uiteraardquote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef dolle_hond het volgende:
john hiatt
dat had hij niet zoveelquote:Op maandag 20 juni 2005 20:44 schreef bartrid het volgende:
z'n borsthaar toch?
zn okselhaar. Ongetwijfeld tijdens Shave Itquote:
John Foxxquote:Op maandag 20 juni 2005 20:56 schreef cafca het volgende:
Toen ik het typte ging er ergens een heeeeel vaag belletje rinkelen. Ik had het wel eens gehoord, maar het was heel diep opgeslagen..
Deze is voor peaceman:
Wie was de leadzanger op de eerste 3 albums van UltraVox ?
Het was niet Midge Ure, maar ik stel hem vanwege jouw typefoutje vanmiddag...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:57 schreef peaceman het volgende:
waarom is die voor mij? Maar was dat Midge Ure?
ow ja... moest snel he.. waren 2 antwoorden vlak achter mequote:Op maandag 20 juni 2005 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Het was niet Midge Ure, maar ik stel hem vanwege jouw typefoutje vanmiddag...
Ja, ik snap het. Maar vanwege het Ultrafox, moest ik aan John Foxx denken. Ik weet trouwens niet of die naam daar iets mee te maken heeft, maar dat weet GLO vast welquote:Op maandag 20 juni 2005 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ja... moest snel he.. waren 2 antwoorden vlak achter me![]()
hahaha waarom sorry? jij wisthet antwoord... ik niet... maar ik hoop nog wel een puntje te scoren dan zal ik die van Doris Day nog eens opgooien...quote:
Of hij schoor het:quote:Op maandag 20 juni 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
over oksel- en borsthaar begin ik wel te twijfelen trouwens.
maar ik vind alleen dat hij schaamhaar knipte. ander haar rukte hij uit .....
Ik heb hem zijn schaamhaar anders ook nog eens uit zien rukken, een keer in het Patronaat en een keer in de Meervaart. Schreeuwde hij het uit van de pijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
over oksel- en borsthaar begin ik wel te twijfelen trouwens.
maar ik vind alleen dat hij schaamhaar knipte. ander haar rukte hij uit .....
iets met eigen schuld enzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb hem zijn schaamhaar anders ook nog eens uit zien rukken, een keer in het Patronaat en een keer in de Meervaart. Schreeuwde hij het uit van de pijn.
Ghehe. Dylan is nergens goed. Jimi H. ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Bob Dylan één van de antwoorden is, misschien wel het antwoord op vraag 3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |