Het is warm moet je maar denkenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dat zou dan mijn eerst correct beantwoorde jazzvraag worden in de trivia. de credits mogen van mij naar scrutinizer hoor...
![]()
Blackout door de hitte...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dat zou dan mijn eerst correct beantwoorde jazzvraag worden in de trivia. de credits mogen van mij naar scrutinizer hoor...
![]()
Capleton it isquote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Capleton?
Gênant... maar juist daarom ook wel weer punk ergens. Schijt aan iedereen, ook aan GLOquote:Op maandag 20 juni 2005 19:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
GLO +1
volgens http://uk.news.launch.yahoo.com/dyna/article.html?a=/050620/340/flk8l.html&e=l_news_dm
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Gênant... maar juist daarom ook wel weer punk ergens. Schijt aan iedereen, ook aan GLO
Ehquote:Op maandag 20 juni 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Hey GLO waar was je eigenlijk toen je hier hard nodig was?
De Keane-vraag en zondag de vraag van Doris Day (die niet geraden is by the way)quote:
Waren die allebei gisteren? Toen was ik op het Amsterdam Roots Festival. Toch uitvoerig over gepost inmiddels, hè Scrut?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Keane-vraag en zondag de vraag van Doris Day (die niet geraden is by the way)
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Waren die allebei gisteren? Toen was ik op het Amsterdam Roots Festival. Toch uitvoerig over gepost inmiddels, hè Scrut?
Right on the dot!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:35 schreef bartrid het volgende:
Sid Vicious?
Vanochtend was k hard aan het werk. Vanmiddag trouwens ook, maar minder, dus weer min of meer tijd voor Trivia.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |