Nee, je zal alleen moeten gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
Ga je nog mee naar de begrafenis van Berkien, Eilanden?
Volgens mij is MrDoegewoon geslaagdquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Geslagd *o* adklsafd
Ben nu pc nrd metr diplioma!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is MrDoegewoon geslaagd
Feli Mr DoNormal!
Wij hebben geen rose meer...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hou niet van wijn. Ik heb geen verstand van wijn. Maar ik weet wel dat met dit weer rode wijn gaan drinken schandalig is.
Rosé zou het moeten zijn.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
Ga je nog mee naar de begrafenis van Berkien, Eilanden?
Ik ben niet zo'n wijndrinker, maar witte wijn vind ik zo nu en dan wel lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij hebben geen rose meer...
en Rose is voor mietjes
Rode wijnmet een lekker stukje kaas... perfect te doen..
Dat is net zoiets alsquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef StarGazer het volgende:
Gatverdamme, kreeg net een filmpje toegestuurd.... had ik dat filmpje nou maar niet bekeken
Een wijntje op z'n tijdquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wijndrinker, maar witte wijn vind ik zo nu en dan wel lekker
Het ging over een kuiken en een blender. Gaat er al een belletje rinkelen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als
Klik hier NIET op... en wat doe je... erop klikken
Euh die heb ik nog niet gezien.. en dat wil ik denk ik ook zo houden...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het ging over een kuiken en een blender. Gaat er al een belletje rinkelen?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het idee erachter was wel erg okay. Ik kon er trouwens wel tegen hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier dus ook, maar vooral bij het gourmetten/fonduen vind ik wijn beter passen dan bier.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een wijntje op z'n tijd![]()
Vooral om te snoepen.... normaal ben ik ook meer een bier drinker
Het bewijs: Rose is inderdaad voor mietjesquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Rose is geil
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef JaWi het volgende:
Ik zit hier in mijn zwembroek met ventilator en nog is het te warm.
Dan nog....quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het idee erachter was wel erg okay. Ik kon er trouwens wel tegen hoor.
Volgens mij was het namelijk niet echt.
Ik heb alleen mn boxergevl aan ghelmaal klaar voor SCHquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef JaWi het volgende:
Enough!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb alleen mn boxergevl aan ghelmaal klaar voor SCH
Ik hang hier ook voor m'n ventilator...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat SCH gaat zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb alleen mn boxergevl aan ghelmaal klaar voor SCH
* SCH zit dostojevski te lezen en heeft geen tijd voor kwijlende pubersquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat SCH gaat zeggen
"pics"
Ga jij nou maar slapen en ontnuchteren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wie wl kus op me voet geef?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH zit dostojevski te lezen en heeft geen tijd voor kwijlende pubers![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat SCH gaat zeggen
"pics"
oke... nu kan ik dus niet meer slapenquote:
Tis dat z'n pielemuis niet te zien is......quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke... nu kan ik dus niet meer slapen
ik heb het nu niet warm meer, maar of ik daar nou blij van wordquote:
De gedachte alleen alquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tis dat z'n pielemuis niet te zien is......
SCH stylo foto van moiquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mr .... het was volgens mij de bedoeling dat je een pic post van jezelf ... niet van SCH!
je bent er anders niet beter op gaan typenquote:
middelsequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:46 schreef Eilanden het volgende:
Is Doegewoon de linker of rechter?
Of beide
* Eilanden gaat morgen skatenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:05 schreef Bjoro het volgende:
pfoei...dat skaten is best lekker op z'n tijd....een beetje zweten kan geen kwaad...
heb alleen al een liter water op
Laat de volgende keer dan ook je P$V shirt thuis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
wel heet daar in Rotterdam
Kiest ie de allerlelijkstequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Filemon
Colombiaanse vrouwen checken
idd bahquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie gewoon in je verkoopdraad dat je 2 jaar geleden op de PU Game Awards was. DAAR WAS IK TOEN OOK![]()
![]()
![]()
Wheeee![]()
Golfer geeft het nog aan hierboven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
had niet iemand ff kunnen waarschuwen dat Machild begonnen is
Morgen weer een dag, toch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
hey DIGGER, bedankt voor de foto's maar kan nu niks uploaden (weet niet waarom). Probere het later nog een keer, okay? Help me er aan denken per favore...
ja toen was k er nog nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Golfer geeft het nog aan hierboven.
*zingt...Morgen weer een dag...van Quincyquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Morgen weer een dag, toch?
Van de tot nu toe gelezen verhalen (ik moet er nog een stel) vind ik die van Coen Moulijn, die over zijn met open ruggetje geboren zoon Raymond praat, en die van Faas Wilkes over zijn oudste zoon Faasje (ook al 52) die geestelijk beetje gehandicapt is, de allerontroerentste.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Bananenman het volgende:
golfer; wat vind je het mooiste verhaal uit Vaders & Zonen? Die van Van Basten is mijn favoriet toch wel
Is dat een liedj ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt...Morgen weer een dag...van Quincy
wat er ook gebeurt, het wordt in ieder geval benauwd morgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
ben slapen......morgen de uitreken dag...ben benieuwd !truste !
succesquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
Jaa! Die vond ik ook erg cutequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die er rechts (vanuit ons gezien) naast stond was errug lief
Het wordt toch de 25e volgens mijn voorspelling, maar slaap lekker Bjoro en sterkte verder voor B met der dikke buik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
Moet je nagaan, wij moeten ze in tenten maken omdat ze de school aan het verbouwen zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is nog steeds warm ....
Ik denk dat ik maar doorga tot morgenochtend 9 uur, dan tentamen ga maken, in de trein stap, in slaap donder, mn overstap met 200 kilometer mis, terugreizen, goed overstappen, weer in slaap val, wakker gemaakt ga worden door een conducteur op het eindstation, thuis komen, in bed liggen en slapen ....
Klotetentamens met dit weer zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |