Dat zegt-ie nu...quote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ruyschstraat, dat is aan de westkant van het park. 75 meter lopenIk had je wel een goede parkeertip kunnen geven
![]()
Absoluut. Geweldig park, topmuziek (heb je Babylon Circus gezien toevallig? Wat een feest), heerlijk eten en alleen al om het mensen kijken de moeite waard. Da's nog eens andere koek dan al die gewone pop- en rockfestivals waar iedereen er 'hetzelfde' uiziet. En ook veel multicultureler dan de zaalconcerten van Amsterdam Roots (die zullen voor de meeste mensen die er nu waren wel te duur zijn).quote:Maar het was er fijn vertoeven, niet waar?
Gelukkig maar.... hoef ik me nog net niet te schamen..quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
Zolang Sonic youth zich fan van Shonen knife noemt hoef ik me daar zeker niet voor te schamen... alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind. Ok, Keane is op het randje![]()
Kijk, als we het daar nou eens over eens zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind.
ik verheug me alweer op de volgende wansmaak foute vrijdagquote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind.
Geweldig hè? Het ene moment sta je tussen de bling-bling naar hip-hop te luisteren, het andere moment tussen de zwierende arabische meiden en nog wat later tussen de swingende en zingende Afrikanenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef GLO het volgende:
alleen al om het mensen kijken de moeite waard. Da's nog eens andere koek dan al die gewone pop- en rockfestivals waar iedereen er 'hetzelfde' uiziet. En ook veel multicultureler dan de zaalconcerten van Amsterdam Roots (die zullen voor de meeste mensen die er nu waren wel te duur zijn).
En niet te vergeten de schommelende Surinaamse big mama's of de rasta's met dreads tot op hun hielen of de bejaarde Amsterdamse echtparen... Ik zag zelfs een paar verdwaalde skinheads die zich opperbest vermaakten (en dan bedoel ik niet dat ze hun gekleurde medemens aan het bashen waren, integendeel)quote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geweldig hè? Het ene moment sta je tussen de bling-bling naar hip-hop te luisteren, het andere moment tussen de zwierende arabische meiden en nog wat later tussen de swingende en zingende Afrikanen. Nederland op z'n mooist
![]()
Nee, sorry, ik zal weer ff de braincells laten kraken...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef peaceman het volgende:
Cypress Hill?
Ik denk richting blackmetal... moet ik doorgaan of op mijn schreden terugkeren?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nope
Teveel om op te noemen. Ik heb spijt dat ik m'n fototoestel niet heb meegenomen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:23 schreef GLO het volgende:
[..]
En niet te vergeten de schommelende Surinaamse big mama's of de rasta's met dreads tot op hun hielen of de bejaarde Amsterdamse echtparen... Ik zag zelfs een paar verdwaalde skinheads die zich opperbest vermaakten (en dan bedoel ik niet dat ze hun gekleurde medemens aan het bashen waren, integendeel)
Daar heb ik een stukje van meegekregen. Volgens mij waren dat deze:quote:Heb jij zo rond half acht op het veldpodium die Afrikaanse percussie-act gezien waarvan de bandleden zich uitgedost hadden met gigantische pluimen op hun hoofd? En zo ja, weet jij toevallig wie dat waren? voor mijn concertenadmi...
Ceci n'est pas une talon d'Achillesquote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het is Stoner Rock
http://babelfish.altavista.comquote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat,ik spreek geen frans
Yeah, hier nog een...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen. Ik heb spijt dat ik m'n fototoestel niet heb meegenomen.
Hm, dat zou best eens kunnen. Die groep stond ok wel vermeld op mijn programmaflyer, maar dan als enige band en met 'o.a.' ervoor, en zonder verdere toelichting. Maar deze beschrijving klopt wel. Thanx.quote:Daar heb ik een stukje van meegekregen. Volgens mij waren dat deze:
http://www.amsterdamroots.nl/program/artiesten/YledEgba.html
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Often referred to as the "heaviest band in the universe,"have consistently redefined the preconceived thresholds of a detuned guitar chord with their peerless doom metal achievements
Pfff, jij wel. Ik moet GVD nog een uur weg zweten achter m'n bureauquote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wat verkoeling zoeken, het wordt me hier te plakkerig
Ben net ff buiten geweest, maar hier in huis is het toch het 'koelst'...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wat verkoeling zoeken, het wordt me hier te plakkerig
Neurosis?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nope,GLO zou 't wel moeten weten denk ik
echo hier: gedeelde smart enzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pfff, jij wel. Ik moet GVD nog een uur weg zweten achter m'n bureau
Hm, nee, stoner noch doom natuurlijk. Ik was wat afgeleid door dat 'zwaarste band'...quote:
Electric Wizard?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sabbathi" may be the Wizards' first true candidate for an actual "single,"
Ik heb geen idee. Self titled misschien?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Yep,had dat stukje over 't hoofd gezien
nu nog de cd
Dat helpt niks. Ik ken gewoon geen Electric Wizard-titels. Hoewel, iets met Sleep, kan dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij is uit 2000 of 2001
of z'n toetsenbord is gesmoltenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef lubje25 het volgende:
Oh nee, GLO is geveld door de hitte of zo![]()
Laat ik daar nou gisteren doorheen gefietst hebben. En ook langs dat festival op weg naar park Franckendael waar m'n hele familie aan het picknicken was. En daar werd ik natuurlijk geacht bij aanwezig te zijn want anders was ik wel in het Oosterpark blijven steken.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruyschstraat, dat is aan de westkant van het park. 75 meter lopenIk had je wel een goede parkeertip kunnen geven
![]()
Daar ging ik idd iets in posten voordat het even spitsuur werd. Daarna alsnog die post afgemaakt en toen hierheen...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of hij vindt 't Lowlands-topic gewoon interessanter dan Trivia
Is me nog nooit opgevallen...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb dat logo nergens op een mute-cd staan, maar wel op vinyl ?![]()
quote:tears for fears - shout
gary numan - are friends electric?
howard jones - what is love
nik kershaw - wouldn't it be good
human league - human
culture club - do you really want to hurt me
men at work - down under
erasure - sometimes
level 42 - lessons in love
visage - fade to grey
frankie goes to hollywood - relax
paul hardcastle - 19
kraftwerk - the model
eurythmics - sweet dreams (are made of this)
abc - poison arrow
duran duran - the reflex
king - love and pride
heaven 17 - temptation
new order - blue monday
bronski beat - smalltown boy
thompson twins - hold me now
wang chung - dance hall days
talk talk - such a shame
blancmange - living on the ceiling
fiction factory - feels like heaven
a flock of seagulls - wishing
the stranglers - golden brown
echo & the bunnymen - the killing moon
dead or alive - you spin me around
yazoo - don't go
yello - i love you
buggles - video killed the radio star
fine young canibals - johnny come home
blondie - atomic
spandau ballet - to cut a long story short
ultravox - dancing with tears in my eyes
soft cell - tainted love
adam & the ants - kings of the wild frontier
kim wilde - kids in america
a-ha - take on me
op de mute-cd's die ik heb staat deze:quote:
Ja, ook bekend toch. Duidelijk een modernisering.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
op de mute-cd's die ik heb staat deze:
[afbeelding]
Niet echt een verbetering zeg maar, wat een lelijk ding is dat. Terwijl die oude nog wel iets aparts heeft.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
op de mute-cd's die ik heb staat deze:
[afbeelding]
Hmmm te ver doorgedacht zeker, dacht dat sommige nummers covers (en dus oorspronkelijk ouder) waren, maar verkeerd gedacht....quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sorry Diaan![]()
0 goed, allemaal netjes uit de jaren '80 volgens het bijbehorende boekje dat ik aanhoud als het antwoord.
ik ben ondertussen ff een hapje eten enzo, dus ik zal ff niet zo snel meer iets terugposten![]()
buggles - video killed the radio starquote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef peaceman het volgende:
new order - blue monday
buggles - video killed the radio star
ultravox - dancing with tears in my eyes
soft cell - tainted love
?
Uit resp. 1979 en 1978, zeg ik er nog ff bij. Ben benieuwd of het cd-boekje van de kapitein dat ook weetquote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef GLO het volgende:
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric? (is niet van Gary Numan maar van zijn band Tubeway Army)
Kraftwerk - The Model
En dan ook nog zwanger zijn, geen pretje. 't Is maar goed dat je niet in de zomer bent uitgerekend...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef Neva het volgende:
hmm mijn hersentjes gaan deze vraag niet verwerken met deze pl**rishitte
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Uit resp. 1979 en 1978, zeg ik er nog ff bij. Ben benieuwd of het cd-boekje van de kapitein dat ook weet
Mijn ideequote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef GLO het volgende:
[..]
En dan ook nog zwanger zijn, geen pretje. 't Is maar goed dat je niet in de zomer bent uitgerekend...
Gelukkig. Je weet maar nooit met die cd-boekjes...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
het cd-boekje is het daar helemaal mee eens.
En ik de bijbehorende LP 'Replicas'quote:overigens zegt de cd idd gary numan als artiest bij 'are friends electric?'. zelf wist ik natuurlijk ook wel beter, heb tenslotte het singletje nog op vinyl![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn ideepsst linkje al gezien onderin ( je moet de onderste hebben
![]()
![]()
ja, dan ga ik Jack Spijkerman zeggenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:30 schreef GLO het volgende:
Ahum, er mag gegokt worden...
Ah daar heb ik van gelezen. Heet hij niet Bugger of zoiets?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:43 schreef GLO het volgende:
Hij heeft een nieuw jazzconcept bedacht...
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah daar heb ik van gelezen. Heet hij niet Bugger of zoiets?
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:56 schreef GLO het volgende:
[..]
De vraag staat nu een uur open. Als om 19 uur nog niemand de voorzet van de kapitein heeft ingekopt, krijgt hij het punt. Hij weet blijkbaar wie er bedoeld wordt en het is te warm om een rebus te maken.
Het is warm moet je maar denkenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dat zou dan mijn eerst correct beantwoorde jazzvraag worden in de trivia. de credits mogen van mij naar scrutinizer hoor...
![]()
Blackout door de hitte...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dat zou dan mijn eerst correct beantwoorde jazzvraag worden in de trivia. de credits mogen van mij naar scrutinizer hoor...
![]()
Capleton it isquote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Capleton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |