sjwarma klaar te maken
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé ik was met m'n broertje mee
En het was best leuk
die is moe van het trainen met Oranje u20quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
OOoo jij bent er zo'n 1 die breed gaat zitten met 'de blik' van.... jij gaat NIET naast me zitten...
Een rij vandaag daar !!!!!!!! niet normaal mèn.... maar moeten we een keer doen, het is zoooooquote:we moeten nog eens een keer een swirl eten
Haha, op de radio, Hij kan wel voetballen maar niet op dit niveauquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef Bjoro het volgende:
die is moe van het trainen met Oranje u20![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, op de radio, Hij kan wel voetballen maar niet op dit niveau
Sorry, ik heb iets tegen de overkillali
Tja het is niet zo gek dat daar een rij staat.... maar yum yum ze zijn dan ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een rij vandaag daar !!!!!!!! niet normaal mèn.... maar moeten we een keer doen, het is zooooo
Goed idee ik ga denk ik ook maar eens een rondje makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook
straks maar ff een uurtje skaten...beetje vet verbranden en een beetje vermoeidheid kweken voor vannacht !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |