quote:Op maandag 20 juni 2005 00:36 schreef sander4444 het volgende:
tvp
Ik zeg alleen dat het interessant KAN zijn ... ik bedoel, voor Halle had Safin geen wedstrijd gewonnen op gras de laatste 3 jaar, en Srichapan heeft toch nog kwartfinale Nottingham gehaald, en heeft wel het spel voor Wimbledon. Wordt in elk geval een leuke potquote:Op maandag 20 juni 2005 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Wimbledon wordt wel leuk ja.
Die Thai zou ik trouwens niet zomaar op inzetten, laatste weken matig. Safin is natuurlijk geen koekenbakker..
Hoi.quote:Op maandag 20 juni 2005 07:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
mogguh
Ja, ik zat het ook te lezen. Zeeeeeer subjectief allemaal.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:30 schreef _Tjabbe_ het volgende:
haha op het forum van Betfair zie je allemaal reacties van ´´ik vind dat alle bets moeten worden gevoid´´ en anderen vinden juist dat alles moet tellen, goh wie zou er op wat hebben gewed?
Nee, mijn typfout. Ik heb ingezet op finish the race (omdat je die in een combo kon nemenquote:Op maandag 20 juni 2005 01:41 schreef APK het volgende:
En wimderon, begrijp ik nou goed dat jij head to head hebt ingezet
Bv Schumacher-Button, Schumi to win?
Dan sta je zeker in je recht, volgens mij.
Dan sta je volgens mij nog steeds helemaal in je recht.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:56 schreef wimderon het volgende:
Nee, mijn typfout. Ik heb ingezet op finish the race (omdat je die in een combo kon nemen![]()
Dit is vooral lachen omdat er aan de 'andere kant' nu iemand zwaar zit te balen dattie niet heeft zit opletten met zn domme hoofd!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals ik in het vorige topic al had gepost een paar euro´s gezet op Albers to finish in points en op podium (dat helaas niet gelukt) verder nog aardig wat op Rubens en Schumi, later de stakes verhoogt toen bleek dat Michelin echt heel erg in de problemen zat. Toen Michelin zei niet te gaan starten nog 39 euro @ 12 gezet op Albers to finish in points, die heeft de klapper voor mij gemaakt. Zelfs mn bets op een aantal Michelins not to finish (die ik als eerste had geplaatst is goedgekeurd). En dan te bedenken dat ik mn saldo had overgeschreven naar mn rekening, maar daar was blijkbaar iets misgegaan waar ik zondagmiddag achterkwam, anders had ik die bets nooit kunnen plaatsen
Als je nou eens wat meer in detail treed mbt de eventuele beloningquote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef wimderon het volgende:
En remember: wie ervoor zorgt dat de bets uitbetaald worden zal rijkelijk beloond worden![]()
Waar zat je aan te denken danquote:Op maandag 20 juni 2005 12:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je nou eens wat meer in detail treed mbt de eventuele beloning
Niet dat ik denk dat die lijers gaan uitbetalen hoor
Ik zat zelf te denken aan ¤ 500,-quote:
idd, same here, F1 kijk ik nooit!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Gelderland het volgende:
Lekker hoor _Tjabbe_....
Ik zag het berichtje in het vorige topic wél staan (dat die banden niet goed waren ofzo) maar heb er geen aandacht aan besteed achter (heb eigenlijk 0,0% verstand van Formule 1 dus zei me niets)...dom maar waar![]()
![]()
Daarbij heb ik geen account bij Betfair dus op sommige dingen kon ik niet wedden, al had ik natuurlijk wel veel geld op Schumi kunnen zetten dat hij de race won....(en nog op de top 3 ofzo)
Maargoed...leuk dat sommige tķch nog winst gemaakt hebben....hopen dat dit ooit nog es gebeurd (maar die kans is 0.01 %)
Wat bescheiden zeg als het om tienduizenden euro's gaat. Nou, dan wil ik voor 1000,- best een beetje druk uitvoeren hoor.quote:
Als je (of iemand anders) het regelt zit dat er zeker in!quote:
Ze staan als geannuleerd, maar als je de regels van MrB erop naslaat is dat niet mogelijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef PyTh het volgende:
Staan de bets als ongeldig of staan ze nog gewoon open onder lopende bets wim?
en een royale beloning dan (zie boven)quote:Op maandag 20 juni 2005 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met deze link moet je toch een eind kunnen komen. De officiele uitslag op de officiele website van de FIA. Als ze dan niet meer uitbetalen.
Ik ga zelf niet lopen pushen, denk dat het totaal geen zin heeft wanneer ik er zelf geen bets op heb lopen
Misschien dat je zelf eens wat actie moet ondernemen?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
en een royale beloning dan (zie boven)![]()
haha, ja inderdaad.....zo´n kans kon ik alleen niet laten liggen natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef Greetings het volgende:
Aanklagen die hap, Wim! Huur Moszkowicz in!
Gefeli Tjabbe!En jij zei idd nog een paar dagen terug dat BF zeker wou dat je weer ging inzetten en dat je dat "mooi niet deed"
Trouwens.... je zal maar gebacked hebben op MrBookie en gelayed op BF voor surewins.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal wel moeten uiteindelijk. Alleen heb ik er eigenlijk geen zin in en daarom geef ik jullie nu de kans om een leuke cent bij te verdienenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Misschien dat je zelf eens wat actie moet ondernemen?
Hier houdt je geloofwaardigheid op.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen heb ik er eigenlijk geen zin in
haha inderdaad......kans om tienduizenden te winnen (ben wel benieuwd naar je combo nu) en dan zeggen dat je geen zin hebt om daar moeite voor te doenquote:
Waarom? Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje omdat ik op dit moment wat anders aan het doen ben. Ik heb in mijn ogen 100 % gelijk. En ik heb al een paar keer gevraagd of je kunt chatten met medewerkers van MrBookmaker, waar geen antwoord op is gekomen. Ik geef hier mensen de mogelijkheid om geld te verdienen door mij te helpen, maar als niemand dat serieus doet zal ik uiteindelijk toch zelf wat moeten gaan doen.quote:
Een screenshot zou wel redelijk wat meer duidelijkheid geven jaquote:Op maandag 20 juni 2005 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje omdat ik op dit moment wat anders aan het doen ben. Ik heb in mijn ogen 100 % gelijk. En ik heb al een paar keer gevraagd of je kunt chatten met medewerkers van MrBookmaker, waar geen antwoord op is gekomen. Ik geef hier mensen de mogelijkheid om geld te verdienen door mij te helpen, maar als niemand dat serieus doet zal ik uiteindelijk toch zelf wat moeten gaan doen.
Of is dit gewoon een verkapte vraag om een screen![]()
raar dat je het wél kon invoerenl, want ze betalen geloof ik maar tot 25.000 uit....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:27 schreef _Tjabbe_ het volgende:
47.595,53 euro haha
Ik denk ook dat je 0,0% kans maakt.....tenzij je er een rechtzaak van maakt
Alleen voor de lol:quote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef Gelderland het volgende:
Btw. mensen die nog wat op tennis hebben gezet? (heb volgens mij pas 2x een tennisbet zien langskomen)
Ja dat is dus het vreemde, volgens mij verschilt het heel erg.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:31 schreef HoIIandia het volgende:
het is begrijpelijk dat mrb die bets niet uitkeert, maar bf doet het wel. Hieruit kun je concluderen dat mrb het gewoon niet doet omdat ze anders TE veel verliezen. Daarom ben ik wel benieuwd wat andere bookies hebben gedaan met dezelfde bets?
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef _Tjabbe_ het volgende:
MOEHAHAHA 598 euro winst
![]()
![]()
![]()
![]()
straks ff screenie posten
Zelfde verhaal dus. Dit gaat ze een hele hoop klanten kosten.quote:Hallo Butra,
Het was al een tijdje duidelijk dat de piloten met Michelin banden de race niet echt gingen rijden. Hierover staat in ons reglement:
"5.4 In het geval er informatie publiek wordt die de uitkomst van een wedstrijd 'voorspelbaar' maakt, behoudt MrBookmaker zich het recht de betreffende weddenschappen te annuleren en zal de speler zijn inzet terugkrijgen op zijn spelrekening."
Bedankt voor je begrip.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Sportieve groeten, ... en wedden dat je wint !!
Helpdesk MrBookmaker
Niet als jullie er een stokje voor stekenquote:Sportieve groeten, ... en wedden dat je wint !!
Wat had je gestuurd dan? Ik ga zelf ook maar eens een flinke brief opstellen en mailen. Maar ik denk dat dit een standaardreactie was.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:45 schreef Butra het volgende:
[..]
Zelfde verhaal dus. Dit gaat ze een hele hoop klanten kosten.
Ik heb ze in eerste instantie een heel verhaal gemaild. En zojuist weer een heel verhaal als reactie op hun mail. Ik kan ze je wel forwarden hoor, zet heel ff je emailadres neer dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat had je gestuurd dan? Ik ga zelf ook maar eens een flinke brief opstellen en mailen. Maar ik denk dat dit een standaardreactie was.
Ik laat het daar niet bij zitten, desnoods met hulp van de rechtspraak.
En wat ze schrijven over dat het al lang duidelijk was slaat nergens op, want het was pas vlak voor de race bekend, en daarnaast hadden ze dan deze weddenschappen maar niet meer aan moeten bieden als het al zo zou zijn geweest.
![]()
tuuuuumba@hotmail.comquote:Op maandag 20 juni 2005 14:57 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik heb ze in eerste instantie een heel verhaal gemaild. En zojuist weer een heel verhaal als reactie op hun mail. Ik kan ze je wel forwarden hoor, zet heel ff je emailadres neer dan.
stappen ondernemenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:56 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Als je echt stappen gaat ondernemen wim zou ik goed screenshots en alle andere bewijzen van je account opslaan, voordat ze dat ineens gaan verwijderen als ze merken dat ze de lul zijn
Zag het,ik wacht even het antwoord op jouw reactie af, daarna kijk ik wel weer.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef Butra het volgende:
Je hebt mail wimpie.
Denk niet dat ze dat doen, dan brengen ze zichzelf in de problemen denk ik, zoals NG ook al eens in het topic over of MrB nou wel of niet illegaal bezig was aangafquote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rechtspraak heeft niet zoveel zin, zij vegen alles van tafel door te melden dat jij niet eens bij hun mag spelen, omdat je Nederlander bent en dat hebben ze aangegeven voor je je aanmeldde.
true, maar dan nog ben ik er van overtuigd dat er niks te beginnen valtquote:Op maandag 20 juni 2005 15:24 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Zoals ik in het vorige topic al schreef:
Het lijkt mij dat als de bets op de top 1-6, 1-3, en winnaar wel uitgekeerd worden, ze zich niet langer kunnen beroepen op Artikel 5.4. Dat impliceert namelijk dat deze resultaten niet voorspelbaar waren. Als we voor de vorm aannemen dat het niet-starten van de Michelin coureurs wel voorspelbaar was, dan blijven er slechts 6 coureurs over, en dat betekent dus automatisch dat de top 1-6, 1-3, en winnaar ook een grote mate van voorspelbaarheid hebben.
Die hadden dan dus ook geannuleerd moeten worden.
Het ligt toch echt anders. Wij mogen wel bij hun spelen, maar zij mogen ons officieel niet als klanten accepteren. De fout ligt bij hun, dus daar kunnen ze zich nooit op beroepen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rechtspraak heeft niet zoveel zin, zij vegen alles van tafel door te melden dat jij niet eens bij hun mag spelen, omdat je Nederlander bent en dat hebben ze aangegeven voor je je aanmeldde.
Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen..
Dat weet ik niet. Je kunt in bepaalde gevallen een contract eenzijdig opzeggen, maar dit mag niet discriminatoir gebeuren. In bovenstaand geval is er wel degelijk sprake van het inconsistent nietig verklaren van contracten. Ik weet niet hoe dit in de Maltese wet geregeld is, maar aangezien zij inmiddels tot de EU toegetreden zijn, primeert de Europese regelgeving.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
true, maar dan nog ben ik er van overtuigd dat er niks te beginnen valt
Wat zou dan het risico zijn om op Nederlands grondgebied online te wedden?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef KP het volgende:
[..]
Ze kunnen zich wel beroepen op hun eigen artikel 23 waarin staat dat het spelen van sportweddenschappen op Nederlands grondgebied voor eigen risico is. Natuurlijk zal ze dit wel alle Nederlandse klanten kosten.![]()
Dank je voor deze reactie, hopelijk volgen er meer van dit soort kwaliteitpostsquote:Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef KP het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Je kunt in bepaalde gevallen een contract eenzijdig opzeggen, maar dit mag niet discriminatoir gebeuren. In bovenstaand geval is er wel degelijk sprake van het inconsistent nietig verklaren van contracten. Ik weet niet hoe dit in de Maltese wet geregeld is, maar aangezien zij inmiddels tot de EU toegetreden zijn, primeert de Europese regelgeving.
Ze kunnen zich wel beroepen op hun eigen artikel 23 waarin staat dat het spelen van sportweddenschappen op Nederlands grondgebied voor eigen risico is. Natuurlijk zal ze dit wel alle Nederlandse klanten kosten.![]()
Het is en blijft een Duitserquote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Gelderland het volgende:
-edit-
Hij werkt een breakpoint weg en komt op 5-4 ... ik heb em in bijna al mn combo's, dus kom maar op ouwe Duitser van mequote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ghehehe![]()
![]()
![]()
maar hij kan alsnog gebroken worden hé...![]()
Wat een heldquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij werkt een breakpoint weg en komt op 5-4 ... ik heb em in bijna al mn combo's, dus kom maar op ouwe Duitser van me
Ik denk dat je vrij sterk staat. Zeker gezien het feit dat andere bookies wel uitbetaalden.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat had je gestuurd dan? Ik ga zelf ook maar eens een flinke brief opstellen en mailen. Maar ik denk dat dit een standaardreactie was.
Ik laat het daar niet bij zitten, desnoods met hulp van de rechtspraak.
En wat ze schrijven over dat het al lang duidelijk was slaat nergens op, want het was pas vlak voor de race bekend, en daarnaast hadden ze dan deze weddenschappen maar niet meer aan moeten bieden als het al zo zou zijn geweest.
![]()
Vertelquote:Op maandag 20 juni 2005 11:10 schreef Gelderland het volgende:
Mijn bets voor vandaag. Hopenlijk zit er wat winst in, want morgen zitten er nķg meer zekerheidjes tussen
Ze tonen bij aanmelding nog altijd de disclaimer dat Nederlanders (vanaf Nederlands grondgebied) niet op sport mogen wedden. Daar kunnen ze zich dus op beroepen als ze niet willen uitbetalen, maar dat zullen ze niet doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wat zou dan het risico zijn om op Nederlands grondgebied online te wedden?
Zullen ze denk ik inderdaad nooit doen. Kost ze veels te veel klanten!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef KP het volgende:
[..]
Ze tonen bij aanmelding nog altijd de disclaimer dat Nederlanders (vanaf Nederlands grondgebied) niet op sport mogen wedden. Daar kunnen ze zich dus op beroepen als ze niet willen uitbetalen, maar dat zullen ze niet doen.
Dat is totaal irrelevant en bovendien onjuist.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef KP het volgende:
Ze tonen bij aanmelding nog altijd de disclaimer dat Nederlanders (vanaf Nederlands grondgebied) niet op sport mogen wedden.
Op grond van welke wet mag ik niet op sport wedden dan? En wat is de straf als ik het wel doe?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef KP het volgende:
[..]
Ze tonen bij aanmelding nog altijd de disclaimer dat Nederlanders (vanaf Nederlands grondgebied) niet op sport mogen wedden. Daar kunnen ze zich dus op beroepen als ze niet willen uitbetalen, maar dat zullen ze niet doen.
Op grond van de WOK.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef Greetings het volgende:
Op grond van welke wet mag ik niet op sport wedden dan?
Een geldboete van EUR 4.500,-.quote:En wat is de straf als ik het wel doe?
Nee, jij bent wel degelijk ook in overtreding.quote:De enige die hier in overtreding is, is MrBookmaker die eigenlijk geen weddenschappen aan Nederlanders mag aanbieden, maar het toch op eigen risico doet!
Die Thai smasht zo meteen gewoon een bal op Safins kniequote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hierbji mijn excuses aan mensen die door mij op Srichapan zijn gaan zitten. Ik blijf erbij dat de mogelijkheid er wel was, en dat Srichapan best kansen had, en laag genoteerd stond.
Safin is echter een beest
Daar heb ik nog nooooooit van gehoord.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Op grond van de WOK.
[..]
Een geldboete van EUR 4.500,-.
[..]
Nee, jij bent wel degelijk ook in overtreding.
Juist, en als je dan verder leest, dan lees je dat deelname an sich weliswaar niet strafbaar is (omwille van praktische redenen), maar dat deelname wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft wel expliciet strafbaar is.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Greetings het volgende:
Daar heb ik nog nooooooit van gehoord.
Dit heb ik online kunnen vinden:
"2.19 Dat het deelnemen aan buitenlandse kansspelen niet strafbaar is op grond van de Wok is in zoverre juist, dat in het wetsontwerp dat tot de Wok heeft geleid, het voorstel van de Commissie Loterijwezen om ook uitdrukkelijk het deelnemen aan in het buitenland georganiseerde kansspelen strafbaar te stellen, niet was overgenomen."
Haha, dan zeg ik wel dat ik niet eens wist dat er vergunningen nodig waren.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Juist, en als je dan verder leest, dan lees je dat deelname an sich weliswaar niet strafbaar is (omwille van praktische redenen), maar dat deelname wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft wel expliciet strafbaar is.
Op grond van de feiten ben je dus strafbaar. Of het aantoonbaar is, dat wordt een coinflip en hangt af van hoe graag ze je willen hebben. In de prakijk geen probleem voor wedders though.
Je hebt als Nederlander de wet te kennen, bovendien meldt MRB het tegenwoordig expliciet bij elke nieuwe aanmelding en dan wordt die melding ineens wel relevant.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:41 schreef Greetings het volgende:
Haha, dan zeg ik wel dat ik niet eens wist dat er vergunningen nodig waren.![]()
Ook hier weer: je hebt de wet te kennen.quote:Of dat ik dacht dat een Engelse licentie overal geldt etc.
Sure thing en daarom zeg ik ook dat het in de praktijk niets is om je druk over te maken.quote:Maar ik durf te wedden dat als ik jouw naam doorgeef aan de politie (of waar ik ook moet zijn), dat ze dan niet eens moeite doen om jou te "pakken".![]()
Ze hoeven toch ook niet specifiek online bookies te bedoelen, dat maakt het niet minder van toepassing daarop.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef Greetings het volgende:
P.S. Nostra: nu ik erover nadenk denk ik dat ze met "wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft" vooral illegale bookies in keldertjes bedoelen, en dan dus niet eens specifiek online bookies. Want die illegale bookies in keldertjes zijn er ook, ook in NL.
Jij wil een moord plegen en dan roepen: "Oh men, mocht dat niet?"?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:48 schreef Greetings het volgende:
Ja, je hoort de wet te kennen, alsjeblieft......![]()
Ja, maar dan zegt Greetings dat hij zich heeft aangemeld voordat MRB die waarschuwing ging gebruiken.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Je hebt als Nederlander de wet te kennen, bovendien meldt MRB het tegenwoordig expliciet bij elke nieuwe aanmelding en dan wordt die melding ineens wel relevant.
[..]
Dat valt gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen lijkt me.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:52 schreef J_CDA het volgende:
Ja, maar dan zegt Greetings dat hij zich heeft aangemeld voordat MRB die waarschuwing ging gebruiken.
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef nostra het volgende:
Dat zou anders kunnen zijn als je het bewuste artikel zelf gaat gebruiken en bij de rechter om zijn oren wappert, zoals wimderon werd aangeraden.
Nee, hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat valt gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen lijkt me.
Het kan nog hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hierbji mijn excuses aan mensen die door mij op Srichapan zijn gaan zitten. Ik blijf erbij dat de mogelijkheid er wel was, en dat Srichapan best kansen had, en laag genoteerd stond.
Safin is echter een beest
Natuurlijk wel. Het is bekend wanneer jij je hebt aangemeld en het is bekend wanneer de waarschuwingen online zijn gezet. Dus is het gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen, in jouw geval het laatste.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:57 schreef Greetings het volgende:
Nee, hoor.
-edit- lamaquote:Op maandag 20 juni 2005 18:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat valt gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen lijkt me.
Hij heeft zich voor de waarschuwing aangemeld!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is bekend wanneer jij je hebt aangemeld en het is bekend wanneer de waarschuwingen online zijn gezet. Dus is het gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen, in jouw geval het laatste.
Ok, pietje preciesquote:Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is bekend wanneer jij je hebt aangemeld en het is bekend wanneer de waarschuwingen online zijn gezet. Dus is het gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen, in jouw geval het laatste.
Aan het klotenquote:
Hij kan het nu zelf afmaken (5-6)....quote:Op maandag 20 juni 2005 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Aan het kloten![]()
Berdych maakt het spannend in de 4de set
Die ander serveertquote:Op maandag 20 juni 2005 19:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Hij kan het nu zelf afmaken (5-6)....
als Hernych ook wint heb ik wél weer lekkere winst (combo)...maarja...je weet het niet....kan in zijn wedstrijd nog alle kanten op (zoals de score ook laat zien)![]()
oow shit, staat het vekeerd aangegeven op soccerstand.comquote:
1-1 in sets en 5-5, alles is daar mogelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Gelderland het volgende:
bij mijn combo moet alleen nog Hernych winnen, die kans is niet heel groot, maar het is nog mogelijk iig(denk ik
)
Het IBM on demand scoreboard op de officiële website, inclusief statistieken en alles.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Gelderland het volgende:heeft iemand een site waar je ook de game punten (dus wie 0-15 0-30 voorstaat) etc. kan zienof alleen maar scores met setpunten? (zoals livescore.com)
Wat dacht je van de officiele website van Wimbledon?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Gelderland het volgende:
bij mijn combo moet alleen nog Hernych winnen, die kans is niet heel groot, maar het is nog mogelijk iig(denk ik
)
heeft iemand een site waar je ook de game punten (dus wie 0-15 0-30 voorstaat) etc. kan zienof alleen maar scores met setpunten? (zoals livescore.com)
Goeie site en fout kijkenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:53 schreef sander4444 het volgende:
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html
[edit] Hernych heeft de 3e set verloren, dus gaat nu wel erg moeilijk worden.....
quote:
was overrule, hij had ook eerst verlorenquote:
12-12 in de tiebreakquote:Op maandag 20 juni 2005 20:09 schreef VinnieJones het volgende:
Monfils mag het wel eens afmaken.. Staat de hele tijd op 6-6 om de 3e set te pakken nu..
Als hij wint 30 euri winst vandaag..
Als hij verliest 10 euri winst![]()
ps: heb mijn 'vakantiegeld' al opgenomen, speel met small stakes![]()
19:00 60 Djurgarden 3 : 2 Helsingborg h2hquote:Op maandag 20 juni 2005 20:11 schreef VinnieJones het volgende:
en deze nog :
Djurgårdens IF - Helsingborgs IF 1 1.85
IF Elfsborg - Malmö FF 2 2.05
Gefle IF - Landskrona BoIS 1 2.60
6.26 @ 9.86
slim van jequote:Op maandag 20 juni 2005 20:09 schreef VinnieJones het volgende:
Monfils mag het wel eens afmaken.. Staat de hele tijd op 6-6 om de 3e set te pakken nu..
Als hij wint 30 euri winst vandaag..
Als hij verliest 10 euri winst![]()
ps: heb mijn 'vakantiegeld' al opgenomen, speel met small stakes![]()
Zelfde geldt voor mij, dan zelfs al 6 plusjes, heb 2 combo's van 10 staan.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn gigantische combo's van 8 - 12 partijen verdeeld over vandaag en morgen hebben na vandaag al zo'n 5 groene plusjes, mits The Scud wint
Die andere kerel moet winnenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:50 schreef sander4444 het volgende:
Sargsian 0-2 achter in sets, dus daar kan een streep doorheen. Koubek 1-1 in sets en 3-3 in games, kan nog ruim 10tje winst opleveren
Win jij meer of win ik meer ? Ik gun het mezelf echt hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 21:38 schreef sander4444 het volgende:
Helaas BS, die ga je nie winnen, want Koubek gaat de 5e set pakken
Voor afgelopen nacht heb ik er nog wel een paarquote:Op maandag 20 juni 2005 22:19 schreef APK het volgende:
Heeft iemand noch leuke BML bets voor afgelopen nacht?
BML, die hadden we volgens mij nog nooit gehoordquote:Op maandag 20 juni 2005 22:19 schreef APK het volgende:
Gewoon willekeurig klikkenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:19 schreef APK het volgende:
Waarom denk je datquote:Op maandag 20 juni 2005 22:19 schreef APK het volgende:
Je kan je proberen in te lezen op MLB.com; statistieken, winning/losing streaks, form en het belangrijkste de probable pitchers.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:36 schreef APK het volgende:
Ja, maar, ja maar...
Ik ben al 4 weken lang om 6 uur opgestaan en vandaag heb ik mijn laatste examen gehaald dus ik heb zin om mijn met bloed zweet en tranen mijn van 1¤ naar 25¤ opgewerkte saldo effe lekker te tilten.![]()
Knuppel-tips. Anyone?
Hé, al is het een bingo tip op de dames van Leeds, alles is welkom.![]()
Ik denk dat je daar weleens gelijk in kan hebben.... misschien is Sturm Graz een tip voor het weekend? Ze schijnen thuis tegen een stelletje grotbewoners uit Andorra te moeten...quote:Op maandag 20 juni 2005 22:49 schreef Overijssel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze midweek stopt en in het weekend de draad weer oppakt![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef Greetings het volgende:
.... misschien is Sturm Graz een tip voor het weekend? Ze schijnen thuis tegen een stelletje grotbewoners uit Andorra te moeten...![]()
![]()
Ik dank u hartelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 23:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Graag gedaan Schiggie, hopen dat het nu wel iets beter gaat
die spelen toch tegen elkaar?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:46 schreef Overijssel het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een combo met Red Sox en Cleveland![]()
Het geheel wordt dus nog verbeterd en uitgebreid, dus hulp is welkomquote:Geachte medewerker,
Hierbij wil ik mijn beklag doen over het afhandelen van bepaalde weddenschappen, en wel de 'finish the race' weddenschappen van de Grand Prix van USA in Indianapolis. Mijn klagen richt zich op een aantal punten:
*Er was op het moment dat de weddenschappen nog aangeboden geen sprake van het niet rijden van de Michelen-coureurs, er waren slechts geruchten over bandenproblemen bij Michelin. Sterker nog er is pas vlak voor aanvang van de race bekend geworden dat de Michelin-teams na de formatieronde binnen zouden komen om niet verder te rijden. Dit wordt onder andere bevestigd door:
-het feit dat Ron Dennis (teamleider McLaren) zijn coureur Kimi Raikkonen ongeveer twee minuten voor aanvang meedeelde wat er zou gaan gebeuren, wat te zien en horen was op de Nederlandse TV-zender SBS 6)
-het feit dat Michael Schumacher tijdens de persconferentie na afloop meedeelde dat hij van niks wist totdat hij plots met vijf andere auto's van start ging)
Tijdens de race werd op TV duidelijk (later bevestigde Michelin dit door officiële verklaringen en berichten naar buiten te brengen) dat tot op het laatste moment niet het plan was om niet te rijden, maar om een oplossing te zoeken (bijvoorbeeld: het plaatsen van een chicane, minder hard rijden in de betreffende bocht). Hiermee gaat het argument dat al een tijdje duidelijk was dat de Michelin-rijders niet zouden rijden niet op.
*Ik denk daarnaast zeker dat als dit wel het geval zou zijn geweest (wat dus niet zo was), dat MrBookmaker (en andere bookmakers) de weddenschappen niet meer aangeboden zouden hebben. De weddenschappen werden echter wel aangeboden door MrBookmaker en andere bookmakers, wat er op duidt dat niet bekend was dat Michelin niet zou gaan rijden, zie ook bovenstaande punt.
MrBookmaker beroept zich op de volgende regel:
"5.4 In het geval er informatie publiek wordt die de uitkomst van een wedstrijd 'voorspelbaar' maakt, behoudt MrBookmaker zich het recht de betreffende weddenschappen te annuleren en zal de speler zijn inzet terugkrijgen op zijn spelrekening."
Mijn bovenstaande opmerking bevestigt dat dit dus niet het geval was, Want:
-als dit zo zou zijn, waarom werden de weddenschappen dan nog aangeboden;
-er was geen informatie die de uitkomst van deze wedstrijd 'voorspelbaar' maakte en
-als er bijvoorbeeld een half-geblesseerde tennisspeler een wedstrijd een wedstrijd gaat spelen dan wordt de weddenschap toch ook niet geannuleerd (ongeacht het resultaat)
*Met de toepassing van deze regel handelt MrBookmaker inconsequent. De weddenschappen wat betreft 'winnend' 'plaats 1-3' en 'plaats 1-6' zijn wel uitbetaald, wat dus nogmaals mijn gelijk bevestigd.e regels wat betreft 'finish the race' spreken ook in mijn voordeel:
"9.7 In het kader van een 'finish the race' weddenschap, die u toelaat om in te zetten op het feit of een piloot al dan niet de race zal uitrijden, en in het geval deze piloot opgeeft heeft u per definitie gewonnen indien u voorspelde dat de piloot de race niet zou uitrijden. Was dit niet het geval, dan verliest u de weddenschap.
De situatie bestaat echter dat een piloot die in de laatste rondes opgeeft, toch wordt geclassificeerd door de organisators van de race. Om preciezer te zijn, wanneer meer dan 90% van de rondes zijn afgelegd.
In dit geval volgt MrBookmaker de beslissing van de officiele autoriteiten samen met het Formule 1 Sport Reglement (*) en zal de piloot beschouwd worden als de race te hebben uitgereden alhoewel hij de finish niet passeerde.
(*) Sectie 167 van het FIA Formule 1 sport reglement toepasbaar op kwalificatie : Wagens die minder dan 90% van het aantal ronden gereden door de winnaar hebben afgelegd (afgerond op naar het dichtste aantal volledige rondes), komen niet in aanmerking voor kwalificatie.
9.8 In het kader van een 'finish the race' weddenschap, die u toelaat om in te ztten op het feit of een piloot al dan niet de race zal uitrijden, en in het geval deze piloot niet deelneemt aan de race zal MrBookmaker de weddenschap annuleren en wordt uw inzet teruggestort op uw spelrekening indien het gaat over singles.
Bij Multiples blijven de overige combinaties van de multiple geldig. Uw winst zal dus overeenkomen met het bedrag van uw inzet vermenigvuldigd met de noteringen van elke wedstrijd waarop u hebt gespeeld, met uitzondering van de notering van de geannuleerde weddenschap.
Zodra de wagen op de starting grid verschijnt wordt de piloot beschouwd als deelnemer van de race."
Alle wagens zijn verschenen op de starting grid en waren dus deelnemer van de race, omdat je op de starting grid bent als je vanuit de pits naar je positie bent gereden en aan de formatieronde hebt deelgenomen (zie officiele website van de FIA). Omdat alle auto's de aan de formatieronde hebben deelgenomen sta ik ook in dit geval volledig in mijn recht.
*Waar (de meeste) andere bookmakers 'gewoon' uitbetalen (uitgezonderd de bookmakers die in hun regels anders geëxpliciteerd hebben) lijkt MrBookmaker niet te willen. Waar de andere bookmakers hun (blijkbaar) verlies gewoon accepteren weigert MrBookmaker dit, waarom? Het is immers geven en nemen in het leven. Waar de wedder normaal gesproken bakken met geld aan de bookmakers verliest.
*Ik heb inmiddels een bevriend persoon geraadpleegd met bovenmatige juridische kennis, die mij verteld heeft dat ik zeer sterk sta in deze.
*verder maakt MrBookmaker zich niet populair met dit soort beslissingen, en wellicht is de schade die hierdoor geleden wordt wel groter dan wanneer er gewoon en terecht uitbetaald zou worden.
Hier nog een aantal bronnen die mijn gelijk bevestigen:
http://www.fia.com/sport/(...)5/US/race_class.html
http://www.formula1.com/insight/rulesandregs/13/510.html
Verder zijn er nog talloze media die bevestigen dat pas vlak voor de start bekend werd dat de Michelin-coureurs niet zouden gaan rijden, onder andere de uitzending van SBS 6 en het Belgische Canvas.
en dit kreeg ik terugquote:Geachte medewerk(st)er van MrBookmaker,
hierbij wil ik u om verdere uitleg vragen voor het annuleren van een weddenschap van een client van mij. Het betreft de volgende weddenschap:
http://img26.imagevenue.com/loc171/th_1a2_naamloos.jpg
u heeft deze weddenschap echter in zijn geheel geannuleerd, zoals ook te zien is op het screenshot. U beroept zich hierbij op artikel 5.4 van uw regelement, waarin vermeld staat dat:
het is echter ver van duidelijk dat er sprake was van "voorspelbare, publieke informatie". Het was echter tot zeer kort voor de race (lees: 1 minuut) niet met zekerheid te zeggen of de Michelin-rijders wel of niet zouden starten. Zelfs Michael Schumacher heeft dit in de persconferentie na de race nog bevestigd. Op deze grond zou u dus de weddenschap niet mogen annuleren, aangezien van dit soort informatie geen sprake was. Tevens was de weddenschap ook toen al van uw site verwijderd, dus al was het een minuut voor de race bekend, dan nog was dat niet van invloed op de weddenschap. Tevens wordt het beroep dat u doet op dit artikel zeer omstreden wanneer u wel de weddenschappen voor de top 1-6 plaatsen wel uitbetaald. Aangezien u stelt dat het publiek bekend was dat de Michelin-rijders niet van start zouden gaan, was het ook bekend dat er slechts 6 rijders wel zouden starten. En het lijkt mij dat de voorspellingen van welke rijders in de top 6 zullen eindigen dan ook vrij voorspelbaar zouden zijn. Uw uitbetalingen van de weddenschappen spreken elkaar dus tegen, dus u ontkracht hiermee uw eigen argument. Ik zou dus graag zien dat u alsnog tot uitbetaling van de eerdergenoemde weddenschap overgaat, aangezien de reden van annuleren die u opgeeft en het artikel uit het regelement dat u hierbij gebruikt ten onrechte zijn aangevoerd als correct argument. Ik hoop dat mijn client spoedig zijn winst op zijn saldo tegemoet kan zien en dat hij opnieuw van uw spelaanbod gebruik kan maken.
In afwachting van uw antwoord
Met vriendelijke groet
dit regel "dank voor je begrip" doet t em welquote:Het ging hier wel degelijk om bekende informatie, het was namelijk algemeen geweten dat de drivers na 1 ronde zouden opgeven.
Wij hebben hierbij dus correct ons reglement toegepast.
Dank voor je begrip.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Sportieve groeten, ... en wedden dat je wint !!
Helpdesk MrBookmaker
Betfair.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat is nou de beste Bookie?
Unibet, MrBookmaker of Betfair. En oh ja bieden ze allemaal dezelfde weddenschappen aan of verschilt dat ook? Ben vooral geinteresseerd in Voetbal, Wielrennen, F1, MotoGP en tennis
Boston gewonnen zie ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 04:46 schreef VinnieJones het volgende:
STL binnen en als Boston zo ook wint heb ik maar 15 euro verliest![]()
ps: zojuist Sin City gezien.. wat een vreemde maar toch wel leuke film![]()
inderdaad, lekker voor de bookies, alleen extra balen dat ik er (terwijl ik de tip wél gezien heb) geen gebruik van heb gemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:40 schreef Iceman_J het volgende:
Whahaha, dat kun je wel zeggen ja, een slechte dag voor de wedkantoren :p Ook wel eens leuk![]()
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=90338
1.90 bedoel jequote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:33 schreef Calella het volgende:
Je betaalt 5% commissie dus een odd van @2.00 is eigenlijk @1.95.![]()
quote:
http://home17.inet.tele.dk/wta/quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:26 schreef Helly het volgende:
Kent iemand iets als http://tennis.matchstat.com/ voor dames?
Ah oke, gesnaptquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je betaalt 5% commissie over je netto-winst.
Dus 10 euro @2 ---> 10 euro pure winst ---> 50 eurocent commissie --> 19.50 bijgeschreven. .
Volgens mij hebben de meeste bookies gewoon uitbetaald.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:39 schreef wimderon het volgende:
Mail verstuurd aan MrBookmaker, ik wacht op reactie![]()
Dat geeft wel ff aan hoeveel winst ze normaal maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:47 schreef Calella het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle bookies gewoon uitbetaald.
Er was er zelfs één die alle gewonnen weddenschappen uitbetaalde en alle verloren gevoid heeft.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef Helly het volgende:
[..]
Dat geeft wel ff aan hoeveel winst ze normaal maken.
Hij staat @1.25, dus hij heeft 80% kans op de overwinning volgens de massa.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:33 schreef kikoooooo het volgende:
heeft karlovic een beetje kans vandaag? ik heb em in 3 combo's
Als ie goed serveert wint ie.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:33 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom vraag je dat pas nadat je hem in je combos hebt gepleurd? Nogmaals: zet in principe niet in op zaken die je niet (zelf) kent.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:33 schreef kikoooooo het volgende:
ha jones, ik heb dat mlb een tijdje gevolgd en no way dat jij daar een overall winst mee hebt gehaald. Ik zie je vaak de favorieten backen, terwijl de underdogs net zo vaak winnen als de favorieten, op een enkele uitzondering na waar je dan toch geen positief resultaat mee kunt halen vanwege de odds (de uitslagen en de odds van vanavond bevestigen dit, zo ook de odds en uitslagen van de nacht daarvoor en daarvoor etc etc)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:06 schreef VinnieJones het volgende:
FF al m'n saldo gebruikt vandaag..![]()
STL -1.5
40 euri @ 1.95
Baltimore -1.5
40 @ 2.15
Pitt -1.5 & NYY -1.5 & Bal -1.5
20 @ 10.94(was een foutje ik wou eigenlijk 20 euri per bet geen combo)![]()
Boston Red Sox
15 @ 1.80
en nog allen samen voor
5.74 @ 38.39![]()
Is een tenniswedstrijd die gister is gespeeld op Wimbledon. Hernandez gaf op bij een 6-4 2-1 achterstandquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef APK het volgende:
Ik kreeg een mailtje van oddser.dk, maar ik kan 'em niet openen omdat mijn computer dan crashed.
De titel was: Hernandez - lisnard.
Iemand enig idee wat in die mail geschreven staat
Dat Lisnard wint van Hernandez, wat dus ook gebeurd is, aangezien de wedstrijd gister was. Gmail gaf aan dat ie 23 uur geleden was verstuurd, nu dus pas aangekomenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef APK het volgende:
Ik kreeg een mailtje van oddser.dk, maar ik kan 'em niet openen omdat mijn computer dan crashed.
De titel was: Hernandez - lisnard.
Iemand enig idee wat in die mail geschreven staat
China M20 - Duitsland M20 / 1X2 / China M20 > 2.50quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
wat doen jullie met U20?
bet zou toch voided zijn, verder is het een free servicequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef FastEddieJC het volgende:
One new prediction has been updated on Oddser.dk:
Tennis
Wimbledon
Hernandez - Lisnard
Lisnard win!
1.36 @ WillHill
Odds above 1.17 too high
We have now won 73 of our last 86 predictions
Deze pot was gisteren al, de mail is wel gisteren verzonden... Slechte service!
Kijk eens op de frontpage van BF en dan vooral dat roodgedrukte bovenaan..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef HoIIandia het volgende:
hebben jullie ook een mail gehad van BF dat je allerlei dingen naar ze moet sturen, ID, adresbevestiging, bankafschrift
wtfmoet binnen 7 dagen bij hun binnen zijn anders wordt mn account suspended
nee dit is geen fake mail, bf gaat langzaam alle klantengegevens opvragen, zie: http://kyc.betfair.com/quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:00 schreef Butra het volgende:
[..]
Kijk eens op de frontpage van BF en dan vooral dat roodgedrukte bovenaan..
Troost je maar met de gedachte dat je cashbacks beter voor hele hoge odds kan gebruiken, dus of voor een dikke combo of voor een correct score etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Argggggh, ben nog maar net aangemeld bij Mrbookmaker en dan maak ik een oerdomme fout. Ik wilde 12,30 met cashback inzetten op een gelijkspel tussen USA en Italie vanavond vergeet ik het vakje van cashback aan te vinken.![]()
Maar goed, wie weet.
Alweer? Dat hebben we verdomme een halfjaar geleden ook al gehad....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:12 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
nee dit is geen fake mail, bf gaat langzaam alle klantengegevens opvragen, zie: http://kyc.betfair.com/
vind het best irritant, maar heb het er wel voor over
Dankquote:Op dinsdag 21 juni 2005 21:08 schreef sander4444 het volgende:
zo, t forum doet t eindelijk weer.
@BS, feli met je winst, Koubek heeft wel veel kansen gehad, maar t mocht nie zo zijn voor mij
Verder moet Marokko nog wel ff winnen, anders is ie na Karlovic en Ljubicic het 3e debakel vandaag
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef sander4444 het volgende:
GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL MAROKKO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 minuten in blessuretijd, t lijken wel duitsers
niet de 85'ste?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef sander4444 het volgende:
GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL MAROKKO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 minuten in blessuretijd, t lijken wel duitsers
nopez, livescore heeft t hier fout. tenminste, vind de www.noswktot20.nl betrouwbaarder. zijn trouwens ook t snelste met updates van de tussenstandenquote:
Karelfiets's heb ik ook eens zijdelings genoemd, maar Ljubilidocio's resultaat is echt schitterend.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hey Tennis Clown......Die Lullofiets is zonder ook maar 1 setje te winnen weer naar huis toe...weinig value ................. net als je andere tipper Karelfiets, ook al EXIT
![]()
NG
Echt onbegrijplijk ja.quote:
Die drie * punten onderaan zou ik zeker weglaten.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:56 schreef wimderon het volgende:
Ik heb maar eens wat dingen onder elkaar gezet, iemand nog toevoegingen, aanvullingen, verbeteringen of andere opmerkingen?
Het geheel wordt dus nog verbeterd en uitgebreid, dus hulp is welkom![]()
Mooi is dat hé, all green.quote:
Jij hebt lef..........................een half promille van je pokerwinst inzettenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef PyTh het volgende:
2005-06-21 21:55:24 N°19128841 5.00 37.90 ¤
22-06-2005 04:05:00 Texas Rangers @ Los Angeles Angels / Match 1-2 / Los Angeles Angels 1.45
22-06-2005 04:05:00 Oakland Athletics @ Seattle Mariners / Match 1-2 / Seattle Mariners 1.65
22-06-2005 02:05:00 Colorado Rockies @ Houston Astros / Match 1-2 / Houston Astros 1.65
22-06-2005 01:05:00 Boston Red Sox @ Cleveland Indians / Match 1-2 / Boston Red Sox 1.92
2005-06-21 21:52:52 N°19128741 8.52 58.45 ¤
22-06-2005 12:00:00 Berdych T. - Burgsmuller L. / Match 1-2 / BURGSMULLER Lars (GER) 2.45
22-06-2005 12:00:00 Philippoussis M. - Safin M. / Match 1-2 / PHILIPPOUSSIS Mark (AUS) 2.80
Haha clownquote:
Tuurlijk, ik zou zeggen full stake op Federer @1.68quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Haha clown....................heppie nog wat tips voor Wimderon......uhh ik bedoel Wimbledon
![]()
dan moet je wel op het rose vakje klikkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:02 schreef Calella het volgende:
Tuurlijk, ik zou zeggen full stake op Federer @1.68![]()
7 minuten geleden nog niet, moet je nagaan hoe populair mijn tips zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dan moet je wel op het rose vakje klikken
Ik bedoel dat je sowieso op rose moet klikken. Die clown haalt de halve finale niet eensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef Calella het volgende:
7 minuten geleden nog niet, moet je nagaan hoe populair mijn tips zijn.![]()
Mijn gevoel ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
Wat denken jullie van Nigeria - Oekraīne en Colombia - Argentina? Mijn gevoel zegt dat Oekraīne en Colombia gaan winnen.
Lastig. Kunnen best twee gelijke spellen worden. Beide wedstrijden zijn de teams gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
Wat denken jullie van Nigeria - Oekraīne en Colombia - Argentina? Mijn gevoel zegt dat Oekraīne en Colombia gaan winnen.
Maar serieus, in @1.68 zie ik echt value.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je sowieso op rose moet klikken. Die clown haalt de halve finale niet eens
Je vergeet even dat er nog een geflipte Rus rondloopt. Morgen slaat hij die aussie terug de oceaan over en met clown-roger veegt hij helemaal de vloer aan. Echt waar Calella, Safin wint Wimbledonquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Calella het volgende:
Maar serieus, in @1.68 zie ik echt value.![]()
Hij heeft zeker 70% kans om zijn eerste Grand-Salm dit jaar te winnen,
dus zijn odd zou maximaal @1.42 mogen zijn.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:22 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je vergeet even dat er nog een geflipte Rus rondloopt. Morgen slaat hij die aussie terug de oceaan over en met clown-roger veegt hij helemaal de vloer aan. Echt waar Calella, Safin wint Wimbledon
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Hij ziet er idd. onverslaanbaar uit.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Hij ziet er idd. onverslaanbaar uit.
[afbeelding]
quote:2005-06-21 22:35:37 N°19131400 2.35 9.06 ¤
22-06-2005 01:10:00 St. Louis Cardinals @ Cincinnati Reds / Match 1-2 / St. Louis Cardinals 1.66
22-06-2005 02:05:00 Kansas City Royals @ Chicago White Sox / Match 1-2 / Chicago White Sox 1.35
22-06-2005 02:05:00 Chicago Cubs @ Milwaukee Brewers / Match 1-2 / Milwaukee Brewers 1.72
2005-06-21 22:34:49 N°19131340 1.00 31.02 ¤
22-06-2005 02:05:00 Chicago Cubs @ Milwaukee Brewers / Match 1-2 / Milwaukee Brewers 1.72
22-06-2005 01:35:00 Florida Marlins @ Atlanta Braves / Match 1-2 / Atlanta Braves 1.75
22-06-2005 02:10:00 Detroit Tigers @ Minnesota Twins / Match 1-2 / Minnesota Twins 1.75
22-06-2005 01:10:00 St. Louis Cardinals @ Cincinnati Reds / Match 1-2 / St. Louis Cardinals 1.66
22-06-2005 04:05:00 Oakland Athletics @ Seattle Mariners / Match 1-2 / Seattle Mariners 1.65
22-06-2005 04:15:00 Arizona Diamondbacks @ San Francisco Giants / Match 1-2 / Arizona Diamondbacks 2.15
2005-06-21 22:34:49 N°19131339 1.00 26.15 ¤
22-06-2005 04:05:00 Texas Rangers @ Los Angeles Angels / Match 1-2 / Los Angeles Angels 1.45
22-06-2005 01:35:00 Florida Marlins @ Atlanta Braves / Match 1-2 / Atlanta Braves 1.75
22-06-2005 02:10:00 Detroit Tigers @ Minnesota Twins / Match 1-2 / Minnesota Twins 1.75
22-06-2005 04:15:00 Arizona Diamondbacks @ San Francisco Giants / Match 1-2 / Arizona Diamondbacks 2.15
2005-06-21 22:34:49 N°19131338 1.00 25.70 ¤
2005-06-21 22:34:49 N°19131337 1.00 25.70 ¤
2005-06-21 22:34:49 N°19131336 1.00 27.10 ¤
2005-06-21 22:34:49 N°19131335 1.00 27.26 ¤
2005-06-21 22:34:49 N°19131334 1.00 20.92 ¤
22-06-2005 04:05:00 Oakland Athletics @ Seattle Mariners / Match 1-2 / Seattle Mariners
1.65
2005-06-21 19:02:44 N°19122712 1.00 228.12 ¤
22-06-2005 01:05:00 Tampa Bay Devil Rays @ New York Yankees / Match 1-2 / New York Yankees 1.30
22-06-2005 01:05:00 Boston Red Sox @ Cleveland Indians / Match 1-2 / Boston Red Sox 1.92
22-06-2005 01:05:00 Washington Nationals @ Pittsburgh Pirates / Match 1-2 / Washington Nationals 2.15
22-06-2005 04:05:00 Oakland Athletics @ Seattle Mariners / Match 1-2 / Oakland Athletics 2.00
22-06-2005 04:05:00 Los Angeles Dodgers @ San Diego Padres / Match 1-2 / San Diego Padres 1.66
22-06-2005 02:05:00 Chicago Cubs @ Milwaukee Brewers / Match 1-2 / Chicago Cubs 2.05
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
Je vergeet deze nog Calella
[afbeelding]
Neuh, moet werken dus kan het niet volgen en dan is 't niet leuk. De finaledag is op een zondag, dan zet ik wel wat in op 'mquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef Greetings het volgende:
Hey, Notoire Zakkenvuller: inzetten op Marat dan!
23x je inzet terug!![]()
Hoeveel winst had hij dan wel niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Jij hebt lef..........................een half promille van je pokerwinst inzetten![]()
Klopt, maar mrBookie heeft z'n kaarten na afloop gecancelledquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef wimderon het volgende:
Hoeveel winst had hij dan wel niet?
even een rekensommetje![]()
een promille is 0,001 van zijn totale winst, een half promille dus 0,0005.
De inzet was 5 + 8,52 = 13,52.
13,52 / 0,0005 = 27040![]()
Zet dan nu in @ 23 en dan kijk je alleen de finalequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Neuh, moet werken dus kan het niet volgen en dan is 't niet leuk. De finaledag is op een zondag, dan zet ik wel wat in op 'm
dan ben jij waarsch al geweest, ik kreeg bericht van ze beetje bij beetje deze info van de klant gaan vergaren. best matig, maar bf is oké!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Alweer? Dat hebben we verdomme een halfjaar geleden ook al gehad....![]()
1.25 voor Yankees nog welquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:50 schreef Iceman_J het volgende:
Nou, NYY kunnen we ook wel vergeten... nog niet eens 3 innings voorbij en ze staan al met 7-1 achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |