en dat nummer heet natuurlijk Lady Shave.....quote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
zn okselhaar. Ongetwijfeld tijdens Shave It
Ha, toch DD nogquote:Op maandag 20 juni 2005 21:21 schreef DaisyDuke het volgende:
2. Woody Guthrie?
Ik F5 ff langs maar Keane is toch genoemd naar een plaspop?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?
Tja...quote:
quote:Unfortunately the most important guitar in Donovan's history is no longer around. It was on a Zenith (8)that he recorded those first celebrated hits such as 'Catch the Wind'. The iconic image of this guitar is as famous as Donovan himself. Delivering his message "This Machine Kills", the guitar is etched in our minds forever.
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
is het DAAU ?
een van de weinige van dit soort bandjes die ik live heb mogen aanschouwen, moest gelijk aan ze denken toen ik de foto zag, hoewel ik ze niet echt 'herkende'quote:
Ik ook!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
daar heeft m'n vader nog platen van
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik F5 ff langs maar Keane is toch genoemd naar een plaspop?![]()
ah, dat verklaart die zeikmuziekquote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef Gambolputty het volgende:
Ik F5 ff langs maar Keane is toch genoemd naar een plaspop?![]()
Ik ook (heeel veel singletjes). Heb 'm ook nog lieve gezien, maar dat was in z'n na-nadagen.quote:
Dat het daarom des te erg was dat ik het niet wist.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ook (heeel veel singletjes). Heb 'm ook nog lieve gezien, maar dat was in z'n na-nadagen.
Vanwaar decafca
ik heb de meest belachelijke namen lopen zoeken, de eerste schietbeurt is gelijk raakquote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
een gok dan maar : shockstream
dat vond ik de normaalste naam, dus ik dacht laat ik die maar doen... die is vast niet goedquote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik heb de meest belachelijke namen lopen zoeken, de eerste schietbeurt is gelijk raak![]()
'shockstream' levert nul komma nul resultaten op in discogs, dus wat mij betreft bestaat ie niet.
peaceman +1
jij of daisy zou m wel kunnen kennen denk ik, de rest geen idee....quote:Op maandag 20 juni 2005 22:06 schreef cafca het volgende:
Ik weet hem wel, maar ik weet het niet
Ik moet hem ook kennen want hij stond in het voorprogramma van Tom McRae... ik dacht Tom Reynoldsquote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij of daisy zou m wel kunnen kennen denk ik, de rest geen idee....
edit: nog geen goed antwoord..
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet hem ook kennen want hij stond in het voorprogramma van Tom McRae... ik dacht Tom Reynolds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |