quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef Bananenman het volgende:
Teringlijer dat ging ik net posten en jij kreeg het ook van mij met msn
ik moet nog...mijn buurman wilde pas va half 10 skatenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:23 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo.... dikke laag zweet... kleren zeiknat ....
maar het was ff lekker
hahahahquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik moet nog...mijn buurman wilde pas va half 10 skaten![]()
Die heb ik ook. Althans, mijn vader, ik had hem kado gedaan voor vaderdag. Maar ik heb hem stiekem ook gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Heerlijk met een biertje op het balkon aan het lezen in Hugo Borst's Over Vaders en zonen.
Mooie soms ontroerende verhalen.
Ik trek een wijnfles open (rode natuurlijk) pak ff wat brie... en ga lekker in de tuin zitten...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Heerlijk met een biertje op het balkon aan het lezen in Hugo Borst's Over Vaders en zonen.
Ik hou niet van wijn. Ik heb geen verstand van wijn. Maar ik weet wel dat met dit weer rode wijn gaan drinken schandalig is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik trek een wijnfles open (rode natuurlijk) pak ff wat brie... en ga lekker in de tuin zitten...
tot later
Wijn is goor. Rose is te drinken. Cava is erg lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hou niet van wijn. Ik heb geen verstand van wijn. Maar ik weet wel dat met dit weer rode wijn gaan drinken schandalig is.
Rosé zou het moeten zijn.
Ik las cavia.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wijn is goor. Rose is te drinken. Cava is erg lekker.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuk filmpje met een kuikentje en een blender
Is het een goed boek?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Zeker een aanrader. Mooi geschreven (soms ontroerende) verhalen over de relatie tussen vaders en zonen in het voetbalmilieu.quote:
Nee, je zal alleen moeten gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
Ga je nog mee naar de begrafenis van Berkien, Eilanden?
Volgens mij is MrDoegewoon geslaagdquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Geslagd *o* adklsafd
Ben nu pc nrd metr diplioma!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is MrDoegewoon geslaagd
Feli Mr DoNormal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |