Diaan73 +1quote:Op maandag 20 juni 2005 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Steve Reynolds natuurlijk.... black out door de warmte en kind dat drinken wil... pffff
Aha. En dat kind is dan ook niet van jullie samen?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Even voor de duidelijkheid... wij zijn wel een stel, maar wonen niet bij elkaar.., behalve in het weekend en vakanties![]()
nope... en dan toch een vaderdagcadeau!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha. En dat kind is dan ook niet van jullie samen?
Thats mequote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope... en dan toch een vaderdagcadeau!![]()
Beterquote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope... en dan toch een vaderdagcadeau!![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Interpol - Antics
gekregen voor vaderdag?quote:
dit is echt mijn lievelingsalbum van het afgelopen jaar. nog nooit heb ik een album zoveel gedraaid als deze! ik zou dan wel een ongelofelijkequote:Op maandag 20 juni 2005 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel heel knap dat jullie dat allemaal zo snel zien hoor.... sta er soms versteld van.
Dit soort vragen zie je ineens, of je ziet ze niet. en ATTBSS was voor mij de cluequote:Op maandag 20 juni 2005 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Aan het "inluisteren" voor a.s. zondag...
En Interpol - Antics it is... Cafca op 3 minuten na verslagen door Captain_Redbeard.
Captain_Redbeard + 1
Ik vind het trouwens wel heel knap dat jullie dat allemaal zo snel zien hoor.... sta er soms versteld van.
Klopt echt 1 van de betere albums! Heb ook heel veel zin in zondag...! ben erg benieuwd hoe ze live zijn. Vooral Evil is geweldig!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dit is echt mijn lievelingsalbum van het afgelopen jaar. nog nooit heb ik een album zoveel gedraaid als deze! ik zou dan wel een ongelofelijkezijn als ik het niet zou zien
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dit is echt mijn lievelingsalbum van het afgelopen jaar. nog nooit heb ik een album zoveel gedraaid als deze! ik zou dan wel een ongelofelijkezijn als ik het niet zou zien
![]()
Ow okay dat wist ik natuurlijk nietquote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
voor mij de combi:quote:Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit soort vragen zie je ineens, of je ziet ze niet. en ATTBSS was voor mij de clue
Sterkte!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef cafca het volgende:
anyway, ik ga proberen te slapen in deze hitte
Veel succes en slaap lekker .. ahum.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef cafca het volgende:
anyway, ik ga proberen te slapen in deze hitte
dan is dat het teken dat je mag gokken (als de techniek meewerkt)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |