Gênant... maar juist daarom ook wel weer punk ergens. Schijt aan iedereen, ook aan GLOquote:Op maandag 20 juni 2005 19:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
GLO +1
volgens http://uk.news.launch.yahoo.com/dyna/article.html?a=/050620/340/flk8l.html&e=l_news_dm
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Gênant... maar juist daarom ook wel weer punk ergens. Schijt aan iedereen, ook aan GLO
Ehquote:Op maandag 20 juni 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Hey GLO waar was je eigenlijk toen je hier hard nodig was?
De Keane-vraag en zondag de vraag van Doris Day (die niet geraden is by the way)quote:
Waren die allebei gisteren? Toen was ik op het Amsterdam Roots Festival. Toch uitvoerig over gepost inmiddels, hè Scrut?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Keane-vraag en zondag de vraag van Doris Day (die niet geraden is by the way)
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Waren die allebei gisteren? Toen was ik op het Amsterdam Roots Festival. Toch uitvoerig over gepost inmiddels, hè Scrut?
Right on the dot!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:35 schreef bartrid het volgende:
Sid Vicious?
Vanochtend was k hard aan het werk. Vanmiddag trouwens ook, maar minder, dus weer min of meer tijd voor Trivia.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?
Ow dan moet je nog maar ff teruglezen in het vorige topic... kan je nog lachen ookquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Vanochtend was k hard aan het werk. Vanmiddag trouwens ook, maar minder, dus weer min of meer tijd voor Trivia.![]()
Anyway, ik heb lang niet alles bijgelezen, dus weet niet wat je precies gevraagd hebt. Maar ik ben geen groot Keane-kenner, kan ik je wel vertellen.
dat zie je goed. De Collapsing New Buildings.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef GLO het volgende:
Ik zie intussen Einstürzende Neubauten.
Ha, bron voor vervolgvraag:quote:Op maandag 20 juni 2005 19:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat zie je goed. De Collapsing New Buildings.
GLO +1
Ik lach niet. Maar het is ook niet goedquote:Op maandag 20 juni 2005 19:58 schreef peaceman het volgende:
omdat ik geen flauw benul heb: The Smiths (zal waarschijnlijk een lachwekkende gok zijn)
En daar werkten de Neubauten trouwens ook aan mee als ik me niet vergis.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, bron voor vervolgvraag:
Wie had begin jaren 80 een Britse hit met 'Collapsing New People' ?
daar had je toch bijna een punt gehadquote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
frank tovey heette hij
dat krijg je als met een van je kinderen zit te spelen hequote:Op maandag 20 juni 2005 20:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
daar had je toch bijna een punt gehad
nope. Toen deze band pas begon stonden ze in het voorprogramma van Fad Gadget. Mute band.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
tool?
Ik denk dat die heel zacht spelenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef peaceman het volgende:
Wat is een mute-band??
van het MUTE platenlabelquote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef peaceman het volgende:
Wat is een mute-band??
aha....superhint voor mij dan...quote:
Nee, een zeer bekende synthpop band die volgend jaar eindelijk weer eens in Ahoy in Rotterdam staat.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:22 schreef ranja het volgende:
gokje op Laibach
peaceman +1quote:Op maandag 20 juni 2005 20:24 schreef peaceman het volgende:
depeche mode?
gedaanquote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef peaceman het volgende:
kijk dat wist ik dan weer... heb tenslotte kaartjes! ff een vraagje verzinnen...
bartrid moet alleen nog ff een [ toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |