Dat zegt-ie nu...quote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ruyschstraat, dat is aan de westkant van het park. 75 meter lopenIk had je wel een goede parkeertip kunnen geven
![]()
Absoluut. Geweldig park, topmuziek (heb je Babylon Circus gezien toevallig? Wat een feest), heerlijk eten en alleen al om het mensen kijken de moeite waard. Da's nog eens andere koek dan al die gewone pop- en rockfestivals waar iedereen er 'hetzelfde' uiziet. En ook veel multicultureler dan de zaalconcerten van Amsterdam Roots (die zullen voor de meeste mensen die er nu waren wel te duur zijn).quote:Maar het was er fijn vertoeven, niet waar?
Gelukkig maar.... hoef ik me nog net niet te schamen..quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
Zolang Sonic youth zich fan van Shonen knife noemt hoef ik me daar zeker niet voor te schamen... alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind. Ok, Keane is op het randje![]()
Kijk, als we het daar nou eens over eens zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind.
ik verheug me alweer op de volgende wansmaak foute vrijdagquote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind.
Geweldig hè? Het ene moment sta je tussen de bling-bling naar hip-hop te luisteren, het andere moment tussen de zwierende arabische meiden en nog wat later tussen de swingende en zingende Afrikanenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef GLO het volgende:
alleen al om het mensen kijken de moeite waard. Da's nog eens andere koek dan al die gewone pop- en rockfestivals waar iedereen er 'hetzelfde' uiziet. En ook veel multicultureler dan de zaalconcerten van Amsterdam Roots (die zullen voor de meeste mensen die er nu waren wel te duur zijn).
En niet te vergeten de schommelende Surinaamse big mama's of de rasta's met dreads tot op hun hielen of de bejaarde Amsterdamse echtparen... Ik zag zelfs een paar verdwaalde skinheads die zich opperbest vermaakten (en dan bedoel ik niet dat ze hun gekleurde medemens aan het bashen waren, integendeel)quote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geweldig hè? Het ene moment sta je tussen de bling-bling naar hip-hop te luisteren, het andere moment tussen de zwierende arabische meiden en nog wat later tussen de swingende en zingende Afrikanen. Nederland op z'n mooist
![]()
Nee, sorry, ik zal weer ff de braincells laten kraken...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef peaceman het volgende:
Cypress Hill?
Ik denk richting blackmetal... moet ik doorgaan of op mijn schreden terugkeren?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nope
Teveel om op te noemen. Ik heb spijt dat ik m'n fototoestel niet heb meegenomen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:23 schreef GLO het volgende:
[..]
En niet te vergeten de schommelende Surinaamse big mama's of de rasta's met dreads tot op hun hielen of de bejaarde Amsterdamse echtparen... Ik zag zelfs een paar verdwaalde skinheads die zich opperbest vermaakten (en dan bedoel ik niet dat ze hun gekleurde medemens aan het bashen waren, integendeel)
Daar heb ik een stukje van meegekregen. Volgens mij waren dat deze:quote:Heb jij zo rond half acht op het veldpodium die Afrikaanse percussie-act gezien waarvan de bandleden zich uitgedost hadden met gigantische pluimen op hun hoofd? En zo ja, weet jij toevallig wie dat waren? voor mijn concertenadmi...
Ceci n'est pas une talon d'Achillesquote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het is Stoner Rock
http://babelfish.altavista.comquote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat,ik spreek geen frans
Yeah, hier nog een...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen. Ik heb spijt dat ik m'n fototoestel niet heb meegenomen.
Hm, dat zou best eens kunnen. Die groep stond ok wel vermeld op mijn programmaflyer, maar dan als enige band en met 'o.a.' ervoor, en zonder verdere toelichting. Maar deze beschrijving klopt wel. Thanx.quote:Daar heb ik een stukje van meegekregen. Volgens mij waren dat deze:
http://www.amsterdamroots.nl/program/artiesten/YledEgba.html
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Often referred to as the "heaviest band in the universe,"have consistently redefined the preconceived thresholds of a detuned guitar chord with their peerless doom metal achievements
Pfff, jij wel. Ik moet GVD nog een uur weg zweten achter m'n bureauquote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wat verkoeling zoeken, het wordt me hier te plakkerig
Ben net ff buiten geweest, maar hier in huis is het toch het 'koelst'...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wat verkoeling zoeken, het wordt me hier te plakkerig
Neurosis?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nope,GLO zou 't wel moeten weten denk ik
echo hier: gedeelde smart enzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pfff, jij wel. Ik moet GVD nog een uur weg zweten achter m'n bureau
Hm, nee, stoner noch doom natuurlijk. Ik was wat afgeleid door dat 'zwaarste band'...quote:
Electric Wizard?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sabbathi" may be the Wizards' first true candidate for an actual "single,"
Ik heb geen idee. Self titled misschien?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Yep,had dat stukje over 't hoofd gezien
nu nog de cd
Dat helpt niks. Ik ken gewoon geen Electric Wizard-titels. Hoewel, iets met Sleep, kan dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij is uit 2000 of 2001
of z'n toetsenbord is gesmoltenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef lubje25 het volgende:
Oh nee, GLO is geveld door de hitte of zo![]()
Laat ik daar nou gisteren doorheen gefietst hebben. En ook langs dat festival op weg naar park Franckendael waar m'n hele familie aan het picknicken was. En daar werd ik natuurlijk geacht bij aanwezig te zijn want anders was ik wel in het Oosterpark blijven steken.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruyschstraat, dat is aan de westkant van het park. 75 meter lopenIk had je wel een goede parkeertip kunnen geven
![]()
Daar ging ik idd iets in posten voordat het even spitsuur werd. Daarna alsnog die post afgemaakt en toen hierheen...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of hij vindt 't Lowlands-topic gewoon interessanter dan Trivia
Is me nog nooit opgevallen...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb dat logo nergens op een mute-cd staan, maar wel op vinyl ?![]()
quote:tears for fears - shout
gary numan - are friends electric?
howard jones - what is love
nik kershaw - wouldn't it be good
human league - human
culture club - do you really want to hurt me
men at work - down under
erasure - sometimes
level 42 - lessons in love
visage - fade to grey
frankie goes to hollywood - relax
paul hardcastle - 19
kraftwerk - the model
eurythmics - sweet dreams (are made of this)
abc - poison arrow
duran duran - the reflex
king - love and pride
heaven 17 - temptation
new order - blue monday
bronski beat - smalltown boy
thompson twins - hold me now
wang chung - dance hall days
talk talk - such a shame
blancmange - living on the ceiling
fiction factory - feels like heaven
a flock of seagulls - wishing
the stranglers - golden brown
echo & the bunnymen - the killing moon
dead or alive - you spin me around
yazoo - don't go
yello - i love you
buggles - video killed the radio star
fine young canibals - johnny come home
blondie - atomic
spandau ballet - to cut a long story short
ultravox - dancing with tears in my eyes
soft cell - tainted love
adam & the ants - kings of the wild frontier
kim wilde - kids in america
a-ha - take on me
op de mute-cd's die ik heb staat deze:quote:
Ja, ook bekend toch. Duidelijk een modernisering.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
op de mute-cd's die ik heb staat deze:
[afbeelding]
Niet echt een verbetering zeg maar, wat een lelijk ding is dat. Terwijl die oude nog wel iets aparts heeft.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
op de mute-cd's die ik heb staat deze:
[afbeelding]
Hmmm te ver doorgedacht zeker, dacht dat sommige nummers covers (en dus oorspronkelijk ouder) waren, maar verkeerd gedacht....quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sorry Diaan![]()
0 goed, allemaal netjes uit de jaren '80 volgens het bijbehorende boekje dat ik aanhoud als het antwoord.
ik ben ondertussen ff een hapje eten enzo, dus ik zal ff niet zo snel meer iets terugposten![]()
buggles - video killed the radio starquote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef peaceman het volgende:
new order - blue monday
buggles - video killed the radio star
ultravox - dancing with tears in my eyes
soft cell - tainted love
?
Uit resp. 1979 en 1978, zeg ik er nog ff bij. Ben benieuwd of het cd-boekje van de kapitein dat ook weetquote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef GLO het volgende:
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric? (is niet van Gary Numan maar van zijn band Tubeway Army)
Kraftwerk - The Model
En dan ook nog zwanger zijn, geen pretje. 't Is maar goed dat je niet in de zomer bent uitgerekend...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef Neva het volgende:
hmm mijn hersentjes gaan deze vraag niet verwerken met deze pl**rishitte
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Uit resp. 1979 en 1978, zeg ik er nog ff bij. Ben benieuwd of het cd-boekje van de kapitein dat ook weet
Mijn ideequote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef GLO het volgende:
[..]
En dan ook nog zwanger zijn, geen pretje. 't Is maar goed dat je niet in de zomer bent uitgerekend...
Gelukkig. Je weet maar nooit met die cd-boekjes...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
het cd-boekje is het daar helemaal mee eens.
En ik de bijbehorende LP 'Replicas'quote:overigens zegt de cd idd gary numan als artiest bij 'are friends electric?'. zelf wist ik natuurlijk ook wel beter, heb tenslotte het singletje nog op vinyl![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn ideepsst linkje al gezien onderin ( je moet de onderste hebben
![]()
![]()
ja, dan ga ik Jack Spijkerman zeggenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:30 schreef GLO het volgende:
Ahum, er mag gegokt worden...
Ah daar heb ik van gelezen. Heet hij niet Bugger of zoiets?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:43 schreef GLO het volgende:
Hij heeft een nieuw jazzconcept bedacht...
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah daar heb ik van gelezen. Heet hij niet Bugger of zoiets?
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:56 schreef GLO het volgende:
[..]
De vraag staat nu een uur open. Als om 19 uur nog niemand de voorzet van de kapitein heeft ingekopt, krijgt hij het punt. Hij weet blijkbaar wie er bedoeld wordt en het is te warm om een rebus te maken.
Het is warm moet je maar denkenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dat zou dan mijn eerst correct beantwoorde jazzvraag worden in de trivia. de credits mogen van mij naar scrutinizer hoor...
![]()
Blackout door de hitte...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dat zou dan mijn eerst correct beantwoorde jazzvraag worden in de trivia. de credits mogen van mij naar scrutinizer hoor...
![]()
Capleton it isquote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Capleton?
Gênant... maar juist daarom ook wel weer punk ergens. Schijt aan iedereen, ook aan GLOquote:Op maandag 20 juni 2005 19:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
GLO +1
volgens http://uk.news.launch.yahoo.com/dyna/article.html?a=/050620/340/flk8l.html&e=l_news_dm
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Gênant... maar juist daarom ook wel weer punk ergens. Schijt aan iedereen, ook aan GLO
Ehquote:Op maandag 20 juni 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Hey GLO waar was je eigenlijk toen je hier hard nodig was?
De Keane-vraag en zondag de vraag van Doris Day (die niet geraden is by the way)quote:
Waren die allebei gisteren? Toen was ik op het Amsterdam Roots Festival. Toch uitvoerig over gepost inmiddels, hè Scrut?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Keane-vraag en zondag de vraag van Doris Day (die niet geraden is by the way)
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Waren die allebei gisteren? Toen was ik op het Amsterdam Roots Festival. Toch uitvoerig over gepost inmiddels, hè Scrut?
Right on the dot!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:35 schreef bartrid het volgende:
Sid Vicious?
Vanochtend was k hard aan het werk. Vanmiddag trouwens ook, maar minder, dus weer min of meer tijd voor Trivia.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?
Ow dan moet je nog maar ff teruglezen in het vorige topic... kan je nog lachen ookquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Vanochtend was k hard aan het werk. Vanmiddag trouwens ook, maar minder, dus weer min of meer tijd voor Trivia.![]()
Anyway, ik heb lang niet alles bijgelezen, dus weet niet wat je precies gevraagd hebt. Maar ik ben geen groot Keane-kenner, kan ik je wel vertellen.
dat zie je goed. De Collapsing New Buildings.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef GLO het volgende:
Ik zie intussen Einstürzende Neubauten.
Ha, bron voor vervolgvraag:quote:Op maandag 20 juni 2005 19:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat zie je goed. De Collapsing New Buildings.
GLO +1
Ik lach niet. Maar het is ook niet goedquote:Op maandag 20 juni 2005 19:58 schreef peaceman het volgende:
omdat ik geen flauw benul heb: The Smiths (zal waarschijnlijk een lachwekkende gok zijn)
En daar werkten de Neubauten trouwens ook aan mee als ik me niet vergis.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, bron voor vervolgvraag:
Wie had begin jaren 80 een Britse hit met 'Collapsing New People' ?
daar had je toch bijna een punt gehadquote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
frank tovey heette hij
dat krijg je als met een van je kinderen zit te spelen hequote:Op maandag 20 juni 2005 20:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
daar had je toch bijna een punt gehad
nope. Toen deze band pas begon stonden ze in het voorprogramma van Fad Gadget. Mute band.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
tool?
Ik denk dat die heel zacht spelenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef peaceman het volgende:
Wat is een mute-band??
van het MUTE platenlabelquote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef peaceman het volgende:
Wat is een mute-band??
aha....superhint voor mij dan...quote:
Nee, een zeer bekende synthpop band die volgend jaar eindelijk weer eens in Ahoy in Rotterdam staat.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:22 schreef ranja het volgende:
gokje op Laibach
peaceman +1quote:Op maandag 20 juni 2005 20:24 schreef peaceman het volgende:
depeche mode?
gedaanquote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef peaceman het volgende:
kijk dat wist ik dan weer... heb tenslotte kaartjes! ff een vraagje verzinnen...
bartrid moet alleen nog ff een [ toevoegen
uiteraardquote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef dolle_hond het volgende:
john hiatt
dat had hij niet zoveelquote:Op maandag 20 juni 2005 20:44 schreef bartrid het volgende:
z'n borsthaar toch?
zn okselhaar. Ongetwijfeld tijdens Shave Itquote:
John Foxxquote:Op maandag 20 juni 2005 20:56 schreef cafca het volgende:
Toen ik het typte ging er ergens een heeeeel vaag belletje rinkelen. Ik had het wel eens gehoord, maar het was heel diep opgeslagen..
Deze is voor peaceman:
Wie was de leadzanger op de eerste 3 albums van UltraVox ?
Het was niet Midge Ure, maar ik stel hem vanwege jouw typefoutje vanmiddag...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:57 schreef peaceman het volgende:
waarom is die voor mij? Maar was dat Midge Ure?
ow ja... moest snel he.. waren 2 antwoorden vlak achter mequote:Op maandag 20 juni 2005 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Het was niet Midge Ure, maar ik stel hem vanwege jouw typefoutje vanmiddag...
Ja, ik snap het. Maar vanwege het Ultrafox, moest ik aan John Foxx denken. Ik weet trouwens niet of die naam daar iets mee te maken heeft, maar dat weet GLO vast welquote:Op maandag 20 juni 2005 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ja... moest snel he.. waren 2 antwoorden vlak achter me![]()
hahaha waarom sorry? jij wisthet antwoord... ik niet... maar ik hoop nog wel een puntje te scoren dan zal ik die van Doris Day nog eens opgooien...quote:
Of hij schoor het:quote:Op maandag 20 juni 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
over oksel- en borsthaar begin ik wel te twijfelen trouwens.
maar ik vind alleen dat hij schaamhaar knipte. ander haar rukte hij uit .....
Ik heb hem zijn schaamhaar anders ook nog eens uit zien rukken, een keer in het Patronaat en een keer in de Meervaart. Schreeuwde hij het uit van de pijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
over oksel- en borsthaar begin ik wel te twijfelen trouwens.
maar ik vind alleen dat hij schaamhaar knipte. ander haar rukte hij uit .....
iets met eigen schuld enzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb hem zijn schaamhaar anders ook nog eens uit zien rukken, een keer in het Patronaat en een keer in de Meervaart. Schreeuwde hij het uit van de pijn.
Ghehe. Dylan is nergens goed. Jimi H. ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Bob Dylan één van de antwoorden is, misschien wel het antwoord op vraag 3![]()
en dat nummer heet natuurlijk Lady Shave.....quote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
zn okselhaar. Ongetwijfeld tijdens Shave It
Ha, toch DD nogquote:Op maandag 20 juni 2005 21:21 schreef DaisyDuke het volgende:
2. Woody Guthrie?
Ik F5 ff langs maar Keane is toch genoemd naar een plaspop?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?
Tja...quote:
quote:Unfortunately the most important guitar in Donovan's history is no longer around. It was on a Zenith (8)that he recorded those first celebrated hits such as 'Catch the Wind'. The iconic image of this guitar is as famous as Donovan himself. Delivering his message "This Machine Kills", the guitar is etched in our minds forever.
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
is het DAAU ?
een van de weinige van dit soort bandjes die ik live heb mogen aanschouwen, moest gelijk aan ze denken toen ik de foto zag, hoewel ik ze niet echt 'herkende'quote:
Ik ook!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
daar heeft m'n vader nog platen van
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik F5 ff langs maar Keane is toch genoemd naar een plaspop?![]()
ah, dat verklaart die zeikmuziekquote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef Gambolputty het volgende:
Ik F5 ff langs maar Keane is toch genoemd naar een plaspop?![]()
Ik ook (heeel veel singletjes). Heb 'm ook nog lieve gezien, maar dat was in z'n na-nadagen.quote:
Dat het daarom des te erg was dat ik het niet wist.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ook (heeel veel singletjes). Heb 'm ook nog lieve gezien, maar dat was in z'n na-nadagen.
Vanwaar decafca
ik heb de meest belachelijke namen lopen zoeken, de eerste schietbeurt is gelijk raakquote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
een gok dan maar : shockstream
dat vond ik de normaalste naam, dus ik dacht laat ik die maar doen... die is vast niet goedquote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik heb de meest belachelijke namen lopen zoeken, de eerste schietbeurt is gelijk raak![]()
'shockstream' levert nul komma nul resultaten op in discogs, dus wat mij betreft bestaat ie niet.
peaceman +1
jij of daisy zou m wel kunnen kennen denk ik, de rest geen idee....quote:Op maandag 20 juni 2005 22:06 schreef cafca het volgende:
Ik weet hem wel, maar ik weet het niet
Ik moet hem ook kennen want hij stond in het voorprogramma van Tom McRae... ik dacht Tom Reynoldsquote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij of daisy zou m wel kunnen kennen denk ik, de rest geen idee....
edit: nog geen goed antwoord..
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet hem ook kennen want hij stond in het voorprogramma van Tom McRae... ik dacht Tom Reynolds![]()
Diaan73 +1quote:Op maandag 20 juni 2005 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Steve Reynolds natuurlijk.... black out door de warmte en kind dat drinken wil... pffff
Aha. En dat kind is dan ook niet van jullie samen?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Even voor de duidelijkheid... wij zijn wel een stel, maar wonen niet bij elkaar.., behalve in het weekend en vakanties![]()
nope... en dan toch een vaderdagcadeau!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha. En dat kind is dan ook niet van jullie samen?
Thats mequote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope... en dan toch een vaderdagcadeau!![]()
Beterquote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope... en dan toch een vaderdagcadeau!![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Interpol - Antics
gekregen voor vaderdag?quote:
dit is echt mijn lievelingsalbum van het afgelopen jaar. nog nooit heb ik een album zoveel gedraaid als deze! ik zou dan wel een ongelofelijkequote:Op maandag 20 juni 2005 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel heel knap dat jullie dat allemaal zo snel zien hoor.... sta er soms versteld van.
Dit soort vragen zie je ineens, of je ziet ze niet. en ATTBSS was voor mij de cluequote:Op maandag 20 juni 2005 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Aan het "inluisteren" voor a.s. zondag...
En Interpol - Antics it is... Cafca op 3 minuten na verslagen door Captain_Redbeard.
Captain_Redbeard + 1
Ik vind het trouwens wel heel knap dat jullie dat allemaal zo snel zien hoor.... sta er soms versteld van.
Klopt echt 1 van de betere albums! Heb ook heel veel zin in zondag...! ben erg benieuwd hoe ze live zijn. Vooral Evil is geweldig!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dit is echt mijn lievelingsalbum van het afgelopen jaar. nog nooit heb ik een album zoveel gedraaid als deze! ik zou dan wel een ongelofelijkezijn als ik het niet zou zien
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dit is echt mijn lievelingsalbum van het afgelopen jaar. nog nooit heb ik een album zoveel gedraaid als deze! ik zou dan wel een ongelofelijkezijn als ik het niet zou zien
![]()
Ow okay dat wist ik natuurlijk nietquote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
voor mij de combi:quote:Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit soort vragen zie je ineens, of je ziet ze niet. en ATTBSS was voor mij de clue
Sterkte!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef cafca het volgende:
anyway, ik ga proberen te slapen in deze hitte
Veel succes en slaap lekker .. ahum.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef cafca het volgende:
anyway, ik ga proberen te slapen in deze hitte
dan is dat het teken dat je mag gokken (als de techniek meewerkt)quote:
een iets bredere weg zoek ik, die ergens anders naar toe leidtquote:Op maandag 20 juni 2005 22:52 schreef peaceman het volgende:
Road to nowhere - Talking Heads?
Sportiefquote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij de combi:
E
en
C-M
maar ook maar enige vorm van gemeenspelerij uit te sluiten heb ik gepast.. Ik weet namelijk welke albums zij ongeveer heeft liggen, dus ben automatisch in het voordeel![]()
you're close to the firequote:Op maandag 20 juni 2005 22:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Sportief![]()
Long hard road out of hell van Marilyn Manson?
die wilde ik horen, er werd zo getekend dat de weg ernaar toe liep vanuit mijn perceptiequote:Op maandag 20 juni 2005 23:01 schreef peaceman het volgende:
highway to hell - ac/dc
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
Met dank aan Bartrid....
Poema al ontdekt TSE?
Goede avond trouwens![]()
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
Met dank aan Bartrid....
Poema al ontdekt TSE?
Goede avond trouwens![]()
Hmm had niet verwacht dat jij m zou raden....had gedacht dat Ranja het punt wel op zou komen halen..quote:Op maandag 20 juni 2005 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Extreme?
dat was geen zangeres hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm had niet verwacht dat jij m zou raden....had gedacht dat Ranja het punt wel op zou komen halen..
Diaan73 +1
Nee weet ik, maar die kent de top 40 wel goed....quote:
Ach zo kan ik je nog eens laten verbazen over mn (toch al zo weinige) muziekkennis. Maar ik herkende het aan MTW... More Than Words. En net zoals Cafca het net zei, je ziet het of niet...quote:Op maandag 20 juni 2005 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm had niet verwacht dat jij m zou raden....had gedacht dat Ranja het punt wel op zou komen halen..
Diaan73 +1
Ik zie het nu ook inderdaad. Get the funk out en More than words (die ik maar gelijk in het zeiknummer topic gezet hebquote:Op maandag 20 juni 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach zo kan ik je nog eens laten verbazen over mn (toch al zo weinige) muziekkennis. Maar ik herkende het aan MTW... More Than Words. En net zoals Cafca het net zei, je ziet het of niet...
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
Tina Turner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |