Ik heb hem zijn schaamhaar anders ook nog eens uit zien rukken, een keer in het Patronaat en een keer in de Meervaart. Schreeuwde hij het uit van de pijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
over oksel- en borsthaar begin ik wel te twijfelen trouwens.
maar ik vind alleen dat hij schaamhaar knipte. ander haar rukte hij uit .....
iets met eigen schuld enzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb hem zijn schaamhaar anders ook nog eens uit zien rukken, een keer in het Patronaat en een keer in de Meervaart. Schreeuwde hij het uit van de pijn.
Ghehe. Dylan is nergens goed. Jimi H. ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Bob Dylan één van de antwoorden is, misschien wel het antwoord op vraag 3![]()
en dat nummer heet natuurlijk Lady Shave.....quote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
zn okselhaar. Ongetwijfeld tijdens Shave It
Ha, toch DD nogquote:Op maandag 20 juni 2005 21:21 schreef DaisyDuke het volgende:
2. Woody Guthrie?
Ik F5 ff langs maar Keane is toch genoemd naar een plaspop?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die van keane heb ik er vandaag weer op gegooid en die heb ik naar binnen moeten lepelen.....die had jij toch wel geweten?
Tja...quote:
quote:Unfortunately the most important guitar in Donovan's history is no longer around. It was on a Zenith (8)that he recorded those first celebrated hits such as 'Catch the Wind'. The iconic image of this guitar is as famous as Donovan himself. Delivering his message "This Machine Kills", the guitar is etched in our minds forever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |