Dat zegt-ie nu...quote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ruyschstraat, dat is aan de westkant van het park. 75 meter lopenIk had je wel een goede parkeertip kunnen geven
![]()
Absoluut. Geweldig park, topmuziek (heb je Babylon Circus gezien toevallig? Wat een feest), heerlijk eten en alleen al om het mensen kijken de moeite waard. Da's nog eens andere koek dan al die gewone pop- en rockfestivals waar iedereen er 'hetzelfde' uiziet. En ook veel multicultureler dan de zaalconcerten van Amsterdam Roots (die zullen voor de meeste mensen die er nu waren wel te duur zijn).quote:Maar het was er fijn vertoeven, niet waar?
Gelukkig maar.... hoef ik me nog net niet te schamen..quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
Zolang Sonic youth zich fan van Shonen knife noemt hoef ik me daar zeker niet voor te schamen... alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind. Ok, Keane is op het randje![]()
Kijk, als we het daar nou eens over eens zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind.
ik verheug me alweer op de volgende wansmaak foute vrijdagquote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
alsof iemand zich zou moeten schamen voor wat-ie goed vind.
Geweldig hè? Het ene moment sta je tussen de bling-bling naar hip-hop te luisteren, het andere moment tussen de zwierende arabische meiden en nog wat later tussen de swingende en zingende Afrikanenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef GLO het volgende:
alleen al om het mensen kijken de moeite waard. Da's nog eens andere koek dan al die gewone pop- en rockfestivals waar iedereen er 'hetzelfde' uiziet. En ook veel multicultureler dan de zaalconcerten van Amsterdam Roots (die zullen voor de meeste mensen die er nu waren wel te duur zijn).
En niet te vergeten de schommelende Surinaamse big mama's of de rasta's met dreads tot op hun hielen of de bejaarde Amsterdamse echtparen... Ik zag zelfs een paar verdwaalde skinheads die zich opperbest vermaakten (en dan bedoel ik niet dat ze hun gekleurde medemens aan het bashen waren, integendeel)quote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geweldig hè? Het ene moment sta je tussen de bling-bling naar hip-hop te luisteren, het andere moment tussen de zwierende arabische meiden en nog wat later tussen de swingende en zingende Afrikanen. Nederland op z'n mooist
![]()
Nee, sorry, ik zal weer ff de braincells laten kraken...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef peaceman het volgende:
Cypress Hill?
Ik denk richting blackmetal... moet ik doorgaan of op mijn schreden terugkeren?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nope
Teveel om op te noemen. Ik heb spijt dat ik m'n fototoestel niet heb meegenomen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:23 schreef GLO het volgende:
[..]
En niet te vergeten de schommelende Surinaamse big mama's of de rasta's met dreads tot op hun hielen of de bejaarde Amsterdamse echtparen... Ik zag zelfs een paar verdwaalde skinheads die zich opperbest vermaakten (en dan bedoel ik niet dat ze hun gekleurde medemens aan het bashen waren, integendeel)
Daar heb ik een stukje van meegekregen. Volgens mij waren dat deze:quote:Heb jij zo rond half acht op het veldpodium die Afrikaanse percussie-act gezien waarvan de bandleden zich uitgedost hadden met gigantische pluimen op hun hoofd? En zo ja, weet jij toevallig wie dat waren? voor mijn concertenadmi...
Ceci n'est pas une talon d'Achillesquote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het is Stoner Rock
http://babelfish.altavista.comquote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat,ik spreek geen frans
Yeah, hier nog een...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen. Ik heb spijt dat ik m'n fototoestel niet heb meegenomen.
Hm, dat zou best eens kunnen. Die groep stond ok wel vermeld op mijn programmaflyer, maar dan als enige band en met 'o.a.' ervoor, en zonder verdere toelichting. Maar deze beschrijving klopt wel. Thanx.quote:Daar heb ik een stukje van meegekregen. Volgens mij waren dat deze:
http://www.amsterdamroots.nl/program/artiesten/YledEgba.html
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Often referred to as the "heaviest band in the universe,"have consistently redefined the preconceived thresholds of a detuned guitar chord with their peerless doom metal achievements
Pfff, jij wel. Ik moet GVD nog een uur weg zweten achter m'n bureauquote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wat verkoeling zoeken, het wordt me hier te plakkerig
Ben net ff buiten geweest, maar hier in huis is het toch het 'koelst'...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wat verkoeling zoeken, het wordt me hier te plakkerig
Neurosis?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nope,GLO zou 't wel moeten weten denk ik
echo hier: gedeelde smart enzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pfff, jij wel. Ik moet GVD nog een uur weg zweten achter m'n bureau
Hm, nee, stoner noch doom natuurlijk. Ik was wat afgeleid door dat 'zwaarste band'...quote:
Electric Wizard?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sabbathi" may be the Wizards' first true candidate for an actual "single,"
Ik heb geen idee. Self titled misschien?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Yep,had dat stukje over 't hoofd gezien
nu nog de cd
Dat helpt niks. Ik ken gewoon geen Electric Wizard-titels. Hoewel, iets met Sleep, kan dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij is uit 2000 of 2001
of z'n toetsenbord is gesmoltenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef lubje25 het volgende:
Oh nee, GLO is geveld door de hitte of zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |