maar je blijft binnenquote:
Boez studeert voor prostituequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
HOERENTENTAMENS, IK WORD ER SCHIJTZIEK VAN
Nee, ik moet tentamens afnemen bij alle prostituees in opleidingquote:
schriftelijk of mondelingquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, ik moet tentamens afnemen bij alle prostituees in opleiding
Ik volg Noca en ga na Austin Powers wel beginnen en daarna pas aan het werk tot vannacht ...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schriftelijk of mondeling...............................................
![]()
![]()
![]()
* zelfde schuitje zitquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
HOERENTENTAMENS, IK WORD ER SCHIJTZIEK VAN
Slim van jequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik volg Noca en ga na Austin Powers wel beginnen en daarna pas aan het werk tot vannacht ...
En genoten?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
Zo mooi balkon ook weer gezien nu weer fokken.
Wil je je taalgebruik even wat aanpassen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef Bananenman het volgende:
Teringlijer dat ging ik net posten en jij kreeg het ook van mij met msn
Zo praten ze nu eenmaal.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je je taalgebruik even wat aanpassen?![]()
Hé, het is tegen Jawi, die weet dat ik het niet zo bedoelquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best netjesquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat ze het helemaal schrappen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar wel een beetje met de eer strijken, teringlijer naar figuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |