idd bahquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie gewoon in je verkoopdraad dat je 2 jaar geleden op de PU Game Awards was. DAAR WAS IK TOEN OOK![]()
![]()
![]()
Wheeee![]()
Golfer geeft het nog aan hierboven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
had niet iemand ff kunnen waarschuwen dat Machild begonnen is
Morgen weer een dag, toch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
hey DIGGER, bedankt voor de foto's maar kan nu niks uploaden (weet niet waarom). Probere het later nog een keer, okay? Help me er aan denken per favore...
ja toen was k er nog nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Golfer geeft het nog aan hierboven.
*zingt...Morgen weer een dag...van Quincyquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Morgen weer een dag, toch?
Van de tot nu toe gelezen verhalen (ik moet er nog een stel) vind ik die van Coen Moulijn, die over zijn met open ruggetje geboren zoon Raymond praat, en die van Faas Wilkes over zijn oudste zoon Faasje (ook al 52) die geestelijk beetje gehandicapt is, de allerontroerentste.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Bananenman het volgende:
golfer; wat vind je het mooiste verhaal uit Vaders & Zonen? Die van Van Basten is mijn favoriet toch wel
Is dat een liedj ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt...Morgen weer een dag...van Quincy
wat er ook gebeurt, het wordt in ieder geval benauwd morgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
ben slapen......morgen de uitreken dag...ben benieuwd !truste !
succesquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
Jaa! Die vond ik ook erg cutequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die er rechts (vanuit ons gezien) naast stond was errug lief
Het wordt toch de 25e volgens mijn voorspelling, maar slaap lekker Bjoro en sterkte verder voor B met der dikke buik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
Moet je nagaan, wij moeten ze in tenten maken omdat ze de school aan het verbouwen zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is nog steeds warm ....
Ik denk dat ik maar doorga tot morgenochtend 9 uur, dan tentamen ga maken, in de trein stap, in slaap donder, mn overstap met 200 kilometer mis, terugreizen, goed overstappen, weer in slaap val, wakker gemaakt ga worden door een conducteur op het eindstation, thuis komen, in bed liggen en slapen ....
Klotetentamens met dit weer zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |