Die Thai smasht zo meteen gewoon een bal op Safins kniequote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hierbji mijn excuses aan mensen die door mij op Srichapan zijn gaan zitten. Ik blijf erbij dat de mogelijkheid er wel was, en dat Srichapan best kansen had, en laag genoteerd stond.
Safin is echter een beest
Daar heb ik nog nooooooit van gehoord.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Op grond van de WOK.
[..]
Een geldboete van EUR 4.500,-.
[..]
Nee, jij bent wel degelijk ook in overtreding.
Juist, en als je dan verder leest, dan lees je dat deelname an sich weliswaar niet strafbaar is (omwille van praktische redenen), maar dat deelname wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft wel expliciet strafbaar is.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Greetings het volgende:
Daar heb ik nog nooooooit van gehoord.
Dit heb ik online kunnen vinden:
"2.19 Dat het deelnemen aan buitenlandse kansspelen niet strafbaar is op grond van de Wok is in zoverre juist, dat in het wetsontwerp dat tot de Wok heeft geleid, het voorstel van de Commissie Loterijwezen om ook uitdrukkelijk het deelnemen aan in het buitenland georganiseerde kansspelen strafbaar te stellen, niet was overgenomen."
Haha, dan zeg ik wel dat ik niet eens wist dat er vergunningen nodig waren.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Juist, en als je dan verder leest, dan lees je dat deelname an sich weliswaar niet strafbaar is (omwille van praktische redenen), maar dat deelname wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft wel expliciet strafbaar is.
Op grond van de feiten ben je dus strafbaar. Of het aantoonbaar is, dat wordt een coinflip en hangt af van hoe graag ze je willen hebben. In de prakijk geen probleem voor wedders though.
Je hebt als Nederlander de wet te kennen, bovendien meldt MRB het tegenwoordig expliciet bij elke nieuwe aanmelding en dan wordt die melding ineens wel relevant.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:41 schreef Greetings het volgende:
Haha, dan zeg ik wel dat ik niet eens wist dat er vergunningen nodig waren.![]()
Ook hier weer: je hebt de wet te kennen.quote:Of dat ik dacht dat een Engelse licentie overal geldt etc.
Sure thing en daarom zeg ik ook dat het in de praktijk niets is om je druk over te maken.quote:Maar ik durf te wedden dat als ik jouw naam doorgeef aan de politie (of waar ik ook moet zijn), dat ze dan niet eens moeite doen om jou te "pakken".![]()
Ze hoeven toch ook niet specifiek online bookies te bedoelen, dat maakt het niet minder van toepassing daarop.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef Greetings het volgende:
P.S. Nostra: nu ik erover nadenk denk ik dat ze met "wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft" vooral illegale bookies in keldertjes bedoelen, en dan dus niet eens specifiek online bookies. Want die illegale bookies in keldertjes zijn er ook, ook in NL.
Jij wil een moord plegen en dan roepen: "Oh men, mocht dat niet?"?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:48 schreef Greetings het volgende:
Ja, je hoort de wet te kennen, alsjeblieft......![]()
Ja, maar dan zegt Greetings dat hij zich heeft aangemeld voordat MRB die waarschuwing ging gebruiken.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Je hebt als Nederlander de wet te kennen, bovendien meldt MRB het tegenwoordig expliciet bij elke nieuwe aanmelding en dan wordt die melding ineens wel relevant.
[..]
Dat valt gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen lijkt me.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:52 schreef J_CDA het volgende:
Ja, maar dan zegt Greetings dat hij zich heeft aangemeld voordat MRB die waarschuwing ging gebruiken.
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef nostra het volgende:
Dat zou anders kunnen zijn als je het bewuste artikel zelf gaat gebruiken en bij de rechter om zijn oren wappert, zoals wimderon werd aangeraden.
Nee, hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat valt gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen lijkt me.
Het kan nog hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hierbji mijn excuses aan mensen die door mij op Srichapan zijn gaan zitten. Ik blijf erbij dat de mogelijkheid er wel was, en dat Srichapan best kansen had, en laag genoteerd stond.
Safin is echter een beest
Natuurlijk wel. Het is bekend wanneer jij je hebt aangemeld en het is bekend wanneer de waarschuwingen online zijn gezet. Dus is het gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen, in jouw geval het laatste.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:57 schreef Greetings het volgende:
Nee, hoor.
-edit- lamaquote:Op maandag 20 juni 2005 18:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat valt gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen lijkt me.
Hij heeft zich voor de waarschuwing aangemeld!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is bekend wanneer jij je hebt aangemeld en het is bekend wanneer de waarschuwingen online zijn gezet. Dus is het gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen, in jouw geval het laatste.
Ok, pietje preciesquote:Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is bekend wanneer jij je hebt aangemeld en het is bekend wanneer de waarschuwingen online zijn gezet. Dus is het gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen, in jouw geval het laatste.
Aan het klotenquote:
Hij kan het nu zelf afmaken (5-6)....quote:Op maandag 20 juni 2005 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Aan het kloten![]()
Berdych maakt het spannend in de 4de set
Die ander serveertquote:Op maandag 20 juni 2005 19:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Hij kan het nu zelf afmaken (5-6)....
als Hernych ook wint heb ik wél weer lekkere winst (combo)...maarja...je weet het niet....kan in zijn wedstrijd nog alle kanten op (zoals de score ook laat zien)![]()
oow shit, staat het vekeerd aangegeven op soccerstand.comquote:
1-1 in sets en 5-5, alles is daar mogelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Gelderland het volgende:
bij mijn combo moet alleen nog Hernych winnen, die kans is niet heel groot, maar het is nog mogelijk iig(denk ik
)
Het IBM on demand scoreboard op de officiële website, inclusief statistieken en alles.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Gelderland het volgende:heeft iemand een site waar je ook de game punten (dus wie 0-15 0-30 voorstaat) etc. kan zienof alleen maar scores met setpunten? (zoals livescore.com)
Wat dacht je van de officiele website van Wimbledon?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Gelderland het volgende:
bij mijn combo moet alleen nog Hernych winnen, die kans is niet heel groot, maar het is nog mogelijk iig(denk ik
)
heeft iemand een site waar je ook de game punten (dus wie 0-15 0-30 voorstaat) etc. kan zienof alleen maar scores met setpunten? (zoals livescore.com)
Goeie site en fout kijkenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:53 schreef sander4444 het volgende:
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html
[edit] Hernych heeft de 3e set verloren, dus gaat nu wel erg moeilijk worden.....
quote:
was overrule, hij had ook eerst verlorenquote:
12-12 in de tiebreakquote:Op maandag 20 juni 2005 20:09 schreef VinnieJones het volgende:
Monfils mag het wel eens afmaken.. Staat de hele tijd op 6-6 om de 3e set te pakken nu..
Als hij wint 30 euri winst vandaag..
Als hij verliest 10 euri winst![]()
ps: heb mijn 'vakantiegeld' al opgenomen, speel met small stakes![]()
19:00 60 Djurgarden 3 : 2 Helsingborg h2hquote:Op maandag 20 juni 2005 20:11 schreef VinnieJones het volgende:
en deze nog :
Djurgårdens IF - Helsingborgs IF 1 1.85
IF Elfsborg - Malmö FF 2 2.05
Gefle IF - Landskrona BoIS 1 2.60
6.26 @ 9.86
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |