Laat ik daar nou gisteren doorheen gefietst hebben. En ook langs dat festival op weg naar park Franckendael waar m'n hele familie aan het picknicken was. En daar werd ik natuurlijk geacht bij aanwezig te zijn want anders was ik wel in het Oosterpark blijven steken.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruyschstraat, dat is aan de westkant van het park. 75 meter lopenIk had je wel een goede parkeertip kunnen geven
![]()
Daar ging ik idd iets in posten voordat het even spitsuur werd. Daarna alsnog die post afgemaakt en toen hierheen...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of hij vindt 't Lowlands-topic gewoon interessanter dan Trivia
Is me nog nooit opgevallen...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb dat logo nergens op een mute-cd staan, maar wel op vinyl ?![]()
quote:tears for fears - shout
gary numan - are friends electric?
howard jones - what is love
nik kershaw - wouldn't it be good
human league - human
culture club - do you really want to hurt me
men at work - down under
erasure - sometimes
level 42 - lessons in love
visage - fade to grey
frankie goes to hollywood - relax
paul hardcastle - 19
kraftwerk - the model
eurythmics - sweet dreams (are made of this)
abc - poison arrow
duran duran - the reflex
king - love and pride
heaven 17 - temptation
new order - blue monday
bronski beat - smalltown boy
thompson twins - hold me now
wang chung - dance hall days
talk talk - such a shame
blancmange - living on the ceiling
fiction factory - feels like heaven
a flock of seagulls - wishing
the stranglers - golden brown
echo & the bunnymen - the killing moon
dead or alive - you spin me around
yazoo - don't go
yello - i love you
buggles - video killed the radio star
fine young canibals - johnny come home
blondie - atomic
spandau ballet - to cut a long story short
ultravox - dancing with tears in my eyes
soft cell - tainted love
adam & the ants - kings of the wild frontier
kim wilde - kids in america
a-ha - take on me
op de mute-cd's die ik heb staat deze:quote:
Ja, ook bekend toch. Duidelijk een modernisering.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
op de mute-cd's die ik heb staat deze:
[afbeelding]
Niet echt een verbetering zeg maar, wat een lelijk ding is dat. Terwijl die oude nog wel iets aparts heeft.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
op de mute-cd's die ik heb staat deze:
[afbeelding]
Hmmm te ver doorgedacht zeker, dacht dat sommige nummers covers (en dus oorspronkelijk ouder) waren, maar verkeerd gedacht....quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sorry Diaan![]()
0 goed, allemaal netjes uit de jaren '80 volgens het bijbehorende boekje dat ik aanhoud als het antwoord.
ik ben ondertussen ff een hapje eten enzo, dus ik zal ff niet zo snel meer iets terugposten![]()
buggles - video killed the radio starquote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef peaceman het volgende:
new order - blue monday
buggles - video killed the radio star
ultravox - dancing with tears in my eyes
soft cell - tainted love
?
Uit resp. 1979 en 1978, zeg ik er nog ff bij. Ben benieuwd of het cd-boekje van de kapitein dat ook weetquote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef GLO het volgende:
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric? (is niet van Gary Numan maar van zijn band Tubeway Army)
Kraftwerk - The Model
En dan ook nog zwanger zijn, geen pretje. 't Is maar goed dat je niet in de zomer bent uitgerekend...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef Neva het volgende:
hmm mijn hersentjes gaan deze vraag niet verwerken met deze pl**rishitte
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Uit resp. 1979 en 1978, zeg ik er nog ff bij. Ben benieuwd of het cd-boekje van de kapitein dat ook weet
Mijn ideequote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef GLO het volgende:
[..]
En dan ook nog zwanger zijn, geen pretje. 't Is maar goed dat je niet in de zomer bent uitgerekend...
Gelukkig. Je weet maar nooit met die cd-boekjes...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
het cd-boekje is het daar helemaal mee eens.
En ik de bijbehorende LP 'Replicas'quote:overigens zegt de cd idd gary numan als artiest bij 'are friends electric?'. zelf wist ik natuurlijk ook wel beter, heb tenslotte het singletje nog op vinyl![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn ideepsst linkje al gezien onderin ( je moet de onderste hebben
![]()
![]()
ja, dan ga ik Jack Spijkerman zeggenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:30 schreef GLO het volgende:
Ahum, er mag gegokt worden...
Ah daar heb ik van gelezen. Heet hij niet Bugger of zoiets?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:43 schreef GLO het volgende:
Hij heeft een nieuw jazzconcept bedacht...
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah daar heb ik van gelezen. Heet hij niet Bugger of zoiets?
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:56 schreef GLO het volgende:
[..]
De vraag staat nu een uur open. Als om 19 uur nog niemand de voorzet van de kapitein heeft ingekopt, krijgt hij het punt. Hij weet blijkbaar wie er bedoeld wordt en het is te warm om een rebus te maken.
Het is warm moet je maar denkenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dat zou dan mijn eerst correct beantwoorde jazzvraag worden in de trivia. de credits mogen van mij naar scrutinizer hoor...
![]()
Blackout door de hitte...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dat zou dan mijn eerst correct beantwoorde jazzvraag worden in de trivia. de credits mogen van mij naar scrutinizer hoor...
![]()
Capleton it isquote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Capleton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |