een iets bredere weg zoek ik, die ergens anders naar toe leidtquote:Op maandag 20 juni 2005 22:52 schreef peaceman het volgende:
Road to nowhere - Talking Heads?
Sportiefquote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij de combi:
E
en
C-M
maar ook maar enige vorm van gemeenspelerij uit te sluiten heb ik gepast.. Ik weet namelijk welke albums zij ongeveer heeft liggen, dus ben automatisch in het voordeel![]()
you're close to the firequote:Op maandag 20 juni 2005 22:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Sportief![]()
Long hard road out of hell van Marilyn Manson?
die wilde ik horen, er werd zo getekend dat de weg ernaar toe liep vanuit mijn perceptiequote:Op maandag 20 juni 2005 23:01 schreef peaceman het volgende:
highway to hell - ac/dc
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
Met dank aan Bartrid....
Poema al ontdekt TSE?
Goede avond trouwens![]()
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
Met dank aan Bartrid....
Poema al ontdekt TSE?
Goede avond trouwens![]()
Hmm had niet verwacht dat jij m zou raden....had gedacht dat Ranja het punt wel op zou komen halen..quote:Op maandag 20 juni 2005 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Extreme?
dat was geen zangeres hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm had niet verwacht dat jij m zou raden....had gedacht dat Ranja het punt wel op zou komen halen..
Diaan73 +1
Nee weet ik, maar die kent de top 40 wel goed....quote:
Ach zo kan ik je nog eens laten verbazen over mn (toch al zo weinige) muziekkennis. Maar ik herkende het aan MTW... More Than Words. En net zoals Cafca het net zei, je ziet het of niet...quote:Op maandag 20 juni 2005 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm had niet verwacht dat jij m zou raden....had gedacht dat Ranja het punt wel op zou komen halen..
Diaan73 +1
Ik zie het nu ook inderdaad. Get the funk out en More than words (die ik maar gelijk in het zeiknummer topic gezet hebquote:Op maandag 20 juni 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach zo kan ik je nog eens laten verbazen over mn (toch al zo weinige) muziekkennis. Maar ik herkende het aan MTW... More Than Words. En net zoals Cafca het net zei, je ziet het of niet...
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
Tina Turner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |